Sayfalar

15 Nisan 2013 Pazartesi

Çok güzel bir sergi...

Baştan yazayım bol bol en bolundan fotoğraf içeriyor bu yayın: )

Dün çocuklarımın okulundaki sergilerine gittim, yıl içinde yaptıklarını sergilemiş öğretmenleri. Hepsine bayıldım, çocuklarla biraz vakit geçirirsen, biraz üstlerine eğilip ilgilenirsen yapamayacakları şey yok sanırım. 

3 yaş sınıfında kızım, 4 yaş sınıfında oğlum var. 

Hadi başlayalım: ) İnanın ki ayırdığım fotoğraflar öyle çoktu ki, seçe seçe anca bu kadara indirebildim sayıyı...

3 yaş  sınıfı sergisi...

           Yaptıkları pastanın önünde kardeş pozu.
 Çiçek Defne'nin eseri: )


 Bu yumurtaları Defne boyamış, evdeki yumurta boyalamalarımız iyi alıştırma olmış kızıma: )




Hepsi trene binmiş gidiyor...



 4.yaş sınıfı sergisi...


 Semih cd den kalemlik yaparken ortaya serilen süsleme malzemelerinden deniz kabuklarını seçmiş ve "öğretmenim yıldızı öne koyalım da görünsün" demiş:)

 Bu arı peteğine bayıldım...

 Oğlumun sevdalısı olduğu dinazorlar burda da çıktı karşımıza, Kendi çizimi ve boyaması olan dinozor çalışması. Bence gayet başarılı olmuş: )

 Saati yapan çocuğun fikrini çok beğendim.

 Ve diğer hasta olduğumuz konulardan uzay, yıldızlar, astranotlar. Ve tabii ki kuru boya çalışmasından Semih bu uzay mekiğini seçmiş boyamış. Tüm renkler kendi seçimi, sınırların kenarına taşırmadan boyamasını başarılı buluyorum.

 Yine bir kız öğrencinin mum çalışması ile yaptığı bu şemsiyeli kızı çok beğendim.
 Kalemliğimizin yakından hali: )
 Tırtılsız olmaz tabii ki...
Bu da yine bir kız öğrencinin cd ile yaptığı çiçek. Çiçek yapraklarının kesimleri ne kadar muntazam. Diğer çalışmaları da çok güzel Pelin kızın.

 5.yaş sergisi.

 Tuvalet kağıdı rulosundan yapmışlar...



Hatırlıyorum da bu bakliyatlardan ilkokulda ben de yapmıştım: )








Ve benim favorim bu oldu. Mutluluğun resmini çizmiş daha ne olsun!!!


  
6 yaş sergisi 

Ve artık aşmış bu sınıfın öğrencileri. Bunlar ilk okulda ne yapacak bilmiyorum? Ama hepsini öpmek ve tebrik etmek istedim dolaştıkça.


 Bunlara bayıldım: ) Çok başarılı.




 Yarısını kızlar, yarısını erkekler yapmış: )


Dev bir okyanus yapmışlar, her çeşit deniz canlısı yaşıyor içinde.





 Boyamaların muntazamlığına şaştım kaldım..


 Bu da yapan kızın kendi fikriymiş: )

Kuru boya ile yapmışlar ve ne kadar düzgün boyamışlar. Renkler, hayal gücleri uçlarda...

 Ve herkese mutlu haftalar olsun...

31 yorum:

  1. Allahım ne güzel şeyler yapmışlar, hepsine bayıldım.

    YanıtlaSil
  2. Hepside birbirinden güzel bayıldım.Ellerine sağlık güzel yavruların:)Bizdede eve yolluyorlar birçoğunu.
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım. Ben de hep bütün gün okulda ne yapıyorlar diyordum, görünce hem şok oldum, hem de gururlandım: )

      Sil
  3. ne şirin şeyler çocuk olasım geldi tekrar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de anaokulu öğretmeni: )
      Çok teşekkürler...

      Sil
  4. Çok yetenekli yeni nesil çokkk.
    aferin miniklere :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten emek verilince karşılığını çok güzel veriyorlar. Hepsine sarılmak istedim gezerken : )

      Sil
  5. Nasıl muhteşem Ayşegül,kesinlikle katılıyorum çocukaların doğru yönlendirme ile yapamayacakları yok. Kardeş pozlarına bayıldımm, sadece 1 yaş mı var aralarında?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. : )Sadece 1 Yaş araları Nazlı.

      Teşekkürler...

      Sil
  6. Hepsi birbirinden özgün bu çalışmaları bizimle de paylaşman ne kadar güzel olmuş Ayşegül:)
    Senin çocuklarının da diğer çocukların da başarılarına diyecek yok, çok beğendim, Aferin onlara:))

    YanıtlaSil
  7. Canım iyi ki bu post bol fotoğraflı olmuş. Her bir kare harika. Gerçekten de bu çocuklar büyüynce kimbilir neler yaparlar. İnşallah hayallerini kaybetmezler.
    İyi haftalar öpüldün. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O kadar güzeller ki ayırmakta zorlandım en son bunlara karar verdım. Umarım körleşmezler.

      Opuyorum canım: )

      Sil
  8. merhabalar
    çocuklarınız hangi okula gidiyor acaba?adını öğrenebilir miyim?
    bir de blogunuzu çok beğendim, sizi takip etmek istiyorum, rica etsem diper bloglarda gördüğüm, bir alan açıyorsunuz, biz oraya mail adreslerimizi bırakıyoruz, siz yeni yazı yazdığınızda yazınız otomatik bizim maillerimize düşüyor, yapabilir misiniz lütfen
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, hoşgeldiniz, Başakşehir de bir kreşe gidiyorlar, mail atarsanız yazarım adresini.

      Teşekkür ederim ve bahsettiğiniz email kısmını ekledım sayenizde.

      Sevgiler.

      Sil
  9. Valla çok keyifliydi,resimleri tek tek inceledim. Defne ve Semih^'e özel seviler öpücükler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Lale abla.
      Biz de seni opuyoruz: )

      Sil
  10. nasıl bir gururdur dimi orda olmak.. onların annesi benim diye bağırmak gelir herhalde insanın içinden.. hatta ben oturup ağlarım herhalde.. herbirinin eline sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabii ki çok mutlu oluyorsun, evde akşamları yaptığımız çalışmaların okulda yaptıklarının bir şekilde karşına böyle güzel serilmesi çok duygulandırdı beni.

      Teşekkür ederim: )

      Sil
  11. Maşallah bu çocuklar müthiş, bunları yaptıran öğretmenlere de hayran oldum..)
    r

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de o gün uzun uzun öğretmenlerinin yüzüne baktım. Öyle temiz insanlar ki, içimden "kime ne güzellik yaptık ki bu öğretmenler çıktı karşımıza" diye geçirdim...
      İlk öğretmenlerinden yana buldukları şans inşallah eğitim hayatlarında hep sürer: )

      Sil
  12. Anne için ne mutlu bir an ve ne büyük bir gurur kaynağıdır bu çalışmalar bilirim. Emeklerine sağlık kuzuların :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler: ) Beğenmenize sevindim: )

      Sil
  13. çok çok çok beğendim emeklerine, hayal güçlerine, güzel gören gözlerine sağlık :)
    Gonca teyzelerinden kucak dolusu sevgiler ve tebrikler ..
    Bu arada gönderdiğin okulu çok beğendim Ayşegül, çalışmaların hepsi titizlikle yapılmış,yaptırılmış çok emek verilmiş belli..
    Bu arada Semih'İn boyamaları harika! ilköğretim 1 kıvamında hiç zorlanmayacak ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gonca canım çok teşekkür ederim...
      Ben de okulu ve öğretmenlerini çok beğeniyorum, insallah sonrakı senede aynı ogretmenler devam eder: ) Ne bencilce istek değil mi???

      Semih aştı canım kendini artık, durduramıyoruz: ))) Direk orta okuldan başlatcaz onu: =)

      Sil
    2. anne ,baba olup bencilce isteği olmayan olur mu Ayşegül ;)çocuklarımız için hep en iyisini istiyoruz.
      yakışır oğluma :)

      Sil
  14. HEPSİ BİRBİRİNDEN GÜZEL HARİKA OLMUŞ GERÇEKTEN MİNİKLERİN ELLERİNE SAĞLIK..

    YanıtlaSil
  15. Ne kadar güzeller, eğitmenlerini tebrik etmek gerek. Çocuklar için bir şey diyemeyeceğim çünkü onlar harikaaa!.
    Bu gece renkli blogun beni çok mutlu etti. Çocuklara ve renklere çok ihtiyacım varmış anlaşılan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eğitmenlerine gerçekten sarılmak istedim: ) Çocuklar aynı hamur gibileri nasıl şekil verirsen o hale giriyorlar.

      Ne mutlu beni de siz mutlu ettiniz böyle yazarak. Sizin o güzelim torununuza da ben bayılıyorum: )

      Sevgiler.

      Sil