Sayfalar

26 Kasım 2013 Salı

Bir kere sarılsak belki herşey geçecek...

Biz çok güzeldik. Hem de çok...

Sonra birşeyler oldu, hem benden yana hem de onlardan yana. 
Ben sustum, onlar geri çekildi. 
Birden bire ipler koptu, hiçbirimiz ucundan tutamadık. Onlar bir ucunda ben diğer ucunda sallandık, tırmanamadık ve düştük.

Çok uzun zaman geçti, o kadar uzun zamanın içinde "ben" ve "onlar" oldu. 
Hep rüyalarda gördüm, onları düşünmekten uykumun kaçtığı anlarda, sık sık adlarını andım...

Tıpkı Hasan Ali Toptaş'ın  yazdığı gibi;

"İnceldiğinde, çeşitli sebeplerle delindiği de olur uykunun. Ne bileyim, bazen zihnimizdeki sivri uçlu bir hatıra deler onu; bazen henüz hazmedemediğimiz bir sözün acısı, bazen kolu bacağı aklımızın dışında kalan bir düşünce yahut bir duygu, bazen de etrafımızda olup biten, bizim farkedemediğimiz meçhul bir şey deler..."

Sonra çok kıskandım. Onların bir arada oluşlarını çok kıskandım. 
Tek kalmayı yediremediğim anlar da oldu, vardır bu hallerde bir hayır dediğim anlarda. 
Düşünüyorum da en çok yanlarında olmadığım anlara üzüldüm. 
Kırgındım ve çokça da kızgın... Ve çok seviyordum.
Böyle böyle, her halleri aklımda ve her halim akıllarında beş yıl filan geçirdik ayrı gayri... 
Ne kadar acı. 
Ne büyük kayıp...
Nasıl bir sahip çıkamamazlık halleri.
İnsan hiç sevdiklerini bırakır mı, nasıl bir umursamazlıkmış bendeki ya da onlardaki.




Bir gün kızların deyimi ile içlerindeki en sevdiğimden mail aldım, ağladım ağladım, sonra telefon açtığında konuşamadım telefonda. Onca zaman sonra nerden çıkmıştı?

Sonra bir gece bir dizi de geçen repliği mesaj attım "bir kere sarılsak belki herşey geçecek" diye yazdım. 
Sonra hazır hissetmediğimi anladım da gidemedim yanlarına... 
Tek bırakılmayı kabullenemeyişim hazır hissettirmiyordu beni daha düne kadar. 

Sonra bir kere sarıldım, sımsıkı, sanki bir annenin evladına sarılır gibi sarıldım. 
Biraz korktum, biri pohhh diyecek ve büyü bozulacakmış sandım da korktum. 
Gördüğümde heyecanlandım, kalbim daha hızlı attı. 
Bazen ellerim titredi, masanın altında titreyen dizlerimin üstüne sakladım ellerimi. 

Şimdi hepimiz birbirimizsiz tükettiğimiz anlara üzülsek de hala çok güzeliz biz. Hem de çok. 

Sizi çok seviyorum, artık benden yana şüpheniz olmasın yanınızdayım...

"Bir biz varız güzel, öbürleri hep çirkin"  Turtgut Uyar...

14 yorum:

  1. Aynı şeyleri değil ama belki benzerlerini yaşadık galiba hepimiz zaman zaman... Ama bazen bıraktığımız yerden hiç zaman kaybetmemişcesine sarılmak ve yola devam etmek en güzeli :)
    Mutlulukla...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım var bu tür şeyleri yaşayanlar. Sonradan konuşunca, biz de dedik ki; sanki hiçbirşey değişmemiş gibi, sanki bıraktığımız yerden devam ediyoruz: )

      Sil
  2. Bence dostluk gerçekse her şey yoluna girer.
    sevgiler canım ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçek dostluk da bir kere bulunuyormuş: )
      Sevgiler...

      Sil
  3. Hasretlik zor şey, iyi ki o mesaj atmışsın, yeniden kavuşmuşsunuz:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de insanın sevdiklerinden ayrı olması çok zor. Bu her ilişki için geçerli...

      Bence iyi ki o mail gelmiş yoksa ben hala atmazdım o mesajı: )

      Sil
  4. Biri var,öyle kırgınım ki, bir değil beş yüz kere sarılsam geçmez sanki...Ama sizin adınıza çok sevindim Ayşegül.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lale abla, ben de o kadar kırgın ve kızgındım ki kelime yetmez bu duygumu anlatmaya ama şu da var ki bir o kadar da çok seviyorum onları. İçim giderdi her aklıma gelişlerinde... Bir kere sarılınca bıraktığım yere döndük sanki, sanki o andan devam ediyorum şimdilerde...

      Senin için de hayırlısı olsun diyelim, gönlünce olsun, kimbilir belki???

      Sil
  5. "Bir kere sarılsak belki her şey geçecek" ne güzel bir söz söylemek istediğim o kadar çok kişi var ki!
    Ben kolay yaparım da karşı tarafın mesajı olması gerek :(
    Çok güzeldi, teşekkürler ve yeniden merhaba...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba: )

      Bir de aslında önemli olan hani bu sözü duyduğunda kimin aklına geldiğidir. Misal benim aklıma direk kızlar gelmişti, onca zamandan sonra onca kırgınlığıma kızgınlığıma rağmen...

      Allaha şükür şimdi yeniden bıraktığımız yerdeyiz...

      Sil
  6. Sımsıkı sarılmak çok güzeldir, beni çok rahatlatır ve sakinleştirir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle çok güzel: ) Hem de çok, bir de hasretlikse karşındaki daha da güzel: )

      SArılalım görüştüğümüzde...

      Sil
    2. Okuduğumda bu satırları ağlamak istedim, olmadı ,sarılmak istedim ki onlar yoktular :(( aslında tek gerçek ölüm gerisi yalan ,çok iyi yapmışsın Ayşegül ;)

      Sil
    3. Gerçekten gerisi yalan, çiğlik zamanlarımmış diyorum şimdilerde o zamanlar için:(

      Sil