Sayfalar

8 Nisan 2013 Pazartesi

Karışık kaset ve şıkırdamayan parmaklarım!!!

Karışık kaset, sanki hayat karışık kaset şarkılarında... Kasetin anafikrine göre şekilleniyor şarkılar hayatta...

Çok sevdim ben, hani sanki İrem ile Ulaş'ı tanıyorum ben, sanki bizim sokakta yaşadılar, sanki Yusuf benim de arkadaşımdı. Sanki ben de onlarla büyüdüm, Ulaş ile müzik dinledim, karışık kaset yaptı bana da, sanki İrem ile dövmeciye gittim, korktum ben yaptıramadım ama İrem yaptırdı bileğine, sanki sanki sanki....

İşte bir sürü sanki bıraktı ben de. Bir sürü şarkı dinledim, "aaaa bu şarkıyı ilk şurda dinlemiştim" dediğim de oldu, "aaa unutmuşum bak bunu" diye söylenip tekrar dinlediğim de.

Kimbilir kimler var her 10 yılda bir önüne çıkan hesapla hesaplaşan yada hesaplaşamayan!

Uygar Şirin web sitesinde romanın içinde geçen şarkıları yüklemiş, dinlemek isteyenlere gelsin: )

Görsel Pinterestten alıntı...

Şimdi biraz da benden: ) Son zamanlarda bir iş üzerine yoğunlaştım, eşimin dalga geçtiği gibi "artık şıklasa o parmaklar" : ))  
Diyorum ki "bak karakalem üzerine ders alsam süperim aslında, yetenekliyim" filan: ) "Şimdi de başımıza bunu çıkarma" diye söyleniyor peşimden ama o bitirene kadar sözlerini ben evden çıkmış yada diğer odaya kaçmış oluyorum: ) Duymuyorum işime gelmeyenleri: ) 
Benim heves edişlerimden sıkıldı zira, "onu yapııımm, bak şu yetenek bende var, aaa bundan kolay ne var, 10 parmağımda 10 marifet var diye söylene söylene geziyorsun, artık bir şıklasa o parmaklar da görsek" dedi en son bana, e bu lafını da artık duymamazlıktan gelemedim: )
Uzun zamandır aklımda olan bi işi artık yapayım da önüne sereyim dedim...

İşin şakası bir tarafa istedğim ve üzerinde çalıştığım bir iş var, olursa sergileyeceğim burda, olmazsa canım sağolsun, şıklamadı parmaklar derim olur biter: ) Tabii makinasını /Türkiye'ye birkaç ay sonra gelecekmiş/ Rusya'dan getirmesi için yalvardığım anları nasıl silerim gözünün önünden bilmem!!!

Keyifle geçsin haftanız...

10 yorum:

  1. Senin de keyifle geçsin haftan canım.
    Çok merak ettim üzerinde çalıştığın işi ama beklemeyide bilirim. :)
    Olmasa da denemek en güzeli.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geç oldu cevaplarım ama teşekkürler. Umarım güzel bişiler çıkar ortaya: )

      Sil
  2. bak çok merak ettim şimdi, ne iş peşindesin , şıkırdayan parmaklardan neler çıkacak ? :)
    kitanı da merak ettim :)
    iyi haftalar canım beni meraklara sardın hadi bakalım !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gonca süpriz olsun : )
      Böyle takılmaları meşhur benim adamın: )

      Seveceğine eminim mutlaka oku derim.

      Opuyorum.

      Sil
  3. insanın birşeylerle uğraşması güzel.. eğer severek ve isteyerek yapıyorsan eminim çok güzel olacaktır sonuçları.. merakla bekliyorum bende..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de, çok güzel, insanın iş stresini alıyor, kafasını dağıtıyor.

      İnşallah güzel olacak: )

      Sil
  4. Muzikleri dinliyorum bir yandan (verdigin linkten). Kitabi cok merak ettim. İlk firsatta bende okuyacagim.
    Sikirdayan parmaklarini da merak ettim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel değil mi müzikler, nerelere götürüyor insanı...

      Ben de neler çıkacağını çok merak ediyorum, yavaştan şekillendi: )

      Sil
  5. şıklasa parmaklar haha:)))
    yahu böyle baskı olunca o keyifle yapılacak iş göreve dönmez mi?
    benim pek çok anım şarkılara kodludur,
    okumalıyım bu kitabı...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sormayın, benim Şefin meşhur takılmaları işte bana: )

      Takmıyorum ki, belki kafasına takan biri olsa alınır, baskı hisseder ama hiç oralı olmuyorum ben. Yapacağım varsa yapıyorum, işin içinden çıkamayınca da bırakıyorum kenara: )

      Seversiniz o zaman kitabı.

      Sevgiler

      Sil