Sayfalar

15 Şubat 2013 Cuma

Kıvırcık saç isteği: )

Kızı olanlar az çok anlar halimi: )
Büyüdükçe süse, kılık kıyafete ilgisi, düşkünlüğü artıyor! 
Geçen akşam bana;

 " benim saçlarım da Elif Eylül gibi kıvırcık olsun anne!" dedi: ) 

Elif eylül kreşten arkadaşı, uzun kıvır kıvır saçları var hiç toplamak istemediği, kimbilir nasıl etkilendi, nasıl özendi saçlarına arkadaşının. 
Arada oje sür demeyi dilinden düşürmüyor, evde toka kutusu ile geziyor, kolyelerime sulanıyor, yüzüklerimi istiyor, dolaptan eteklerini çıkarttırıp üşenmeden değiştiriyor. İstemediği kıyafetlerini giymiyor. 


Allah sonumuzu hayreylesin: ) 
Bu cuma günümüzü de binbir yüz Defne hanım ile şenlendirelim: )

42 yorum:

  1. :) kız çocuklar çok tatlı yaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok tatlılar bir o kadar da zilli oluyorlar: )

      Sil
  2. Kıvırcık saç haa?? Ahh bilse, her sabah uyandığında o saçların nasıl karıştığını, krem, jöle sürsen ayrı dert her gün yıkaman lazım, sürmesen kabarır, kuş yuvası olur.. Ki benimkiler bol dalgalı, tam kvırıcık bile değil ne uğraşıyorum.. Ama kime diyorum değil mi :)))) Ben nasıl düz saç diye ağladıysam çocukluğumdan beri, o da beni anlamayacak :) Baştan yenilgiyi kabulleneyim ben :)) Kız çocukları başka güzel...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de aynı şeyleri düşündüm o kıvırcık saç isterken.
      Yıllarca fön çekmeden bi şekle girmeyen canım saçlarım için az hayıflanmadım: ((

      Zamanla o da anlayacak: )

      Sil
  3. Bu ne şirinlik böyle, ahh ah bir bilse o kıvırcık saçlar ne kadar problemli, yıllar yılı ablalarını bezdirdiğini, hehehe:)) olsun Defne'cik de her kız çocuğu gibi sevecek elbette süsü püsü değil mi;) Sevgiler Defneyi, güzel yanaklarından öpüyorum:).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi, aslında problem ama ne anlar şimdilerde bizim küçük hanım bunu: )

      Sil
  4. Maşallah çok tatlı :) her çocuk bir başka kız çocukları bambaşka :)) Allah bana da nasip etsin bir kız :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin diyelim, allah gönlünüzdekini nasip eder inşallah.

      Sil
  5. ohooo daha yeni başladınız siz. Ben iki kızdan neler çektim. Kilotumun rengi eteğime uymadı diye yerlere yatarlardı:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay Lale abla ya, çok komik şeyler yaşıyoruz biz de. Penti deki indirimden çorap alalım diye girdik, beyaz daha güzel diyorum, hayır ben pembesini beğendim diyor: ) Alıp kasaya gidiyor: )
      Yine de kız çocuk başka: )

      Sil
  6. Evet hemde çok iyi anlıyorum canım seni kızlar çok süslüler Ada şimdi den kıyafetlerini kendisi seçiyor alırken bide bana anne buna ne dersin diyor ,oje sürmeye bayılıyor makyaj yapmaya süslenmeye Defne ablasının izinden gidiyor:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ada da erken başlamış, ben Defne'ye diyordum ama: ) Napıcaz bunlarla bilmem: =)

      Sil
  7. Maşallah çok cici şirin bir kız,
    küçük hanım süsü çok seviyor belli:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok seviyor süsü, güzel olsun derdinde kendince.
      teşekkürler.

      Sil
  8. çok tatlı yaa maaşallah , ilk resimdeki gülüşü süper :) yalnız çok kokoş olacak belli :)

    YanıtlaSil
  9. Arada maşa yap saçlarına Ayşegül , gönlü olur azcık :)))
    Bu hali de güzel ama demek ki özendiği model başka ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. MAşayı beceremem sanırım ama bigudi alıp sarayım diyorum bir sabah. Kendinde olmayana özenirmiş ya insanlar, bu da o hesap: )

      Sil
  10. Tüm bunların nedeni Defne büyüyor annesi. Artık her şeyi farklı algılıyor ve düşünüyor.
    Kıvırcık saç güzeldir, düz saç daha güzeldir :) biraz daha büyüsün o zaman anlar.
    Çok tatlı maşallah, çok güzel :) benim için öpermisiniz bir kere?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle büyüyor ve büyüdükçe başımıza yeni yeni şeyler çıkartıyor: )

      Düz saçı çok arar o büyüdüğünde: ) Yıka çık, düz saç gibisi var mı?

      Teşekkürler, öperim: )

      Sil
  11. "Ah ah bir kız çocuk doğuramadın" diyen annem geldi aklıma:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değişik olsa iyiymiş ama çocuk çocuktur: )

      Erkekler de bir başka alem.
      Bizim evi görsen herkes ayrı telden çalıyor, kızım kıyafetlerini değiştirip dururken, oğlum da ipadden temple run oynuyor...

      Sil
  12. Simdikiler bir alem, biz onlarin yasinda bayagi bir pasakliydik galiba:)))
    Simdikilere bakiyorumda, hepsi bir kokos, bir kokos:)
    kiziniza 41,5 kere masallah diyorum, allah nazarlardan saklasin cooookkkk tatli:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de aynısını düşündüm, kesinlikle hiç aklıma gelmezdi küçükken saçım şöyle olsun, böyle olsun filan.
      Amin, teşekkürler: )

      Sil
  13. Dur daha bir de saçlarını hiç kestirmek istemeyecek o biraz daha büyüüsn. Çok tatlı onlar yaaa kızın hali bir başka :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaten hiç istemiyor kestirmek, erkekler kestirirmiş saçlarını, kızlar değil: )
      Hep büyüsün derdim ama büyüdükçe baksana neler çıkartıyor: )

      Sil
  14. Allah bizde nasip etsin diyerek okudum yazınızı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin diyelim o zaman, umarım nasip olur hayırlısı ise.

      Sil
  15. büyüdükçe kokoş oluyorlar dimi.. yeğenim küçükken tutturmuştu saçlarımı kıvırcık yapın diye.. ince çorapları kesip sarmıştık saçlarını :) gıkı çıkmadan sonuna kadar beklemişti.. :) sonra da o mısır püskülü gibi saçlarla en güzel benim edasıyla gezinmişti :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, hem de çok: )
      İnce çorapda olabilir, hem acıtmaz kafasını... Bizimki de öyle gezinir herhaldE: )

      Sil
  16. ben kıvrcığım yıllardır fön çekmekten gına geldi artık bıraktım kendi haline kıvırcıklarımı uğraşması zor bir saç

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizinle bir konuşma ayarlayalım Defne'ye: )

      Zor kesinlikle, en güzeli düz saç...

      Sil
  17. Cimcime nasıl da sana benziyor:)) Maşallah çok güzel...
    Eh! hepimiz geçmedik mi bu yollardan, annelerimize sormak lazım;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de bana benziyor Natali: )

      Ben anneme sordum: ) Bu kadar değildin dedi. Zaten şimdiki halimden de belli oluyor: )

      Sil
  18. maşallah ona. bigudi al bence süngerli. hevesi geçer.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aklımda Zeynep, hafta sonu fırsatım olmadı, bır aksam alıp saracagım, sonra da okula goturecegım: )

      Sil
  19. çook tatlııı Ayşegülcüm, her saçı düz olan ister kıvırcık olsun, yanlız senin kız bunun bilincine erken varmış :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nazlı, hoşgeldiniz: )
      İnsan işte hepimiz aynıyız, olmayanı isteriz hep. Ama kesinlikle düz saç diyorum: )
      Opuyorum Alya'yı.

      Sil
  20. çok şeker bayıldımmm
    tatlı şey
    ör saçlarını sabah kıvırcık olsun şeker:))))

    YanıtlaSil
  21. oyy maşallah sana bıcırığım :)
    sırf İrem için maşa aldım eve, özel günlerde kıvırıveriyoruz :)))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. : )
      Gonca bende de var maşa fakat cesaret edemıyorum, yakarım dıye: ( sımdılık bigudi ile idare etsin de hevesi geçsin: )

      Sil