Sayfalar

10 Temmuz 2013 Çarşamba

Ne desem başlığa bunca aradan sonra??

Nasıl başlayacağım şimdi: )

İlk defa bu kadar ara verdim yazmaya, hep aklımdaydı ama burası... 

Son bir kaç ay benim için oldukça yoğun geçiyor, işler güçler derken hani önceden sızlandığım "zaman yetmiyor" derdi vardı ya işte şimdi tam dibine vurmuş durumdayım. Gerçekten de çok hızlı geçiyor zaman. 2013 yılını bile yarıladık...

Kart işim çok iyi gidiyor allaha şükür, kendime biçilmiş işi buldum sanki: ) İnşallah daha da iyi olacak. İnanılmaz mutlu oluyorum kartları yaparken, tabii aynı modelden 300-400 adet nişan / düğün davetiyesi yapmak biraz sancılı oluyor, yeni yeni modeller denemek daha çok hoşuma gidiyor: ) 
Bir de ben kart yaparken bana sağdan soldan destek olanlar var ki haklarını nasıl öderim bilmem, misal Sibel'im : )

Şimdilik bir ses olsun, bloğa yazmayı özlemişim... 

Fotoğraflar geçen hafta gittiğimiz çiftlikten kalanlar...








27 yorum:

  1. başarılar Ayşegülcüm
    Bende uzun zaman yazmayınca
    başlık bulamadım yazıma :P
    ama yazdıkça geliyor eski istek

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim: ) ara vermek yok o zaman: )

      Sil
  2. bende bir ara verdim geçenlerde dediğin gibi yoğunluktan ama insanın hep aklında oluyor burası da :) kart işinin güzel gitmesine sevindim, arada yeni modellerini de paylaş olur mu, merak ettim şimdi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim: ) Fotoğraflamayı becerebilsem ekleyeceğim ama en güzel kart bile fena gözüküyor ben cekınce: (

      Sil
  3. sen ne zaman istersen bebeemm :))) destek, hep destek! ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hep destek tam destek, çok çok teşekkür ederim, çözcem inşallah programı da: )

      Sil
  4. Aynen ben de kısa süre ara verdim, hoşgeldin canım tekrar! Kart işin uğuruyla devam etsin bereketli bol kazançlı olsun inşallah
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim: ) İnşallah...

      Umarım parmağın daha iyicenedir...

      Sil
    2. Yarın kontrol günüm, inşallah kaynamış der dr ve alçı çıkar, çok teşekkürler ilgine cnm
      Sevgiler

      Sil
  5. dönem dönem hepimizde oluyor galiba bu ara verme halleri...
    Ama özletme kendini ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de yazcan bişi bulamaz hale geldim sanki: ()

      Sil
  6. Kart işinin iyi gitmesine sevindim:) İnsanın sevdiği işi yapması kadar güzel bir şey yok.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle, görmen lazım, ilk başladığımda model çıkartamam diyordum ama güzel şeyler çıktı ortaya: ) Umarım daim işim bu olur: )

      Sil
  7. Başarılar dilerim canım, yazmayı ihmal etme ama hep yaz biz de okuyalım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim: ) Cok ıstıyorum yazmayı ama tıkandım gibi hissediyorum: (

      Sil
  8. Bloğunuzu beğenerek takip ediyorum.Blogda yeniyim.
    Sizi de benim bloğuma mutlaka beklerim.
    http://lezzettaneleri.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, siz de hoşgeldiniz...

      Sil
  9. ciftlik harikaymıs, ama bak icime dert oldu fotograf ne zaman cekicez? ben hala iddia ediyorum sen bana gonder birer ornek n'olur?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel Nazlı: )

      Çekeriz telaşlanma: ) Hiç gerek yok o kadar gönder çek filan...

      Sil
  10. Merhabalar,
    Ellerinize emeğinize sağlık. Bloğunuzu çok beğendim ve izlemeye aldım. Bana da bekliyorum. Güzel paylaşımlarda buluşmak dileğiyle. Sevgilerimi bıraktımmmm…..:))

    YanıtlaSil
  11. insanın sevdiği işi yapmasında daha güzel ne olabilir ki.. kolaylıklar dilerim..

    YanıtlaSil
  12. bu ne güzle fotoğraflar böyle
    kolay gelsin sana
    sevmek yaptığın işi çok güzel

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, sizin güzelliğiniz: )

      Kesinlikle, umarım uzun soluklu olur...

      Sil