Sayfalar

10 Aralık 2013 Salı

Ben de seni seviyorum kızım!


Defne ile muhabbet etmek çok zevklidir, hiç beklemediğiniz anlarda hiç ortada lafı geçmezken birden bire aklına birşey gelir ve başlar anlatmaya: )



Akşam yine böyle bir anda;

Defne; "Anne biliyor musun Merve Ömer'i seviyormuş" dedi.

Ben de kısa bir süre hmmm sesi çıktı gerisi yok: )

"Ne güzel" demişim peşine: )

"Arkadaş arkadaşını sever, peki sen kimi seviyorsun?" dedim.

"Seni" dedi, kucaklayıp sımsıkı sarıldım: ) 

Peşine "peki okulda kimi seviyorsun?" dedim, "öğretmenimi" dedi: )

Sonra da sıraladı, aslında Ceren'i, Doğa'yı Cansu'yu da çok seviyorum: ))

Ben de seni çok seviyorum canım kızım...

18 yorum:

  1. ne tatlı bi kız. maşallah maşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, bahtı da güzel olur inşallah: )

      Sil
  2. Minikken ki sohbetleri çok tatlı oluyor :)
    Hep sevgi dolu olsun prenses...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bazen çok konuşsalar da: )
      İnşallah...

      Sil
  3. Ayyy sevsinler onu, maasallah :))

    YanıtlaSil
  4. ayşegülcüm çok şanslısıni çok tatlu, çok isterim bir gün tanışmak çok tatlı kızınla ve seninle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nazlı ben de çok istiyorum, özellikle Alya ile arkadaş olmalarını çok isterim. İnşallah bir gün: )

      Sil
  5. Kıyamam ona, öyle saf, öyle temizler ki onlar canım benim, iyi ki varlar ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok saflar, doğal, hesapsız kitapsız cümleleri. İyi ki varlar : )

      Sil
  6. sevilmez mi bu kız prenses o bal damlası :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de sizin fotograflarınıza baktım, genç kız olmuş İrem, zaman hem geçsin istiyorum hem de geçmesin ne olacak böyle Gonca: )

      Sil