Sayfalar

3 Aralık 2013 Salı

Cezayir deyim elimde kar küresi!

Cezayir^deyim. 


Düşümde...

Sokakları arşınlıyorum, her girdiğim sokaktaki renk renk tahta kapılara aşık olarak yürüyorum. Gördüğüm bir sonraki kapıda yeniden önüme çıkan kapıya aşık olduğum için bir önceki kapıya ihanetim sırtımı kamçılıyor. Yine de umursamıyorum, yeniden aşık olacağım bir tahta kapı ve tokmak arıyorum arsızca... Çalsam bu mavi küçük aslan başlı kapının tokmağını, "buyur" diyen olur mu ki?

Sokaklar daracık. Taşlarla döşenmiş, desenleri belli belirsiz. Sanki işçiler yorulmuş dizerken taşları, sonlara doğru rastgele yerleştirmişler, desenler belli ki ondan belirsizleşmiş...

Elimde kar küresi, camdan. Ben yürüdükçe karlar uçuşuyor. Yağıyor mudur acaba bu sokaklara da kar?

Hepsi düşümde!

9 yorum:

  1. Canım ne kadar hoş anlatmışsın rüyanı, sanki gerçek, gerçek olsa...:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında rüyamda görmedim, dün birdenbire Cezayir de hissettim kendimi, bir anlıktı. Öyle sokaklarda dolandım. Renk renk kapılar gördüm, sadece bir kaç dakika içindeydi tüm bunlar belki de daha kısa sürede.
      Çok güzeldi: ) Keşke rüyamda da böyle görsem: )
      Sevgiler...

      Sil
  2. Sen böyle yazdın aklıma sevgili Tuğba`nın blogu geldi. Tuğba Cezayir`de yaşıyor, blogu açar açmaz renkli kapılar göreceksin:)) http://tugbatekeli.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Baktım, evet evet böyle renk renk kapılar: )

      Sil
    2. Sokakları nasılmış acaba? Dar ve taş mı döşeli? Acaba kar yağıyor mudur? Sanki Orta doğuda kar yağan tek ülkenin Lübnan olduğunu okumuştum bir yerde. Hatta Lübnan adının da burdan geldiğinin, karlı dağlar...

      Sil
    3. Bloguna şöyle bir göz at. Cezayir fotoğrafları çok:))

      Sil
  3. Biliyor musun çok merak ederim Cezayir'i ben de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de: ) Amam önce Edinburgh var gönlümde: )

      Sevgiler...

      Sil
  4. ne güzel yazmışın. umarım gerçek olur.

    YanıtlaSil