Sayfalar

24 Nisan 2013 Çarşamba

Şıkırdadı parmaklar ve gülümsetti işler...

Bugün pazartesi sendromu yaşayanlardan olmak isterdim lakin dün çalıştık. Neden olsa işleyen demir ışıldar: )







Birkaç gün önce burdaki yazımda benimle hafiften kafa bulan ve  "şıkırdasa artık parmakların" diye söylenen Şef'in, bunları ve yaptığım bir kaç numuneyi gördükten sonraki sözleri, "evet evet sen bu işlerle uğraş" demesi idi: )









































Şimdilerdedeki tek uğraşım olmasa da iş dışındaki ana uğraşım kart yapımı. Doğum günü, baby shower, anneler günü, babalar günü, sevgililer günü gibi özel günlere, kişilere özel kartlar yapıyorum. En çok da çocuklara doğum günü kartları hazırlamayı seviyorum: )
Fotoğrafladıkça paylaşacağım burda. 


Bunları bir çiçekçiye sipariş olarak yaptım. Yani ilk siparişlerim denebilir.

Velhasıl çok mutluyum bunlarla uğraştığım için. 

26 yorum:

  1. çok yaratıcı bir çalışma olmuş.. çok beğendim.. o parmaklar hep şıkırdasın o zaman..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Umarım güzel işler çıkar ortaya: )

      Sil
  2. mutluluğun daim olsun şekerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım, mühür işi tamam biliyor musun: )

      Sil
  3. harika olmuşlar çok beğendim, bence hobi olmaktan çıkmalı artık :) bende vakit buldukça boyuyorum elime geçeni çok dinlendiriyor beni.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çıkmasın hobi olmaktan o zaman bu kadar hevesli olmam gibi geliyor, yada belki de daha da çok isteyeceğim değişik güzel kartlar yapmayı: )

      Beni de çok mutlu eder böyle işler.

      Sil
  4. Cok guzel olmuslar ! Ellerine ve aklina saglik :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Didem, çok teşekkür ederim: ) Aklıma hee: )

      Bu arada hoşgeldin İstanbul'a.

      Sil
  5. ayşegül iş dışında böyle uğraşın olması muhteşem, bakarsın büyür günü birinde belli mi olur.. öperm çok.. 27 nisan buluşması noldu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Nazlı, çok büyümesin seri üretime geçince hobilikten çıkar stres alır beni: )
      Biz buluşuyoruz gelemeyebilirsin diye kesinleşince haber etmedim seni? Yoksa düğün işi iptal mi?

      Sil
  6. Ayşegülll,seninle nasıl gurur duydum.Hem de sipariş bile almışsın...
    Bayıldım kartlarına da. Şık şık şıkırdamış parmaklar,şıkır şıkır oynamış hem de:))

    Çook öptüm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lale abla, çok teşekkür ederim, aldım walla siparişi. Gerçi adet olarak çok fazla geldi sipariş bana ama ilk müşterim diye birşey diyemedim: (

      Öpüyorum...

      Sil
  7. Bayıldım bu fikre ve ellerine sağlık canım. İyi o eller işlemiş, şıkırdamış.
    Artık böyle bir şey olduğunda telefonunu çaldırırız :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. : )Gülşah, beni çok mutlu ettin, beğenmene sevindim.

      Sil
    2. Çok güzel bir fikir ve gerçekten de istediğin bir şeyi yapmak nasıl iyi hisettirir iyi bilirim Ayşegül'cüm. Özellikle de kişilere özel tasarım olmaları daha iyi bir fikir. Yaptığın kişiler de kendilerini özel hissedecekler. Yakında bende müşterin olursam şaşma.

      Sil
    3. Kesinlikle, hele ki iş hayatından benim gibi bunalmışlar için farklı ve sevdikleri işlerle uğraşmak çok güzel geliyor insana...

      Sana da yaparız gözel bişeyler: )

      Sil
  8. Hayırlı olsun ilk siparişin! Devamı gelsin:))

    YanıtlaSil
  9. harika olmuslarr, bayıldımm. Eline saglık, Allah bol siparışler nasip etsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. : ) Sağol Pınar.
      Çok da bol olmasın, azından bana yeter olsun: ) Amin: )

      Sil
  10. oyy çok güzel ya bunlar :) bayıldım ,ellerine sağlık Ayşegül hem zevkli hem getirisi olan bir iş ;) harikasın ! İrem görmesin ,aynını yapmaya oturur hemen :)o da çok seviyor parmakları şıkırdasın, kime çekti bilmem ki :))
    sevgiyle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sağol Gonca. Sevindirdin beni: )
      Pek getirisi yok ama, getiri için yapılacak iş değil yani: ) Ben seviyorum böyle işlerle uğraşmayı.

      İrem görsün isterse malzemelerden yollarım ona, yapar işte. Ne güzel böyle işleri sevmesi. Kesin bana çekti: )))

      Öpüyorum canım, sevgiler...

      Sil
    2. göndereyim İrem i de bensana ;)
      çok yakın bir arkadaşım var Özgül, çok seviyor el işlerini, diyorum ona da kesin sana çekmiş diye ;)
      inşallah sizler gibi çok becerikli olur kızım da :)

      Sil
    3. Olur memnuniyetle çalışırım İrem ile: )

      Sil
  11. Tebrik ederim çok güzel yapıyorsun bunları, çok sevimli, eminim çok sipariş alacaksın:))
    İnsanın sevdiği bir işle uğraşması da ne hoş, değil mi?öpüyorum seni...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Natali umarım güzel işler çıkar ortaya, çok mutlu oluyorum bunlarla ugrasırken.
      Ben de canım, duam senın de ıstedıgın bolume yerleşmen.

      Sil