Sayfalar

10 Mayıs 2013 Cuma

Anneler Günü hediyemi aldım: )

Dün akşam çocukları okuldan aldım, eve gidiyoruz, radyoda anneler günü reklamlarından biri dönüyor. 

Semih konuşmaya başladı;

-"Anne sana anneler günü hediyesi ne alacağıma henüz karar veremedim" cümlesini kurdu: )

Bir an afalladım, baktım aynadan yüzüne uzun uzun... O da durdu bi süre konuşmadı.

Sonra; 

"Belki ananemle sen o gün uyursun, dedem ben ve babam markete gidip kahvaltılık alırız, biz gelene kadar da Defne sofrayı hazırlar / bu arada Defne'ye dönüp soruyor; hazırlayabilirsin di mi Defne? : )/ sonra da biz ananemle seni kaldırırız!"

Tabii ki çok hoşuma gitti, çok da mutlu oldum... O küçücük yüreğine kocaman sevgi sığdırmıştı. Sevgisini nasıl göstereceğinin hesaplarını yapıyordu kendince.

Ve Defne birden bire bağırır; 
"Ama Mehmet ben anneme kitap alacaktım!!!"

Çok güldüm hallerine, çokca da mutlu oldum. Sonra uzun uzun baktım yüzlerine, ne kadar şükretsem azdı. Bazen haketmiyor muyum diye de düşündüm bu kadarını. Neyse düşüncelerimin kalanı bol gözyaşılı, ağlamalı, en duygusalından... 
Ben şimdiden anneler gününüzü kutlayayım: )


Büyüyorlar mı ne?

22 yorum:

  1. gözlerim doldu okurken.. onların o güzel kalpleri hiç bozulmasın.. hep böyle sevgi dolu düşünceli olsunlar bize en büyük hedi ye bu sanırım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir de beni düşün: )
      İnşallah, hep böyle giderler inşallah...

      Sil
  2. Ne kadar şanslısın böyle güzel kalpli çocukların olduğu için.
    İnşallah zamanı geldiğinde benimde bir çocuğum olduğunda böyle düşünceli olurlar.
    Öpüyorum hepinizi canım, sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sağol canım, tüm güzel dileklerin için. Ben inanıyorum, kocaman sevgi dolu gönlü olan güpgüzel kızın olacak: )
      Aaaa bak kızın olacak dedim: ) Sevgilerle.

      Sil
  3. yüzüme kocaman bir gülümseme yerleşti yine :)
    güzel yürekli annenin, güzel yürekli çocukları onlar ;)
    ben de şimdiden kutlarım canım bu özel gününü ;) anneciğine de selam ve sevgilerimi sunuyor ellerinden öpüyorum :)
    sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. : ) Hep gül Gonca.
      Çok teşekkür ederim, bazen diyorum ya haketmıyorum sanki???

      Söylerim anneme en güzel dileklerini, öpüyorum canım.

      Sil
  4. çok tatlılar ayşegülcüm, ancak tahmin edebiliyorum ne kadar yoğun hissedebileceğini bu cümlelerden sonra. anneler günün çook mutlu olsun, bir gün değil her gün olanlardan bu gün. çok kocaman öpüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Nazlı. Çok güzel ağlak sulu sulu içsel duygular işte: )
      Senin de canım, ben de öpüyorum o tombik ellerden Alya'yı...

      Sil
  5. Semih, tüm erkekleri görev başına çağırmış:)) Akıllı çocuk!
    Anneler günün kutlu olsun:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdi sana yorum yazdım: )

      Evet hiç böyle düşünmemiştim, tüm babalar iş başına mı desek ne: )
      Senın de, hepimizin kutlu mutlu olsun.

      Sil
  6. Ne kadar güzel çocuklar yetiştirmişsin hem duygulandım hemde tebessüm ettim okurken :) çok akıllı ve düşünceliler maşallah.
    Anneler gününü yürekten kutluyorum şimdiden.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslı cok teşekkür ederim, daha güzelleri sana nasip olsun inşallah: )

      Sil
  7. GÇok değerli bir anneler günü hediyesi almışsın. Bu arada akıllı Semih ananeninde bir anne olduğunu unutmamış. Canım yaaa:))
    Anneler günün kutlu olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim için paha biçilemezdi o anlar.

      Sizin de, çok teşekkür ederim...

      Sil
  8. Anneler gününüz kutlu olsun...Evlatlarınızla nice güzel anneler günleriniz olsun inşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, hepimizin, tüm kadınların anneler günü kutlu mutlu olsun.

      Sil
  9. Ne güzel şeyler
    Minik kalpleri büyük fikirleri :)
    günün kutlu olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi? O küçücük kalplerde neler gizliyorlar: )

      Senin de kutlu mutlu olsun: )

      Sil
  10. büyüyorlar tabi,sen de herşeyin en iyisine layıksın. Bugünlerde bi koşturmaca içindeydim,üç günlük bir kermes maceramız varki çok yoruldum resmen sızdım,sonra İmza: Krın lansmanı falan,anneler gününü bile kutlayamamışım...
    Evlatlarınla daha nice anneler günlerine erişesin Ayşegülcüm...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çabuk geçiyor zaman Lale abla, daha dün gibi herşey: ) Güzel mi değil mi bu durum karar veremedim ama anne olmak çok güzelmiş. İyi ki anneyim...

      Okudum blogundan. Çok güzel geçmiş İmza karın ile ilgili kutlamalar. DAha da bol olsun satışları.

      Çok teşekkür ediyorum: )

      Sil