Sayfalar

20 Mayıs 2013 Pazartesi

En güzel çocukluk anılarına

Bugün sipariş veren çiçekcimizin toptancısından haber bekliyoruz, bakalım verdiğimiz numuneleri beğenip sipariş verecek mi? 

Çok heyecanlıyım anlayacağınız: )

Haftasonu yapılan kartlardan biri kızımın okuldan arkadaşının hediye paketine iliştirildi, yine içine "en güzel çocukluk anılarına" notu ile doğum günü kutlandı. Kitap hediyesine kızım, "tokasız hediye olmaz anne" deyince toka eklendi, biraz ölçülerini denk getiremediğim bu pramit kutuya konuldu, 3 yaş sen ne güzelsin: ) Kız kısmı işte, tokasız/inciksiz/boncuksuz olmaz: )




10 yorum:

  1. O halde ben de çok heyecanlandim şimdi bak :) inşallah inşallah çok güzel haberler alırsın, sonra da kutlarız bu haberleri :) iş büyür de fotoğraf çekmek gerekirse yaptığın harika şeylerin, haber ver olur mu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy Nazlı, bir fotoğraf çekimi ile en güzeli bile berbat edebilen ben için eşsizsin. Çok mutlu oldum bu habere: )

      Sipariş gelmese de kutlayalım var olan güzellikleri: )

      Sil
  2. Ne kadar güzel, unutulmaz çocukluk anılarıyla dolar taşarlar inşallah :) kolaylıklar diliyorum size, çok keyifli olmalı kartları hazırlamak :) sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah diyorum ben de: )

      Keyifli olmaz mı, hem de çok keyifli: )

      Sil
  3. Tebrikler şimdiden,bence olacak çünkü çok güzel işler çıkarmışsın:)Ne kadar değişik ve keyifli bir hobin var:)Hayırlı haberlerini bekliyoruz:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, bekliyorum haberi merakla, arayıp soramam da: ) Oyle beklıyorum: )))

      Uykusuz gecelerin hobisi: )

      Sil
  4. güzel haberler alman dileği ile, yine harika olmuş bu kartlar ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah Gonca'cım, inşallah: )

      Teşekkür ederim...

      Sil
  5. bence çok hoş olmuş, umarım gelir sipariş :) harikasın bu arada :)

    YanıtlaSil