Sayfalar

2 Ocak 2014 Perşembe

Ceren Cansu'ya demiş ki;

Araba da konuşuyorlar, iki kardeş...

Defne Semih'e "ama abi kalbimi kırıyorsun" dedi...

Ben de atladım tabii; "sen kalbinin kırılmasını nerden biliyorsun? Ne demek kalp kırılması?" diye sorgu memuru gibi sıraladım sorularımı: )



"İnsanlar birbirini üzerse kalbini kırmış olurlar" dedi benim Defne'm... 

Okulda, arkadaşı Cansu tokasını almış Ayşenaz'ın. 
Ceren'de Cansu'ya demiş ki; Ayşenaz'ın kalbini çok kırdın, bence tokasını ver ve özür dile!
"Anne biliyor musun Cansu benim de kalbimi kırıyor, çok sert itiyor bazen" diye sıralamaya başladı.

Hemen peşine; "anne senin kalbini ben kırıyor muyum hiç?" diye sordu?

O sordu benim içim parçalandı.

Hiç kırmıyorsun canım kızım. 
Asıl ben senin kalbini kırıyor muyum? Çok merak ediyorum... 

Hep mutlu olun inşallah...

6 yorum:

  1. kıyamam yaaa neleri de biliyorlar :) bazen şaşırıp kalıyoruz. Bu arada benim yeni blogum http://ilknurolmez.blogspot.com/ beklerim, takipçim olursan sevinirim, facebook sayfamı da beğenirsen, arkadaşlarına tavsiye edersen çok mutlu olurum https://m.facebook.com/profile.php?id=271999649591896 sevgilerle :)

    YanıtlaSil
  2. off Defneee kıyamam sana!!!!

    YanıtlaSil
  3. ayyyy benim kalbim eridi, çok tatlı diyaloglar bunlar.. :)

    YanıtlaSil
  4. Çookk tatlı senin prenses :) Maşallah

    YanıtlaSil
  5. Bu miniklerin dünyası çok masum çokkkk

    YanıtlaSil
  6. ne şeker bu çocuklar
    herşeyi düşünüp soruyorlar
    canım benim
    öpüyorum sizi

    YanıtlaSil