Sayfalar

19 Mart 2013 Salı

Hediye paket işi...

Hediye paketlemeyi çok seviyorum, paketin içinde ne olduğunu pek önemsemiyorum desem pek yalan olmaz...

Böyle bir işim olsun çok isterdim, bütün gün yerli/yabancı bloglarda gezinip, kim nasıl yapıyor diye bakıp, tüm dergileri karıştırıp yeni yeni paketler yapmayı çok isterdim...



Bunu cumartesi günü oğlumun arkadaşına geçmiş olsuna giderken yapmıştım. 
Aslında çocuk için pek de uygun paket olmadı ama elimdeki materyallerle anca bu çıktı ortaya... Bu iş için de elinin altında bir sürü ıvır zıvır olması lazım: )
Oğlum yatarken "kartını sakın yazma, ben sabah yazacağım" dedi: ) Sabah da süngerbob etiketine "geçmiş olsun arkadaşım" yazdı: )

24 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim: )
      Sevindim beğenmenize...

      Sil
  2. Çok beğendim, çok güzel olmuş

    YanıtlaSil
  3. Sen zaten bu işi hem severek yaptığından hem de araştırdığından çok güzel yapıyorsun:)) ellerine sağık, umarım dileğin de gerçek olur...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Natali: ) Bu arada sizin hediyeler hala duruyor kenarda: (((
      İnşallah, belki bir gün kimbilir, neden olmasın: )

      Sil
    2. Ben alırım hediyemi valla, çünkü artık içindekinden çok paketini merak ediyorum...:)))

      Sil
    3. Natali beklentini yüksek tutma yine de sen: )

      Ama goruselım artık, özledim walla...

      Sil
  4. Çok güzelmolmuş canım ellerine sağlık, burda sadece hediye paketi yapan yerler var. Mağazalar paket yapmıyor özellikle paketletmek gerekiyor tam senlikmiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Siz nerdesiniz? Bilmiyorum?
      Bu arada senin çocuğun ile ilgili her hafta yaptıklarına bayılıyorum, sabrına da hayranım: )

      Sil
  5. Elinin altında ıvır zıvır olsun istiyorsan Tchibo`ya uğra mutlaka:)

    http://www.tchibo.com.tr/Tchibo-com-tr-Yaratici-Fikirler-t400013949.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu haftakı temayı gordum takıpteyım tchibo'yu: )
      Onumuzdekı haftanın yumurtalarını gordun mu: )

      Sil
    2. Gördüm gördüm de evin limiti doldu bizim:)
      Her yerim ıvır zıvır:)

      Sil
    3. Sen kullanmadıklarını bizim eve gönder, itina ile şekle sokulur, yeni alacaklarına yer de açılmış olur :)))

      Sil
  6. Sen bu iş için biçilmiş kaftansın şekerim :) Ellerine yüreğine sağlık çok güzel olmuş, tebrikler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, iyi geldi bunu okumak: )

      Sil
  7. ayşegülcüm çok tatlı olmuş, bence el emeğiyle yapılan herşey çok değerli. dediğin gibi böyle zamanlar için sürekli malzeme tutmak lazim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence az da olsa el emeği göz nuru: )

      Sil
  8. Bende hediye paketlerimi kendim yapıyorum :)
    Çok beğendim insanın kendi yaptığı gibi yok valla, zaten artık hediyeden çok ambalajı ilgimi çekiyor benim.
    Ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de: )
      Teşekkür ederim ASlı...

      Bana da boş paket getirsinler hiç önemli değil, yeter ki güzel olsun: )

      Sil
  9. Ben de kırtasiyelik işleri uğraşları çok sveiyorum (oysa işim bambaşka ve sıkıcı :) )
    çok güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler,

      Sanırım sıkıcı işlerle uğraştığımızdan sarıyoruz böyle işlere: )

      Sil