Sayfalar

7 Mayıs 2013 Salı

Yine kart: )

İnsanın yaptığı şeyler ile mutlu olması kadar güzel birşey yok. Eğer ki böyle bir durumunuz varsa ne kadar şükretseniz azdır.

Şirkette çok yoğun günler geçse de, akşam çocukları uyuttuğum gibi kesip yapıştırmaya bakıyorum.
Yine anneler günü için istenen kartlardan örnekler. Kırmızı beyaz görmekten size fenalık gelse de göze en güzel bu iki renk geliyor bana göre. Birbiri ile uyumu muhteşem...

Bu arada instagramdan bahsetmek istiyorum biraz, orayı çok seviyorum, genelde hatta çoğunlukla güzel ne varsa orada. O yüzden çok seviyorum orayı. Saatlerce fotoğraflara bakıyorum, gözüm şenleniyor, günüm güzel geçiyor o güzelim fotoğrafları gördükçe.
Bir de fotoğraf çekmeyi becerebilsem: (





 





13 yorum:

  1. Kartlar gittikçe daha iyi oluyor:)
    Kırmızı beyaz renkleri ben de severim. Bir de nedense turuncu-yeşil ikilisini de severim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım daha çok alet edavata ihtiyacım var: )

      Çok teşekkürler. Turuncu-yeşil ikilisini deneyeceğim: )

      Sil
  2. Kartlarin cok guzel oluyor. Sanki yillardir yapiyormussun gibi Gorunuyor. Ellerine saglik.
    Senin instagram fotograflarind cok guzel.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Didem: ) On kere bin kere sağol: )

      Sil
  3. İnsanın hobilerinin olması kadar güzel bir şey yok, insanı sıkıntılardan uzaklaştırıyor bence.
    Kartların gerçekten çok güzeller, çok beğeniyorum ellerine sağlık. Birde bu renklerden sıkıldıysan Mavi-Yeşil ikiliside harika oluyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de, yoksa iş çıkışı dışında da iş hayatını düşünüp zindan olur hayat: )
      Mutluyum zaar: )
      Deneyeceğim mavi yeşili.

      Sil
  4. Birbirine bu kadar yakışan iki renk...bakmaya doyamadm!
    Kartlar çok harika, bayıldm, ellerine sağlık:))

    YanıtlaSil
  5. Ellerine sağlık, kırmızı beyaz çok uyumlu. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de seviyorum kırmızı beyazı, siparişte o renklerden gelince: ) Teşekkürler.

      Sil
  6. kartlar gerçekten gülümsetiyor Ayşegül ;) harikalar, güzel olan ne biliyor musun , sevdiğin bir uğraş olması :)ne güzel..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel benden başkasını da gülümsetti ise: )
      Kesinlikle mutlu olmak yaparken çok güzel: )

      Sil
    2. Ayşegül bir mim cevapladım bu sabah çok eğlendim, geçmişime gidip geldim, daha önce yaptın mı bilmiyorum yapar mısın onu da bilemedim ama seni mimleyiverdim :)

      Sil