Sayfalar

30 Eylül 2015 Çarşamba

Karalama / Kopyala yapıştırma: )

Okulların açılması ile telaşımız katlandı. 

Her ne kadar eğitim sisteminden şikayetçi olsam da yine de okulların açılması ile eve düzen geliyor. 
Sabah kalkış saatleri, kahvaltı saatleri, akşam yemek saati, yatmaları derken her şeyimiz düzen içinde ilerliyor. 

En sevdiğim şey; düzen, derli toplu ev, tertemiz mutfak: )



Artık ikinci sınıfa giden bir oğlum var, sabahları kalem kutusuna iki arada bir derede karaladığım, küçük notlar iliştirdiğim kağıtları bırakıyorum: ) 

Tabii ki boyama kitaplarından bakarak çiziyorum, hayal gücü sıfır bende. Sadece kopyala/yapıştır: )



5 yorum:

  1. Bayıldım ben bu yaptığına...
    Nasıl güzel bir iletişim şekli... Harikasın sen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen de yap Oytun'un hoşuna giden notlar iliştirirsin: ) Merak duyguları daha da kabarıyor, kaç gündür mars'da yaşam araştırmaları yapıyor: )))

      Sil
  2. Ne kadar muhteşem bir fikir ne kadar muhteşem çizimler ve yazılar.. hem aklında kalması için de harika.. bayıldım bayıldım.. bize de bıraksana o notları her gün buraya, biz de örnek alalım kendimize, söz veriyorum daha sık girerim bloga :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fırsat buldukça eklerim Nazlı: )
      Sevgiler...

      Sil
  3. Bu nasıl güzel bir fikirdir, eminim çok ilgisini çekmiştir, hem araştırma ruhunu hem öğrenme güdüsünü ayaklandıracak süper fikir. Kesin kullanırım ben bu fikri. Teşekkürler :))

    YanıtlaSil