Sayfalar

28 Şubat 2013 Perşembe

Semih'in kahve daveti : )

Bazen, başkaları için çok basit gözüken şeyler bana kendimi iyi hissettirir. Anlık çöküşlerimde ufak bir dokunuş mutlu eder beni. Kimisinin dönüp bakmayacağı detaylar çarptırır kalbimi. İşte anlık çöküşlerimde karşıma çıkar böyle anlar. Ve ben böyle anların bana nasip olduğu için şükrediyorum...

Dün davetiyeye ne yazılır? başlığında içimi döktüğümde Sibel'in  "gülümsüyorsan yeter bana, hiiiiiç bişii demene gerek yok!" ile bitirdiğimiz mailleşmenin eseri bunlar. Ne kadar teşekkür etsem az sana.
Semih bayıldı, "bunları sana bir teyze yaptı, nasıl teşekkür etmek istersin" diye sorduğumda, "belki bir kahve içeriz hep beraber" diye yapıştırdı benim cücem boyuna posuna bakmadan: )


Akşam da grip olmanın verdiği huzursuzlukla uyku tutmayınca Semih'in arkadaşlarına hediye hazırlamaya koyuldum. Aldığım oyuncakları kese kağıdı çantalarına koydum. Çantaların üstüne de "happy birthday" kaşesi bastım: ) Evet evet o kaşeyi yaptırdım: ) Üzerine de tek damla şeklinde mavi boncuk stickerı yapıştırdım... En son halini fotoğraflamamışım ama siz hayal edin: )


Umarım oğlumun şansı, bahtı, yolu hep açık olur. İyi insanlarla karşılaşır. Elindekilerin, karşısındakilerin  yanındakilerin değerini bilir.

37 yorum:

  1. Çok hoş olmuş :)) vay teşekküre bak sen paşam harikasın :)))

    YanıtlaSil
  2. yerim ama ben o yakışıklıyı! :)))) seve seve kabul ediyoruz kahve davetini. en kısa zamanda ayarlayalım o halde, yakışıklıları fazla bekletmeye gelmezzzz! :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayır gören duyanda kahve tiryakisi sanacak: )
      Bir hafta sonu yakışıklılarla kahve içeriz artık: )

      Sil
  3. bak gördünmü sıkıntıya gerek yok..gayet güzel olmuşş..

    YanıtlaSil
  4. Davetiyeler çok güzel olmuş..Oğlunuzun hayat boyu sevdikleri ile geçireceği çok çok mutlu doğum günleri olsun inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel dilekleriniz için çok teşekkür ederim...

      Sil
  5. Harika olmuşlar :)) Biz de içelim bir kahve küçük beyefendi ile :)))
    Hediyeleri instagramda görmüştüm, bayılmıştım, dayanamıyorum bunlara biliyorsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilmez miyim: =)

      Teşekkür ederim. Hep beraber içeriz inş: )

      Sil
  6. Nice yaşlara olsun...hep sağlıklı, hayırlı, bahtı açık olsun :)

    YanıtlaSil
  7. ben şimdi bloglardaki hal zinciri demekteimize saadet zinciri demekte haksızmıyım:))Dün beğendim dediğim şeyi bugün postacı bana getirdi mesela:))

    Semih keşke bana da kahve içmeyi teklif etse...

    Şimdiden nice sağlıklı mutlu yaşlar diliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın haklısın: )

      Belki eder, daha bana da etmedi ama umudumu yitirmedim: )

      Çok teşekkür ederim Lale abla...

      Sil
  8. mutlu sağlıklı uzun ve hayırlı ömürler onunla olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah. Çok teşekkür ederim: )

      Sil
  9. Ne güzel bir doğum günü partisi bu böyle, inan o kadar beğendim ki, senin gibi ince ruhlu bir annesi olduğu için eminim çok mutludur Semih:))
    Yeni yaşı hayatına güzellikler katsın minik Semih'in, sen de oğlunun sağlıklı, başarılı günlerini gör Ayşegül...öpüyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım güzel geçer, pazartesi olmyor Natali: )

      Çok teşekkür ederim tüm güzel dileklerin için.

      Sil
  10. Çok haklısın Ayşegülcüm tamamen katılıyorum minik gib görünen şeyler aslında fark yaratan şeyler hayatlarımızda. Davetiyeye bayıldım. Kocaman olmuş Semih şimdiden mutlu sağlıklı güzel yaşlar dilerim, yeni yaşı şans getirsin dilerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet hem de kocaman farklar yaratıyor bende: )

      Teşekkür ederim canım, İnşallah güzelliklerle geçer yavrularımızın ömrü.

      Sil
  11. semih'e sağlıklı,eğlenceli,hoş anılar bırakacak şahane bir yaş diliyorum,elbette anne babası ile!
    bu dileklerimi ona oku, belki benimle de kahve içer:P
    bu arada davetiyeye,
    hele hele kaşeye bayıldım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim.

      Kesin davet eder çok gönlü geniştir yavrumun: )

      Kaşeyi pinterestte görmüştüm, bir davetiye üzerinde, yaptırdım walla bana delisin diyen eşime rağmen: )

      Sil
  12. bayıldım ! davetiyeler de , hediyeler de harika ..
    Semih'ten beklenecek bir teklif :) büyümüş de kahve içecek canım yaa :)
    bu arada ilk paragrafta birisi beni anlatıyor ama .. dedim .düşün :))
    kitabım geldi , Ayşegül, çok çok teşekkür ediyorum veee ne zaman başlıyoruz diyorum :) bloğuma bir uğrarsan bak kitabımla ilk buluşma anımız var orada..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evde kendimize yaptıgımda onlara da sulandırılmış şekli ile veriyorum, maksat tiryakisi olsun: )

      Keyifle oku canım.

      Sil
  13. Oğlun ne kadar şanslı senin gibi bir annesi olduğu için Ayşegül'cüm. Bir önce ki yazını okudum ama benimde ruh halim gel gitli olduğundan bu aralar, yazamadım sana.
    Ama bu yazını okuyunca rahatladım canım.
    Semih'in kız arkadaşı ne şanslı olacak, Semih gibi düşünceli ve pratik zekalı bir sevgilisi olacağı için. :)
    Hediyeler ve davetiye harika. Veee şimdiden oğluşunun yeni yaşı kutlu olsun. Sağlıklı, huzurlu ve kısmetli yılları olsun. Benim yerime öper misin hem kızını ve hem oğlunu?
    Seni de öpüyorummmmmmm keyifli haftasonu şimdiden canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir de kızdığım anlarda "sen pissin, babamı seviyorum" diyen Semih'e sormak lazım ne kadar şanslı olduğunu: )

      Benim gelgitlerim çok anlık Gülşah. Çok çabuk çöküşe geçtiğim gibi çok çabuk da toparlanabiliyorum.

      Çok çok teşekkür ederim. Öperim tabii ki...

      Sil
  14. Çok kibar bir delikanlı olacak belli ki :))
    Doğum günü kutlu olsun yakışıklı Semih 'in ,şansı bahtı açık ömrü uzun olsun.Nice nice senelere

    YanıtlaSil
  15. Oy oy oy harika olmuş ellerinize sağlık, duanıza da amin diyorum. Doğum gününüz kutlu ve de mutlu olsun inşallah. Ne yazıkki bende de çok mevcut o gelgitler :( Semih çok bahtlı ve şanslı bir çocuk maşallah :)
    Sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Amin ve ecmain.

      Yalnız olmadığıma sevinsem mi, halimize üzülsem mi bilemedim! Kısa süreli olsun gelgitlerimiz, şimdilik tek duam bu. Daha beterinden korusun Allah bizleri.

      Sil
  16. Şahane; ne güzel, ne fedekar bir annesin sen...
    Nice güzle yaşları olsun oğluşun ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Utandırdın beni! Yetmeyen anneyim bana göre, yine de elimden geleni yapıyorum.

      Amin inşallah.

      Sil
  17. Bahtı açık ömrü uzun olsun, güzel günlerini göresiniz :)

    YanıtlaSil
  18. Çok güzel olmuşlar nice mutlu yıllar

    YanıtlaSil
  19. Davetiye çok güzel olmuş, çok incelikli düşünülmüş. Oğlunun doğum gününü yürekten kutluyorum :)
    Belki bir kahve içeriz hep beraber? :) çok şeker bir cevap vermiş :)

    YanıtlaSil