Sayfalar

25 Temmuz 2014 Cuma

Sarı saç isteği ve Drina Köprüsü

Defne çok zor bir kız.
 Dediğim dedik çaldığım düdük diyenlerden. Zor ve bir o kadar keyifli. Çok eğlenirsin onunlayken. Tadını çıkarır her anın ve asla çekinmez yapmak istediklerinden.

Parfüm sıkmadan çıkmaz evden, saçlarını şekilden şekile toplatıp ördürür. Bu sabah da ben yatarken yanıma gelip, "anne ben saçlarımı sarıya boyatmak istiyorum" dedi. 
Şok oldum.
Daha 4 yaşında...

Sınıf öğrenmenleri çok şık giyinen,  bakımlı, temiz ve çok güzel kokan bir bayan: ) Sanırım en büyük etki bu: )

Bakalım büyüdükçe neler göreceğiz sende Defne hanım: )



Ve bir kitaptan bahsetmek istiyorum, yeni başladım aslında, çok güzel, çok 
etkileyici.
Akıp gidiyor satırlar okurken...

Drina Köprüsü.  


Sadrazam Sokullu Mehmet Paşa geldiği yer olan Bosna-Hersek'e ölümsüz bir eser bırakmak niyeti ile Drina nehri üzerine bir köprü yaptırmak ister. Köprü yapılır ve köprünün dilinden su baskınları ve sırp isyanları anlatılır. Okumanızı tavsiye ederim.

Herkese şimdiden hayırlı bayramlar dilerim... 

10 yorum:

  1. Ah okunacaklar o kadar çok birikti ki :( Bu ktabı listeme ekledim.Paylaşım için teşekkürler...
    Bu arada maşallah Defne'ye, işiniz zor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O birikintiyi sorma, bende de var: (

      Hakkatten çok zor sanki: )

      Sil
  2. Sarı saç haaa :)) Sabah sabah çok güldüm ben buna...
    Biliyorum zararlı ama şu saç boyama tebeşirleri varya bir seferliğine annesi bi sarı bukleyle güzelde durur hani ;)
    İyi bayramlar sizede... Kokoş Defneyi çok öptüm ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şebnem, sabah sabah sarı saç istiyorum dedi yaa, uyku sersemi ben, noluyoruz oldum: ))

      Yok bence hazır haberi yokken o tebeşirlerden biraz daha böyle gezsin zilli: )

      Size de canım...

      Sil
  3. Drina Köprüsü'nü uzun yıllar önce okumuştum. o kadar uzun yıllar önceydi ki henüz Bosna'da savaş yoktu. Ve çok beğenmiştim.Defne'ye gelince ... Kızlar böyle şekerim Altı yaşında yeğenim var Duru, takıp takıştırmadan sokağa çıkmıoyor. Bence güzel bir şey aferin Defne'ye :)
    Kocaman Sevgiler hem sana hem Defne kıza :)

    YanıtlaSil
  4. Canım yazını okuyuna bizim kız bakalım neler isteycek dedim o yaşta. Defne çook tatlı olmuş. Semih'i Defne'yi ve seni öperi, eşine de selamlar, iyi bayramlar canım.

    YanıtlaSil
  5. Ben diyorum bu kız annesine hiç çekmemiş süslü mü süslü ama tatlılığını annesinden aldığı kesin:))
    Drina köprüsünü eskiden okumuş ve sevmiştim, bir klasiktir.
    Mutlu bayramlarınız olsun canım:))

    YanıtlaSil
  6. nee saçını sarı mı yapacakmış, yok artık, nerelerden duyuyorlar bunları Ayşegülcüm inanılmaz, ama herhalde bir de ilgi alaka meselesi.. çok tatlı olmuş buarada, bu foto harika, ne kadar büyümüş ..

    YanıtlaSil
  7. Paylaşımlarınız çok başarılı, sitenizi ilgiyle takip ediyorum..
    www.cay-makineleri.com

    YanıtlaSil