Sayfalar

19 Şubat 2013 Salı

Rahmi Koç Müze gezisi

Hafta sonu çocukları Rahmi Koç müzesine götürdük. Bence çocuk çoluk herkes orayı görmeli. Doya doya da gezmeli. Tek kelime ile bayıldım. Hatta bir ara "hadi anne" diye çekiştiren çocuklarla gelmeseydim daha mı iyi olurdu diye düşünmedim değil. Çocuklar doyasıya eğlendiler, uçağa bindiler, trenlerde gezindiler, bir pilot, bir makinist oldular... Arabalara neden binemediklerini bir türlü anlamadılar, biraz da hayıflandılar. 
Eski anadolları gördükçe çocukken her pazar günü izlediğimiz türk filmleri geldi aklıma: )




8 Kasım 2012 – 2 Haziran 2013 - Bu Treni Kaçırmayın  



sergileri devam ediyor. Bizim gibi trenlere meraklı çocuklarınız var ise mutlaka gidin derim. Çocukların yaşı tutmadığından su altı tarafını gezemedik.  Bir de "ne nasıl çalışır"  bölümü gezemediklerimizden. Çok merak ettim orayı da. Bir dahakine daha sindire sindire gezmek istiyorum bu müzeyi. 

Maket tren kısmını çok sevdim. Şefin hayalini kurduğu evin bir odasını maket trenler ile donatmak düşü bir kere daha gündeme geldi: ) Oğlum yeşil motorsiklete hayran oldu, "araba değil de motor kullanmak istediğini" dile getirdi. 
Biz de ana kız "bunlar baba oğul çok masraflı olmaya başladılar" diye, hemen yanlarından uzaklaştık : =)

Ve şimdi biraz fotoğraflar. 










17 yorum:

  1. Ne guzel yapmissiniz ben de ailecek isvicredeki tum muzelere 1 yillik gecerli muze bileti almistim evi taradim hic bir yerde bulamiyorum. yogunlugumuz azalsin bu defa toplu bilet almicam biz de planlarimiza muzeleri dahil edelim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında çokca gezersen müze kartlar en iyisi ama çoçuklulara pek uymuyor sanırım.
      Müzeler çocukların ufkunu açıyor bence.
      Gezdirin bol bol, yayınlayın biz de okuyalım: )

      Sil
  2. çok iyi olmuş..oğlumda bayılırdı burayaaa..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bayılmayacak gibi değil ki, ben bile bayıldım: )

      Sil
  3. süper bir gezi olmuş :)) o tarafa geldiğimde gezileceklere not ettim hemen ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlaka gez gör çıkmak istemeyeceksiniz. Hatta bana da haber ver: )

      Sil
  4. ne güzel olmuş :)
    Defne'ye bak nasıl araştırıyor, Semih yine cin gibi :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Alemler ikisi de: ) Arabalara neden izin vermediklerini bir türlü kabullenmediler ama.

      Sil
  5. Çocuklar için muhteşem bir anı olmuş ne mutlu size

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet anısı kalıyor işte her yapılanın...
      Teşekkürler.

      Sil
  6. Yanılmıyorsam Müzeye 2 sene önce gitmiştim, ben bile çıkmak istememiştim. Ordan oraya koştum durdum düşünün bir kocaman bir insanım :)
    Çok iyi yapmışsınız çocuklar için harika bir gün olmuş ve sizin içinde tabi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bu kadar güzel olduğunu bilseydim daha önce giderdim: )

      Tekrar gidileceklerden oldu...

      Sil
  7. Çocuklar için en güzel müzelerden diyebilirim.
    Yıllar önce çocukları götürmüştük. Şimdi okul da İstanbul programında tekrar götürüyor her sene:)
    Oraya gidince Minyatür İstanbul`a da uğruyorlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de, bizim için de güzel müzelerden: )

      Sil
  8. bizde çok sevmiştik orayı ayşegülcüm, 2-3 senede bir de tekrar tekrar gidilebilinir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 2-3 sene çok uzun ara Zeynep, yada tadı damağımda kaldığı için bana öyle geliyor şu an: )

      Sil