Sayfalar

3 Şubat 2014 Pazartesi

Sizce kestirme ne demek : )

Geçen hafta bizim kreş de tatildi, Allahtan bir hafta idi, ilk birkaç gün ben evdeydim, son birkaç gün de çocuklar şirkette idi. Onlar için de zor oldu, benim için de…

Bu sabah evden çıktık, çocukları kreşe bırakıp işe gelecektim. Alışkanlıktan kreş yolunu geçtim. Birden uyandım, nasıl daldıysam artık.

Çocuklara seslendim;

-Neden kestirme yolu geçerken seslenmediniz bana diye?
Defne; Olsun anne yine işyerine gideriz diye düşündük dedi…

Güldüm, yolu çevirdik kreş güzergahına…

Semih; Kestirme ne demek biliyor musun Defne diye sordu?
Defne; Uyumak dedi, kısa kısa uyumak…

Konuşmalarını gülümseyerek dinliyorum…

Semih; Başka anlamı da var kardeş, kısa çabuk yollara da deniyor kestirme diye. Hani okula giderken geçtiğimiz yol gibi…

Artık büyüdüler, gerçekten tüm hareketlerinden tüm sözlerinden anlaşılıyor büyüdükleri… 



Artık rahat rahat /önceki hallerimize göre rahat rahat/ kitap okuyup, film izleyebiliyoruz, ev işleri ile uğraşabiliyoruz ve çabucak giyinip evden çıkabiliyor, gezmeye gidebiliyoruz hep birlikte…


Peki sizce kestirme ne demek: )


10 yorum:

  1. :)) çocukların konuşmaları cok komık oluyor bazen. Adım adım buyuduklerını anlıyoruz konuşmalarından ;)

    YanıtlaSil
  2. çok hoşlar ,maşallah ,gözümde canlandırdım da o sahneyi :))

    YanıtlaSil
  3. yerim ben onları :)) Birbirleriyle olan dialogları ne kadar hoş :)
    Ben uyku kestirmesini pek bi sevdim ;)

    YanıtlaSil
  4. Yaa onların kurdukları cümleler, kelimeler candır can. Hepsi ayrı güzel akıllı bıdıklarımız bizim.
    Sevgiler canım :)

    YanıtlaSil
  5. Çok lokumlar kuzuların Ayşegülcüm :) Maşallah !

    YanıtlaSil
  6. Cümleleri alıp kendilerince anlamlara oturtmaları çok güzel, çocuklarda en çok bunu seviyorum.
    İlk duydukları kelimeleri "ne demek" diye sormaları harika.
    Kuzuların da büyüdü artık kestirmenin en kısa yolunu öğrenmişler, maşallah. Ama hadi biraz kestir dersen yanaşmazlar ama :)

    YanıtlaSil
  7. Ne kadar zekice, ne kadar düzgün cümlelerle anlatıyorlar, gurur duymamak elde değil.
    Bence kestirmek şu an tamda istediğim şey :)

    YanıtlaSil
  8. Çok tatlılar onlar çooook:)))
    Kestirme ha!
    Öptüm sizi...

    YanıtlaSil
  9. Merhaba,
    Blogunuzu çok beğendim ve sizi takibe aldım.
    Sevgiler,
    Bende bloguma beklerim http://hayatimakyajla.blogspot.com/
    İlk Hediye çekilişime beklerim :)

    YanıtlaSil
  10. Bizim evden çıkmamız tam bir kaos:) büyümesini bekliyorum:)

    YanıtlaSil