Sayfalar

7 Ekim 2015 Çarşamba

Yavuz hırsız ev sahibi: )

Geçen hafta peş peşe iki anneden telefon aldım, okulda kavga etmişler.

Aslında tüm sınıf çok hareketli, hepsi sıraların tepesinde geziniyor, yerlerde boğuşuyor.  Hani kimsenin kimseye diyecek lafı yok. 
Bu hengamede tırnağı bir çocuğun çenesine gelince çizilmiş, biraz kanamış filan. Geçen sene kimse ile muhatap olmamıştım bu konularda, bu sene hızlı başladık: (

Biraz konuştuk, ikaz ettim ama yavuz hırsız ev sahibini bastırır dedikleri gibi oğlumdan okkalı bir laf yedim ve düşünmeye başladım...

"Yiğit de benim elimi tırnakladı, bak kanadı bile biraz(azıcık bir kızarıklık:), sen de o zaman o'nun annesini ara"




Dün de beslenmesini okulda unutup gelmiş: ( )


4 yorum:

  1. Ama annesi sende araaaa :)))
    Kıyamam ben ona...
    Bazen çocuklara bırakmalı uzlaşma konusunu. Ama maalesef bazen onlardan daha çok çocuk olan anne ve babalar tanıyorum :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de çocuklara bırakılmalı, artık baskı yapmamaya karar verdim, o an nasıl gelişiyorsa ona göre tepkisini versinler, zarar vermedikçe birbirlerine bir iki çizik sorun olmaz herhalde: P
      Evet ben geçen sene oğlu ile sıradan kalkmayan anne gördüm her gün hem de:(((

      Sil
  2. Haklı mı biraz ne :) zorlaşıyor galiba büyüdükçe ne dersin..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bence de sonuna kadar haklı, diyecek söz bulamadım zaten.
      Sanırım birey olduklarını ispatlamaya çalışmalar başladı: ) Seviyorum her hallerini...

      Sil