Sayfalar

29 Nisan 2013 Pazartesi

Lastik patladı: (

Lastik patladı...

Hem de tem de 90/100 km hız ile orta şeritte giderken, yanımdan geçen bir araçtan bayanın kafasını uzatıp beni uyarması ile farkına vardım. Tabii ki çok korktum. İyi ki yalnız değildim, annem yanımda idi, iyi ki çocuklar yanımda yoktu. 
Bana göre soğuk kanlıydım, anneme göre rengim atmış: ( Dışardan görünüşüm öyleymiş demek: )

Dörtlüleri yakıp kenara çektim, biraz trafik altüst oldu ama olacak o kadar... Sağolsun bir adam durdu, stepnen var mı diye sordu, bir ara şaşkınlıkla "o ne ki" diyecektim ki aklıma geldi... Adam değiştirdi filan, bir yandan korkuyorum adamdan bir yandan da minnet duyuyorum... Annem yanımda olmasa hayatta adamla konuşamazdım. Sonra kardeşimi aradım. "iyi ki kardeşim var" canım benim, hemen yetişti, lastikçiye götürme işlerini halletti.

Çok korktum... Allah büyük kazalardan korusun hepimizi.



Fotoğraf mı? Cumartesi günü Maslak kasrından bir kare. Sessiz sakin, çok rahat bir yer. Çocuklu aileler için de çok rahat edilebilen yer.
Çocuklar nerdeyse doydu yeşilliğe, bahara, yaza... Sibel iyi ki tanıdım seni ve bembeyaz pamuk Tibeti.

32 yorum:

  1. geçmiş olsun Ayşegül .trafikte hep korkarım lastik patlamasından..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Gonca. Ben de şok oldum zati...

      Sil
  2. Geçmiş olsun. Daha kötüsü olmamış neyse ki...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de ilk aklıma gelen oydu. Ya daha kötüsü olsaydı, ya annem olmasaydı yanımda...

      Sağa geçmeye çalışırken yol vermeyen üstüme üstüme gelen diğer sürücülere de deli oldum: ( ne kadar saygısız, vurdumduymaz olmuşuz dedim. İşte arada bana yardım edenler gibileri çıkıyor allahtan...

      Sil
  3. aysegulcummm ne diyorsunnnn!!! amaninnn allah korumus, allah korusun daha buyuklerinden, benim de en buyuk korkularimdan biri o:((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SAğol Nazlıcım, allahtan ucuz atlattım. Biraz da soğukkanlı olmak lazım böyle şeyler gelince başa...

      Sil
  4. tatlım çok geçmiş olsun :( benim de benzer bir hikayem var, yolda giderken aks kırıldı! bir baktım lastik arabanın yanından ilerliyor :))) neyseki ışıklardan henüz kalkış yaptığım için süratimi artırmamıştım :))))) Ben de seni ve güzel aileni tanıdığıma çok memnun oldum, çok güzel ağırladınız bizi. ben de Tibet'te çok mutluyduk eve dönerken :) daha çok görüşeceğiz Allah izin verirse :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sibel çok güldürdün beni: ) Benim lastik beni çok sevdi baksana kadın camdan haber vermese hala gitcem, bir de tık tıktık tık ses geliyor, anneme diyorum ki "radyodandır": ))) Arabadan da anlamak lazım biraz, millet motordan farklı ses gelince hemen anlıyor ben de hiççç yok oyle seyler: (

      Ben de çok mutlu oldum seni tanıdıgıma. Tibet baksana arkadaş bile edindi, arayın barı çocuğu: )

      Sil
  5. Böyle durumlarda verilmiş sadakan varmış derler demekki arada sadaka vermeli canım kazaları ucuz atlatmak için geçmiş olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de ilk aklıma gelen o oldu. Çok teşekkürler.

      Sil
  6. Verilmiş sadakan varmış az sadaka çok beladan korur canım. Çok geçmiş olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğru dıyorsun az sadaka çok beladan koruyormuş. Çok teşekkürler.

      Sil
  7. Cok gecmis olsun Aysegul. Birdaha boyle buyuk problem yasamazsin insallah.

    YanıtlaSil
  8. çok geçmiş olsun...
    neyse ki ucuz atlatılmış diyorum,
    iyi geceler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler. Allahtan ucuz atlattım.

      Sil
  9. Geçmiş olsun Ayşegül ,allah beterinden korusun.....

    YanıtlaSil
  10. Çok geçmiş olsun inan öyle korkuyorum ki kazalardan :( Allahtan ucuz atlatmışsınız çok sevindim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ASlıcım çok teşekkürler. Ben de korkuyorum ama en çok sudan korkuyorum...

      Sil
  11. Ayşegül çok geçmiş olsun canım, Allah beterinden saklasın, yine de soğukkanlı davranmışsın ve iyi ki yalnız değilmişsin ama yalnız olsaydın da üstesinden gelirdin bence...
    Son foto da harikaymış, artık oraların havası, zamanı geldi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Natali. Hepimizi korusun rabbim. İyi ki yalnız değildim yine de paniklermiydim diye düşünüyorum ama yanındaki güven veriyor sana.

      Evet havalar çok da ısınmasın ama: )

      Sil
  12. cok cok gecmiş olsun
    Allah korumuş

    O adam iyiki çıkmış karsına
    Foto süper, cok güzrl bir yer

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler. İyi ki adam çıkmış, hem korktum hem de şükrettim.

      Sil
  13. Geçmiş olsun, çok şükür ucuz atlatmışsınız.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, gerçekten de ucuz atlattık...

      Sil