Sayfalar

6 Mart 2013 Çarşamba

Kelebeğin rüyası ve bir mim!

Sonunda "Kelebeğin rüyası"na gittim. 

Hem de iki genç kızın birini sağ koluma birini sol koluma taktım, gece seansına gittik. Kayınvalideme gittiğimizde çocukların halaları ile böyle güzel vakit geçirmesi ve bizi aramamaları en çok benim ve eşimin işine geliyor: ) Kendimizi nereye atacağımızı şaşırıyoruz. Şef arkadaşları ile ben de görümcemin kızları ile filme gittik. Salon çok dolu değildi, rahattı, sadece ben biraz yorgundum.

Nedense farklı bekliyordum filmi. Durağan, çok yalın geldi bana. Mert Fırat ne güzel oynamışsın sen. Sonra Kıvanç Tatlıtuğ nasıl geliştirmiş kendini. Gözümüze soktu resmen oyunculuğunu...
Daha çok etkilenirim sanmıştım, olmadı. Şairlerin hayatlarını az çok biliyordum çünkü. 
Bir film izledikten sonra eğer ki o filmi çok uzunca süre düşünüyorsam çok etkilenmişim demektir. Misal "Yeşil Yol" filminin yıllarca etkisinde kalmıştım, bu filmde de öyle olurum sanmıştım! Olmadı...

Ama bombayı filmden çıkıp merdivenleri inerken arkamızdan gelen hatun kişinin; "film çok güzeldi ama sonunu bağlayamamışlar" demesi idi! 
Dönüp iki kelam etsem mi dedim ama saat gecenin bi yarısı idi, ben yorgundum ve daha Vefa bozasından bozamı içmemiştim. Sonra boza kızın o cümlesini bile unutturdu bana.



Ve Sibel beni mimlemiş. Tüm cevaplar tamamen hayal ürünüdür: )

1-En son kime yalan söyledin, neden?
En son çocuklara söylemişimdir. Artık yemiyorlarda: )

2-Biz okumuyoruz farz et, kendine bir itirafta bulun.

Bu çok tehlikeli soru! 
Hayat çok güzel: )

3-En son severek okuduğunuz kitap hangisi?

Son seçtiğim kitapların hepsi güzeldi. Çatı katı aşıklarını bitirmiştim güzeldi. 
Ama bir kitap okudum hayatım değişti ise soru; "Savaş ve barış" ile "Baba" kitabı beni çok etkilemiştir.

4-Şu an istediğin işi mi yapıyorsun?

Hayır tabii ki, emeklilik günü dolduruyorum sadece!

5-Mutlu musun?

Genel olarak fotoğrafa bakıldığında evet ama arada arızalı çıkışlarım inişlerim oluyor.

6-Öleceğini bilsen, ömrünün son zamanlarını nerede, kimle geçirmek isterdin?

Ailemle, Edinburgh'da: )

7-Favori şarkıcın ve şarkısı?

Tolga Çandar severim. Şu an ilk aklıma gelen o oldu: )

8-Her bölümünü heyecanla takip ettiğin dizin var mı?
Hayır, keşke fırsatım olsa!

9-Keşke...?

Keşke demesem!

10-Kötü alışkanlıkların var mı?

Kötü huylarım var ama sigara alkol tarzı ise sorudaki amaç hayır.

11-Sence ideal eş nasıl olmalı?

Etten kemikten yaradılan hiçkimse için ideal diye birşey yok. İnsanın "ideal ölçüsü" olur mu?

34 yorum:

  1. bu gidişle kelebeğin rüyasına gitmeyeceğim sanırım :))) mim'i cevapladığın için çok teşekkürlerrrr :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Git git, seversin sen: )

      Ne demek...

      Sil
  2. neyse bende gidememiştim zaten filme :))

    YanıtlaSil
  3. "Sonunu bağlayamamışlar" ha, bomba bir yorum olmuş:)
    Bence iyi bir filmdi. Beklentiyle gitmedim, ki artık hiçbir film yorumunu gitmeden okumuyorum. Etkileniyor insan, kafasında bir tablo oluşuyor ve sonuç genelde hayal kırıklığı.
    Film benim yöreden olunca daha bir iyi geldi:)
    Dizi izlemeyen biri olarak Kıvanç Tatlıtuğ`u sadece gazetelerden biliyorum, o da daha çok şöyle yakışıklı, böyle hoş, Ortadoğu`yu kasıp kavurdu şeklinde:) Ulen adam bayağı iyi bir oyuncuymuş, karaktere tamamen bürünmüş, yakışıklılığını falan değil, o şairi izledik, izlettirdi resmen.
    Mert Fırat`ın da hakkını yemeyeyim bu arada:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma ya, kıza dönüp ne desem anlamayacaktı: ((

      Film güzeldi sadece beklentim yüksekti ondan sanırım bazı sahneler dışında çok da etkilenmedim.
      Kıvanç Tatlıtuğ aşmıştı kendini resmen. Ben hiç bilmezdim böyle olduğunu... Mert Fırat hastasıyız: )

      Sizin yörelerde pek güzelmiş, gidip görmeli...

      Sil
  4. bu filme bende gitmeliyim çk merak ediyorum :)sevgiler

    YanıtlaSil
  5. bende çok merak ediyorum o filmi.. ama aldığım duyumlardan sonra vazgeçmek üzereyim sanki..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vazgeçme film çok güzeldi. Git izle derim. Bir de ben çok yorum okumuştum ondan da olabilir.

      Sil
  6. Bu filmin afişlerindeki masum yüz ifadeleri çok güzel, Yeşil Yol'u bende unutamam:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeşil yol hala gözümün önünde özellikle elektrikli sandalyedeki idam karesi ile: (((

      Sil
  7. Mert Firat gercekten iyi oyuncu. Birkac filmini severek izlemistim. Filmi bende begendim ama daha iyi Turk filmi izlemistim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle ben Mert Fırat'ı daha çok beğendim...
      Hemfikiriz: )

      Sil
  8. Filmi ben çok sevdim ama belki sen bir beklentiye girdiğinden etkilenmedim canım:)
    Mim'in de ilginçmiş:)) öptüm...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belki de, filmden önce fikir sahibi olmak da iyi değilmiş, beklentisini yükseltiyor istemeden de olsa.
      Ama görsellikler çok güzeldi. Çekim kalitesi süperdi.

      : )

      Sil
  9. filme ben de gitmek istiyorum, hala gidemedim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence sinemada izlenecek film. O görsel şölene başka türlü tadılmaz.
      Fırsat varsa gidin: )

      Sil
  10. sırf korkuma gidemiyorum filme biliyormusun. Beklentim yükseldi, hayal kırıklığına uğramaktan korkuyorum. Şimdi sende böyle yazınca dedimki evet kesinlikle hayal kırıklığına uğruycam :)
    Neyze biraz zaman geçsinde öyle izleyeyim en iyisi ;)

    Mimin hayal ürünü olduğuna eminmisin :)) Öptüm seni

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beklentin dipte git, keyif alırsın: )

      Evet evet aray serpiştirdim güzellikler: )

      Sil
  11. ben de izlemedim henüz . kaçamak yapmışsınız ne güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizim gibi geç kalanlar için salonlar boş artık: )

      Sil
  12. bu filme gitmek kısmet olmasdı ama fragmana bayılmıştım
    cevaplar süper olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence sinemada izlenecek filmlerden... Kalkmadan izlersin: )

      : ))

      Sil
  13. film güzeldi ama...
    ama süperdi diyemeyeceğim ki,
    böyle bir beklenti yaratıldı!
    mim cevaplarına bayıldım,
    hele ideal insan kısmına:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşte ben de onu anlatmaya çalıştım. Bence daha güzel filmler izlendi ama bu film için çok konuşuldu, belki ondandır...

      Öyle ama, ideal insan diye tanımlama mı olur: ) Yada nasıl yapılır bilmedğimden yapamadım: )

      Sil
  14. ben de çok merak ediyorum filmi, ama hep benzer yorumlar duyuyorum film hakkında

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İkinci defa izleyince daha çok seviyorsun dedi yeğnim: )

      Bence beklenti içinde gitmezsen beğenirsin...

      Sil
  15. bende filmi merak ediyorum ama karar veremedim izlesem mi izlemesem mi :)

    YanıtlaSil
  16. filmde oyunculuk harikaydı her birinde çok beğendim.
    ama film için ayne şeyleri söyleyemeyeceğim.
    sonunu iyi bağlasalar iyiymiş:)))
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle oyunculuklar çok çok iyiydi. Sadece Yılmaz Erdoğan ile ilgili Hilmi Yavuz'du yanlış hatırlamıyorsam yazı yazmıştı, olmamış diye.

      Sonunu da bağlasalarmış film de güzel olacakmış: )

      Sil
  17. Bence filme kız kıza gitmek çok keyifli oluyor, bizde öyle yaptık :)
    Filme gittim ve oyuncuları, filmin konusunu, o yaratılan yumuşak havayı sevdim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet evet kızkıza gitmelik bu film bence: )
      Güzeldi ama oturmayan da birşeyler vardı bence!

      Sil