Sayfalar

22 Nisan 2013 Pazartesi

Kırmızı başlıklı kız ile korsan!...

Herşey cuma günü çocukları okuldan aldığımda çantalarındaki not kağıdını okumamla başladı. 22 Nisan Pazartesi kostüm partisi yapacaklarını yazmışlar.

Şu internet denen asrın nimetinde çok dolandım. En kolay ve en çabuk hangi kostüm dikilirdi: ) Tek arayış noktam buydu: )
Oğlumun korsan şapkası vardı, hemen en basitinden korsan modeli ayarladım. Kızıma da dikmesi kolayından kırmızı başlık kızın pelerininden diktim. Öyle bir pelerini var mı kırmızı başlıklı kızın bilmem ama Defne'me çok yakıştığını biliyorum: ) 




Dün pazardan da eline ve boyuna çok uygun olmasa da bir sepet bulup sabah sodalı poğaçalarla doldurdum. Oğlum içinde minik bir pasta yaptım ki o da hazinesi olsun dedim: )

Çok ama çok heyecanlılardı. Sabah sabah giyinip düştük yollara. Çok gözüyle bakabilmek, sevinebilmek çok  güzelmiş.

Yarın 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk bayramı, Semih'in deyimi ile uluslararası çocukların bayramı. Hepimize şimdiden kutlu olsun...


14 yorum:

  1. maşallah ne kadar tatlı olmuşlar ama :)
    bayramımız kutlu olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim: )

      Hepimizin kutlu mutlu olsun.

      Sil
  2. Olmuş olmuş, ellerine sağlık:)
    Güzel eğlenirler umarım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim: ) Çok güzel geçmiş dün günleri.

      Sil
  3. harika olmuşlar cnm. ben çok beğendim :)

    YanıtlaSil
  4. sevsinler! çok güzel olmuşlar, bayıldım! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevsinler tabii: )
      Çok teşekkür ederim: )

      Sil
  5. yaratıcı insanın hali başka oluyor canım :)
    harika olmuşlar ;) elleri de boş gitmemişler yine :)
    Çocuk bayramınızı kutlarım , öperim ,sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En kolaylık nerde ben orda: )

      E korsan hazinesiz, kırmızı başlıklı kız da poğçasız olmazdı: )

      Öperim sizi de, çok teşekkür ederim...

      Sil
  6. Valla çok güzel olmuşlar :) hem kostümleri çok yakışmış ikisinede. Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslııı çok teşekkür ederim: )

      Sil
  7. Ayyy çoook tatlı olmuşlar canım, ellerine sağlık.
    Çocuk bayramlarını kutluyorum ve öpüyorum kocaman onları

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gülşahcım çok teşekkürler. Beğenmene sevindim.
      Ben de öpüyorum...

      Sil