Sayfalar

17 Mayıs 2013 Cuma

Rengarenk...

Kağıtlarla uğraşmayı sevdiğimi söylemiştim değil mi? Bilmeyen de kalmadı herhalde : )



Bir önceki yazımda sakinliği, telaşsız hayat istediğini yazan ben, yazdıklarımla kaldım. Anlayacağınız bana pek bulaşmıyor o yavaşlık/dinginlik hali.
Dün akşam da herşey harıl harıl ilerlerken, tabii bu hengame bir koltuğa on karpuz sığdırma çabamdan kaynaklanıyor. Yığıldığımda yattığım yeri bilemedim: )

Bugün oğlumun pikniği vardı, bizden de kuruyemiş istemişlerdi. Aldığım kuruyemişleri yaptığımız kutulara koydum, üstüne de çeşit çeşit sticker yapıştırdık. En büyük destekcim Defne'm di: ) 
Renk renk kutularımız oldu, inşallah çocuklar da mutlu olur görünce: ) Hem de kandil hediyesi niyetine olsun onlara...

Rengarenk hafta sonları olsun hepimize...



22 yorum:

  1. Şahane olmuş kutular bayıldım,ellerinize sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler: ) Evdesin aslında yapabilirsin sen de...

      Sil
  2. Ellerine sağlık, harika gözüküyor.

    YanıtlaSil
  3. ne güzel şeyler çocuklar çok sevecek eminim :)

    YanıtlaSil
  4. kutuları çok beğendim ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  5. bayıldım ben bunlara.. elinize sağlık.. ama hani yapılışı ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler: ) Bunların kalıbı var, kesiyorsun, istersen sana da şablonu mail atabilirim. Yada netten de bulabılırsın.

      Sil
  6. çok güzel olmuş ellerine sağlık..
    evet hani yapılışı :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mail atabilirim şablonu yada netten alabilirsiniz, teşekkürler: )

      Sil
  7. çok güzel olmuşlar, çok beğendim. öperim o Defne'nin annesine yardım eden ellerinden de! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sibel teşekkürler, keşke daha sık görüşsek de yapabildiklerimden Tibet'e getirebilsem: )

      Sil
  8. aaa sen başlıbaşına bir sektör olma yolunda gidiyorsun Ayşegülcüm...

    Bayıldım valla da billa da...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lale abla, inşallah dediğin gibi olur da kağıtlarla ilgili bi işin içinde bulurum kendimi: ) Çırak olmaya bile hazırım, yeter ki dokunayım ve hayal kurdursunlar bana: )

      Teşekkür ederim, sevindim beğenmene: )

      Sil
  9. Harika olmuş, bayıldım, çok güzel fikir :)
    Ellerine sağlık, çocuklar ne şanslıymış :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim: ) Evet içine de ne aklına gelirse doldur, üstünü de süsle, yada desenli kağıtlarla yap, alabildiğine ürüyor tasarımlar: )

      Sil
  10. Yanıtlar
    1. Hadi sen de yap o zaman: ))

      Sil
    2. kim ben mi :) ben hep beğenirim de yapmaya gelice yok beceremem İrem yapar ama bak :)))

      Sil
    3. istersen sen de yaparsın: )

      Sil