Sayfalar

8 Mart 2013 Cuma

Çok şükür normal!

Geçenlerde Semih ateşlenmişti. Doktor da kontrol sırasında Şef'e 

"kalbinde üfürüm var, çocuk kardiyolojiye gösterin" 
demiş. 

Bugüne randevumuz vardı, gece bitmedi! Uzadıkça uzadı. 
Sabah oldu, gün aydındı. Gökyüzü gözlere şenlikti.
"Günümüz aydın olsundu".
Tek duam buydu.

EKG, EKO, kontrol derken herşey normal çıktı. 
Masum üfürümlerdenmiş. Çoğu çocuk da olurmuş.
Korkusu bile yetiyor işte. 


Çok şükür, çok şükür bugünü de gösterene! 
Bu cuma günü duamızı kabul edene!

Rabbim evlatlarımız ile sınamasın bizi!


25 yorum:

  1. Aminnn canım benim...
    Yinede geçmiş olsun. O anki ruh halini tahmin edebiliyorum :(

    YanıtlaSil
  2. Amin,çok geçmiş olsun,okurken bile insanın yüreği kabarıyor.Resimle ruh halini çok güzel anlatmışsın..

    YanıtlaSil
  3. Az önce yorum yaptım ulaştığından emin olmadığım için tekrar yazıyorum bugün son cümlelerimiz neredeyse aynı
    Rabbim şifa versin evlatlarımıza uzak dursun hastalıklar

    YanıtlaSil
  4. Aman Allah korusun Ayşegülcüm, okurken bile tüylerim diken diken oldu, çok geçmiş olsun atlatmışsınız bununla, duana katılıyorum aminnnn.

    YanıtlaSil
  5. gözünüz aydın :) geçmiş olsun..

    YanıtlaSil
  6. Amin.Çok geçmiş olsun.Gözün aydın.Allah korusun çocuklarımızı hastalıklardan.

    YanıtlaSil
  7. amin cnm. büyük geçmiş olsun. Allah herkesin çocuğunu esirgesin.

    YanıtlaSil
  8. Amin.Çok iyi bilirim bu duyguyu, şükür bir şey yokmuş

    YanıtlaSil
  9. Çok çok geçmiş olsun ve iyi olmasına bir sorun çıkmamasına çok sevindim.
    Yıllar önce yeğenim 13 yaşındayken bir doktor kontrolü sonrası kalbinde delik var dediler. Yaşadığımız acıyı anlatamam. Şimdi 23 yaşında evlendi ve her sene olağan kontrollere devam ediyor. Delik küçülmüş ama çok ağır sporlar yapması, kendini yorması hatta hamile kalması bile riskli diyor doktor. Bu bizi öldürüyor ama Allaha dua ediyoruz ve şimdilik her şey iyi gibi. Riskleri göz ardı etmeden yaşıyor artık.

    YanıtlaSil
  10. Yaşadığınız üzüntü ve sıkıntı için çok geçmiş olsun Ayşegülcüm. Allah hepimizin çocuklarına dermansız hastalık vermesin.

    YanıtlaSil
  11. Ayşegülcüm Gamze küçükken bizi de böyle korkutmuşlardı çok şükür ki,aynen sizin ki gibiydi...Çok geçmiş olsun...

    YanıtlaSil
  12. Aminn... Gecmis gitmis olsun, bir daha konusu dahi gecmesin insallah... Allahim tüm yavruları korusun...

    YanıtlaSil
  13. Canım çok geçmiş olsun, iyi haberlerine sevindim:)

    YanıtlaSil
  14. Merhaba blognuzu çok beğendim ve hemen izlemeye aldım.Çok büyük geçmiş olsun benimde iki kızım var ikisine de masum üfürük var dedi doktor ama önemli değil korkmayın büyüdükçe geçer dedi.Rabbim tüm çocuklarımızı korusun inşallah.Bende sizi blogma beklerim umarım bize katılırsınız sevgiler.:))

    YanıtlaSil
  15. Çok çok geçmiş olsun canımm

    YanıtlaSil
  16. Çok geçmiş olsun. Ve tabii ki gözünüz aydın!

    YanıtlaSil
  17. Ayşegülcüm, çok geçmiş olsun. Büyük korku yaşamışsınız. Allah korusun...

    YanıtlaSil
  18. Hepinize ayrı ayrı çok teşekkür ederim, Allah'a binlerce kere şükürler olsun içimiz rahatladı...

    YanıtlaSil
  19. çok geçmiş olsun canım, neyseki bir şey çıkmamış. çok sevindim.

    YanıtlaSil
  20. Yeni gördüm bu yazıyı canım ya, çok geçmiş olsun. Allah bir daha göstermesin böyle şeyler. Sevgiyle...

    YanıtlaSil
  21. Amin kimseye göstermesin inşallah...

    YanıtlaSil
  22. Çok şükür bişeyi yokmuş, benim oğlum 4 yaşındayken çocuk doktoru detaylı muayene ettiğinde masum üfürük çıkmıştı, geçenlerde yine soğuk algınlığı vardı doktor muayene ederken bunu söyledim acaba yine var mı diye, yokmuş:)büyüdükçe geçiyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı şeyi bize de söyledi doktor. hıcbırseyı yok dıye gerı yolladı: )
      Bir de hakiki keçiboynuzu pekmezi yedirin dedi: )

      Sil