Sayfalar

2 Mayıs 2013 Perşembe

Yeni kartlar, yeni siparişler, yeni umutlar Ve Mayıs!

Bugünü pazartesi olarak yaşayanlardanım, Mayıs ayını içine içine çekenlerdenim. Eylül gibi seviyorum Mayıs'ı da. 

Geçenlerde aldığım kart siparişlerinden 200 tane yapmış olmam, seri üretime geçmiş olmamın resmidir. Seri üretim kısmı biraz beni tedirgin etse de çok zor geçti yapım süreci. Zorluğu sadece zaman yokluğu idi. 
Siparişin devamını almış olmam beni daha da motive etti: )  Kırmızı beyaz olsa da yeni kartlar, devamı gelecek renk renk desen desen! 

Ölçülerdeki uygunsuzluk mu? Bunların aceleden hazırlanmış numune olmasından kaynaklanıyor: (









22 yorum:

  1. ellerinize sağlık çok güzel olmuş

    YanıtlaSil
  2. Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım: ) Kitabın geldi ve çok mutlu oldum, çok teşekkürler...

      Sil
  3. Harika olmuş gerçekten ellerine sağlık.kaplere bayıldım
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de kalpleri çok seviyorum: ) Teşekkürler: )

      Sil
  4. Şahane çok beğendim, ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok Teşekkürler: ) Sevindim beğenmenize...

      Sil
  5. Nice seri üretimlere :)) Çok seviniyorum böyle sevdiği işi yapıp, el emeğinin karşılığını alanları gördükçe, bir de bunlar sevdiğim insanlar olunca tadından yenmiyor :) Kocaman öpüyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seri üretim kısmı biraz zaman açısından zorluyor beni: ( 200 tane siparişi dün teslim ettim ve neredeyse 2-3 katı daha sipariş aldım, bakalım nasıl ilerleyecek süreç, ama çok mutluyum bunları yaptığım için: )

      Ben çok öpüyorum, çok teşekkürler: )

      Sil
  6. Bayildim bu kartlara Aysegul :) kolay gelsin...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Didemmm Teşekkürler: ) Görüşelim bir hafta sonu, özledim...

      Sil
  7. instagramda da demistim ama burdan da soyliyim aysegulcum, cok guzel cok zevkli, en guzeli de seni bu kadar heyecanlandiran sevindiren bir sey olması. Dİlerim devamı gelir, operim cok :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkürler: )

      Evet iş dışında çok mutlu ediyor bunlarla uğraşmak beni!
      İnşallah gelir devamı, gelmezse de yapar yapar dağıtırız eşe dosta: )
      Opuyorum ıkınızı de...

      Sil
  8. Sen sevdin bu işi:))
    Güzek güzel, hepsi güzel:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevilmez mi sence: ) Kes kes yapıştır, gözler şenlensin: )
      Sen biliyorsun aslında, hem de hayırlı bir iş yapıyorum ya daha da beni şevke getiriyor...

      Sevindim beğenmene: )

      Sil
  9. İnanmıyorum ne kadar güzel olmuşlar :) en güzelide seni bu kadar heyecanlandırıp mutlu etmesi. Gerçekten çok sevindim :) hayırlı ve bol siparişler diliyorum.
    Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ASlııı çok teşekkür ederim. Çok mutlu oluyorum yaparken, etrafa da daha pozitif olabiliyorum: )
      İnşallah güzel işler çıkar ortaya: )

      Sil
  10. Çoktandır blog ziyaretlerini yapamıyordum, güzellikler kaçırmışım. Bunlar çok harika şeyler yani tam anlamıyla gülümseten işler. Ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, beni gülümsetmeye yetiyor: ) Umarım güzel işler çıkar...

      Sil
  11. bana yorun bırakınca farkettım bloğunu cok guzel ısler yapıyorsun bızde ılham alırız bol kazanclar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim: )

      Ben de çokca etkileniyorum başka bloglardan: )

      Sil