Sayfalar

4 Şubat 2013 Pazartesi

Tatil bitti!...

Bir haftalık tatil bitti. Hem benim için hem çocuklar için. 
Anladım ki evde olunca stres nedir bilmiyor insan. Sanki sinirlerim alınmıştı yada hafif çakır keyif moduna girmiştim, pek güzeldi: )

Çocuklar ilk karne hediyesine kavuştu, okula başladıkları ilk gün ile kıyaslayınca ne çabuk geçti onca ay diyorum... 


Hediyelerini daha sonra yazacağım. Çocukları sabır konusunda eğitmek için birebir.
Bu arada ikinci karede reklam çeker gibi ellerine tutuşturmuşum çocuklara okuldan verilen paketleri: ) Sanırım bunu o an zorla yapmışım, Semih'in yüz ifadesinden o çıkıyor: )






















Salı gününe kadar İstanbul'da çocuklarla vakit geçirdik. 

İstanbul şehir tiyatrosundan Boncuk isimli oyunu izledik. Şevval pür dikkat izledi. Şevval'in her yaptığı işten keyif alıyor olması çok hoşuma gidiyor. 
Peşine havanın soğuk olmasına aldanmayıp Yıldız parkına girdik. Semih her ağaçta sincap aradı ama bu havada zordu bulması ve bulamadı. Çadır köşkünde yenilip içildi. Dolana dolana evin yolu tutuldu. 


Salı günü büyük halasını da alıp Edirne yollarına düştük. Edirne yolunu çok seviyorum. Sakin, rahat, hız yapılabilecek, deşarj olunabilecek en güzel yollardan. Sanki o yolda iken hiçbir şey düşünmüyorsun, sadece sen varsın. 

Küçük halasına vardığımızda kar, inekler, köpek, kediler, horozlar, tavuklar bizi karşıladı. Çok soğuktu. Etrafta karlar vardı. Her ne kadar bahar mevsiminin güzelliği olmasa da çocuklar ve benim için değişiklik oldu. Güzel de oldu. Onca kalabalıkta çocuklar pek bana kalmadı: ) Sanırım bu da tatilin bonusu oldu, çocuklarımın halaları tarafından bu kadar çok sevilmeleri, halasının çocuklarının tüm naz niyazlarına hayıflanmadan katlanmaları çok hoşuma gidiyor.  




14 yorum:

  1. ooo ne guzle gecırmıssınız tataılınızı. cocuklar hep baharda yaz aylarında cıftlıkleır gorurler semıh kısın da cıftlık hayvanlarını gormus sogukta neler yaptıklarını gormustur. mesela ortalıkta otlamıyorlar.... bızım gıbı evlerınde oturuyorlar ;) bızım de tatılımız bu ay baslıcak daha Yumurta (Bahar) Bayramı. 2 hafta oyun grubuna gıtmıcez ama bır planlama yapmadık henuız sanırım evde oturucaz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Planlamaları ben pek tutturamadım: )
      Kışın köy hayatı zormuş ama en azından onu gördük...

      Teşekkür ederim.

      Sil
  2. harikaymış
    tatil dediğin böyle olmalı
    çocuklarla
    ne güzel

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çocuklarsız tatil pek mümkün değil şu an bizim için, onlarla yeniden çocuk oluyoruz işte: )

      Sil
  3. ooh ne güzel çocuklar için iyi olmuşş..

    YanıtlaSil
  4. halalar hep böyledir ben de hala olduğum için :)
    çok güzel olmuş senin içinde çocuklar içinde :)edirneyi bende çok severim 2 senem geçti orada. sevgiler canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim halamla aramızda hep soğukluk vardı, ondan çok hoşuma gidiyor baa tarafına da düşkün olmaları...

      Ben de çok seviyorum Edirne'yi, en çok da Mayıs ile Eylül aylarında: )

      Sil
  5. İşte çocukların böyle aktivitelere ihtiyacı var. Hem tiyatro hem gezi harika olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, çok eğlendiler ve mutlu oldular, bu da bize yetti: )

      Sil
  6. Güzel mi güzel bir tatil olmuş!
    Dinlenmişsin ne güzel:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatiller genelde su gibi geçip gidiyor: )

      Sil
  7. oh oh süper olmuş bu tatil :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin sen de. Senin tatil daha bi güzeldi sanki: )

      Sil