Sayfalar

15 Mart 2013 Cuma

Mim kabulu ve hafta sonusu...

Lale abla ve Nazlı beni mimlemiş, hatırı sayılır kişilerden olduklarından es geçmek olmazdı: )

1- Su mu, ateş mi, güneş mi olurdun? Neden?

Kesinlikle su olurdum, bazen çağlar, bazen de durgun akar dinlendirirdim...


2-Taş olsan nerenin taşı olurdun?

Hani üzeri boyanan taşlar var ya,yassı küçük, deniz kenarında o taşlardan biri olurdum, üzerime en güzel resimler çizilsin diye...


 3- Neyin ve kimin karşısında, hangi durumlarda susarsın?

Özellikle iş hayatında egosunu doyuramamış insanların karşısında susar giderim. Uğraşmaya değmiyorlar...


4- Kusur olsan nasıl bir "kusur" olurdun?

"Tek kusuru da "gözünün üstünde kaşı var"" denenlerden olurdum: ))


5- Küfür olsan ne olurdun? Kime savrulurdun?

Küfürlü konuşma pek olmuyor ama canım İstanbul trafiğindekilere saydırdığım anlar oluyor, yalnızken, kimsecikler duymazken!


6- Esir olsan neyin veya kimin esiri olurdun/olmak isterdin?

Çok zor soru! Bulamıyorum!


7- Bir suç olsan nasıl bir "suç" olurdun?

Aklanabilecek bir suç olurdum.


8- Topraktaki güç olsan o güçte ne yetiştirilirdi?

Ne ekerlerse onu biçebilecekleri gücüm olsun. Hava şartları/doğa koşulları filan etkilemesin.


9- Sayılmadığında ne hissedersin?

Çeker giderim, çok da umrumda olmaz...



Teşekkür ederim ikinize de... 
Keyifli haftalar olsun herkese...

12 yorum:

  1. hepimize inşallah...keyifli haftalar..

    YanıtlaSil
  2. ne güzel cevaplar vermişsin... bayıldım!

    YanıtlaSil
  3. oh ikimizde su olamk istiyormuşuz:)

    YanıtlaSil
  4. Cevapların çok güzeldi özellikle iş hayatında egosunu doyuramamış insanlar cevabı :) Kesinlikle uğraşılmıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslı onlar ki bizden uzak dursunlar, yada ben iş hayatından uzak durayım daha garanti çözüm olur: )

      Sil
  5. bu cevaplar çok güzel :))
    güneş olmak isterdim, herkesin yüreğini ısıtacak
    toprak olsam da rengarenkl çiçeklerin üzerimde açtığı bir toprak olayım isterdim
    sayılmadığım yerde durmak istemezdim ben de
    saygı sevgi ve değer verildiğim ortamları severim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dün aklımdan seni geçirdim: )
      Gece bir ara tv yi açtığımda liselerarası müzik yarışmasının yarışmacıları ile konusuyorlardı: )

      Sil