Sayfalar

21 Mart 2013 Perşembe

Başka dilde aşk ve aman yar: )

Sabahın 04:00 ü. 
Semih ateşlenecek diye akşamdan beri yarı uyanık yarı uyur yatıyorum, dalarım diye iki telefonun saatini de ara ara ayarlıyorum ki uyuya kalmayayım, baktım böyle geçmiyor saatler... 

Ne zamandır izlemek istediğim "Başka dilde aşk" filmini izledim. Sessizlik ve film ne güzel yakışıyor birbirine.
Mert Fırat yine çok başarılı. Ayrı bir havası var bu adamın. Hele ki öfke nöbetlerinin sahnesinde mükemmeldi. Sanki sinema için biçilmiş kaftan. 
Konuşamamayı ve duyamamayı fazla dramatize etmeden anlatmışlar. 
Başka dilde aşk mümkün mü, çok istenirse neden olmasın...

Bu arada filmde olduğu gibi yine bu filmde de yaşanmışlıklara dalmadan edemedim.Yıllar yıllar önce /yaşlanmıyorum yooo: )/ call centerda kısa sürede olsa part time çalıştığım günleri hatırladım.



Bir de var ya bu sabah çok güzel bir şey oldu, geliyorum işe radyo da "Taşa Çaldım Ayvam İle Narımı " türküsünü dinledim ki kendimden geçtim... 
Velhasıl ben bir türkü ile çok mutlu oldum, sizin de mutlu geçsin gününüz: )

26 yorum:

  1. Bu filmi ben de çok beğenmiştim.Ancak çok utanarak yazıyorum Taşa Çaldım Ayvam ile Narımı türküsünü hiç dinlemedim.En kısa zamanda dinleyecem.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de beğendim.
      Utanılacak bişi değil ki, hemen dinleyiverirsiniz: ) Nevşehir yöresine ait diye biliyorum...

      Sil
  2. Bende bu filmi seyrettim canım çok sevmiştin.Birde bende tabi eskiden telefon bankacılığında çalıştığım için anılarım canlanmıştı.
    O türküyüde hiç dinlememiştim merak ettim bulup dinlerim artık:)
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Call center anıları, öğrencilik zamanı işleri işte benim için: )

      Bir ben miyim bilen bu türküyü: (

      Sil
  3. ben mert fırata aşık oldum bu filmde.. bu kadar mı samimi bu kadar mı güzel olur bir adam ya..

    YanıtlaSil
  4. Etkilendiğim filmlerden birisi, Mert Fırat abartmadan çok da güzel canlandırmış karakteri..Türkülerin bende ki yeri başkadır.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beni de etkiledi, hem de çok.

      Türkü candır,can. Bazen kanımızı kaynatır oynatır, bazen de yüreğimizin ortasına oturur hüzünlendirir...

      Sil
  5. filmi ben de sevmiştim. Çocuklar uyuduktan sonra izlenen filmin tadına doyum olmaz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevilmicek gibi değilmiş.

      Boşlukta hissediyorum artık çocuklar olmayınca kendimi: )

      Sil
  6. Bu filmi çok sevmiştim ben de:)
    Umarım Semih şimdi iyidir canım, çok geçmiş olsun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. : ) Güzeldi...
      Daha iyi çok şükür.

      Sil
  7. Öncelikle Semih şimdi nasıl?
    Çok geçmiş olsun.

    Filmi ben de çok beğenmiştim.

    Sevgiler Ayşegülcüm, bu sabah Turgut Uyar'dan bir şiir okudum ve sana içimden selam ettim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha iyi Lale abla, biraz daha toparlanmasını bekliyoruz.

      Güzeldi film, uzun zamandır ızlemeyınce sessızlıkte daha da guzel oldu: )

      Aldım selamını, yüreğimi ferahlattı, daha nolsun!

      Sil
  8. Semih'e geçmiş olsun umarım hemen toparlanır ..
    bu filmi ben de izlemek istiyorum enn yakın zamanda ;)
    kitap bitti Ayşegül ..bir rahatladım okurken sıkılmışım meğer..
    sevgiler canım ,iyi haftasonları :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Insallah...

      İzle cok begeneceksın: )

      Ben daha bıraktıgın yerdeyım. Ya ne yarım yarım ıslerım var bır bılsen: ((
      Sana da canım.

      Sil
  9. Sevgili güzel anne,
    açığı kapayamam ama ara verdiğin bloglarda eskilere şöyle bir geçişle muhteşem oğlunla muhteşem kızına rastladım. Öncelikle oğlunun doğum gününü kutlar ve sağlıklı ve mutlu nice yıllar ve daima karşılarına iyi insanların çıkmasını dilerim.
    Oğlun sanırım biraz hasta ona da şifalar dilerim, çocuktur hastalanarak büyüyecekler de:)) anneleri ne hale getirecekleri belli değil.
    Film güzeldi ama başka dilde aşk sadece torunlarla oluyor, şimdi bunu anlaman çok zor ama inşallah Allah sana da nasip eder.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, tüm güzel dilekleriniz için...

      Annem de aynısını çocuklarım için çokca dile gitiriyor: ))

      Sil
  10. Semih'e geçmiş olsun canım. Başka Dilde Aşk bana Mert Fırat'ı sevdiren filmdir.
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler...
      Çok başarılıydı şimdi adam nerde ne yapmış bakınıyorum: )

      Sevgiler benden de...

      Sil
  11. BU filmden çok etkilenmiştim. Mert Fırat ı bu filmle tanıyıp sevdim,..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mert Fırat hayranlığı bu filmle tavan yapmış: )

      Ben de...

      Sil
  12. Bende keyifle izlemistim filmi.
    Oglusuna da gecmis olsun. Benim oglumda bugun okula gidemedi, hasta oldugu icin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Didem, çok şükür iyi...

      Çok geçmiş olsun size de.

      Sil