Sayfalar

24 Ocak 2013 Perşembe

Yaptım ve güzel oldu: )

Blogları gezerken bunları demetolojinin blogunda görmüştüm, kızıma ve oğluma yaparım diye yazmıştım bir kenara. 

Sonra öğrendim ki kızımın öğretmeni okuldan ayrılıyormuş, üç dört ayda olsa verdiği emeklerin karşılığı olamazdı eminim ama en azından Defne'yı hatırlaması adına bunu hediye yaptım kendisine. 
Kızım çok beğendi, bakalım kendisi beğenecek mi?

Hatta kime gösterdiysem bana da yap demeye başladı: ) Beğenilmesi çok hoşuma gitti...

İşte şimdi fotograflar: )







 Baktıkça daha da sever oldum :)



 Hediyesini de böyle kapladım. 
 Sanki güzel oldu: ) 


26 yorum:

  1. Güzel olmuş...ellerine sağlık...:)) bende istiyorum..benim yastığımda börtü böcek olsun lütfen :)) biraz daha büyük olsun..2 tane olsun :)) hatta 4 tane olsun :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hmmm aslında bugün doğum günün yapmak lazımdı sana:(

      Yaparım ama bir şartla; "buraya gelmelisin" : )

      Sil
  2. Güzel mi? harika olmuş bu, çok zarif...ne şanslı bir öğretmen ki böyle değer verilip, hatıralar yollanıyor hem de el emeği:)
    Çok beğendim, ellerine sağlık Ayşegülcüm:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim: ) Çok mutlu oldum işte şimdi, sanki hediyeyi alacak kişi benim gibi mutlu oldum: )

      Sil
  3. Düşünmen zaten çok ince. ama bu harika birşey olmuş Ayşegül çok beğendim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. : ) Sız boyle yazdıkca ben daha da mutlu oluyorum...

      Gonca anladın mı kitap neden bitmiyor: )

      Sil
  4. ne güzel düşünmüşsünüz..elinize sağlık..

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel olmuş elinize sağlık..

    YanıtlaSil
  6. bence de çok zarif olmuş.. ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  7. Çok ince fikirlisin, El emeği göz nuru seyler çok anlamlı oluyor, ellerine sağlık, becerikli anneler sizi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim: )

      Verince kendiside öyle dedi, "benim için çok özel ve önemli böyle el emekleri" deyince sabahın 5 inde kalkıp yapmış olmanın yorgunluğu bitiverdi bende :)

      Sil
  8. Çok güzel olmuş Ayşegülcüm, ben de bayıldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım. Öğretmeni de çok beğendi ve beni çok mutlu etti: )

      Sil
    2. Ayşegülcüm kızlarımdan biliyorum bir öğretmeni een çok bu tür geri dönüşler memnun eder. Emeklerinin boşa gitmediğini görür.

      Çok ince düşünmüşsün. Ellerine sağlık.

      Çook öptüm

      Sil
    3. Teşekkür ederim Lale abla : )

      Emeklerin karşılığı ödenmez biliriz, değer verdiğimizi bilsin istedim. Çok sevmiştik kendisini...

      Sil
  9. Çok değer vererek ve özenerek yapmışsınız. Sonuç çok güzel olmuş, ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  10. Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim: ) Beğenmenize sevindim...

      Sil
  11. çok güzel olmuş.ellerinize saglık.malzemeleri hazır bende yapmak istiyorum bakalım:)takipteyim banada beklerim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim...
      Çok kolay ve güzel bir hediye, yapın bence de: )

      Sil
  12. Görmüştüm daha önce:))
    Çok sade ama bir o kadar da şık olmuş, ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gördüğünü biliyorum: )

      Senin yaptıklarının yanında solda sıfır ama elden bu kadar geliyor, 9/18 çalışma kurbanıyım diye kılıf uyduruyorum işte: )

      çok teşekkür ederim, beğenmene sevindim...

      Sil