Sayfalar

3 Aralık 2012 Pazartesi

Yumurtalar ve benim karar ayarlarım!

Kendimden hiç umudum yok. Öyle garip hallerdeyim.

Pazar sabahından başlayıp, sanki akşamına ölecekmişim gibi temizlik yapmamın hikmeti nedir bilmem ama üstümdeki garip hallerin üstüne bir de tüm vücudumun ağrıması hiç çekilmiyor. 
Hani akşamına yattığım yeri bilemedim. Herşeyin kararı iyidir derler. Arada benim karar ayarlarım gidiyor. Sanki kendimden alıyorum sebepsiz hırsımı, öfkemi!..

Neyse bunlar da bizim hafta sonu eğlencemiz. Semih, Defne ve ben bu işi çok sevdik. Lakin kalem fazla ince uçlu idi. Bu kalemi tutmadık. Özellikle çocuklar hem yumurtayı hem de kalemi tutup düzgün çizemediler. Yamuk yumuk oldu çizimleri: )
Peki hangi kalem daha iyi olur bileniniz var mı? Çünkü başka kalemlerle çocukların kreşi için yumurta boyamak istiyorum.







22 yorum:

  1. Temizlik yap yap nereye kadar:)) Nasıl olsa kirlenmeyecek mi? (okuyan da beni pasaklı ilan eder:))
    Yumurtayı çizdiğiniz kalemlerin kalını da var.
    Bende yumurta boyama kalemleri mevcut. Aynen adı bu, paskalya zamanıydı, yurt dışından almıştım. Buralarda var mıdır bilmiyorum. Ama bu senin kullandığın kalemlerin kalın olanları iş görür diye düşünüyorum.

    Not: Bunlar haşlanmış yumurta değil mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle de o ev temiz olmayınca geliyorlar bana: ) Dağınık olmasına hiç takmıyor, 5 dakka bilemedin 15 dakkada toplayabiliyorsun ama temizlik ayrı birşey: )
      Bazen banyoyu temizleyip çıktığımda hissettiğim "özgüven", şimdiye kadar yaptığım tüm işlerdeki özgüvenden daha fazladır, eminim: )))

      Demek varmış bu iş için kalem, belki alırım ben de yurtdışına çıktığımda, şimdilik kalın uçlusunu alayım...

      Evet haşlanmış yumurta, sonrada yedik: )

      Sil
  2. Bir arkadaşım da yumurta kabuğunda bitki beslemiş üzerine de fırça darbeleriyle boyamış güzel olmuş.sizin yaptıklarınız ise 'ye beni ye beni' dercesine çok sevimli ve şirin duruyorlar:-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O da güzel fikirmiş.
      Bitki, çiçek hiç besleyip büyütemeyenlerdenim ben:( Şimdilik böyle karalamalarla çocukları ve kendimizi eğliyoruz: )

      Teşekkürler, yedik onları: )

      Sil
  3. Çok güzel olmuşlar. Tahta kalemi daha kalın uçlu daha uygun olabilir belki.
    Garip hallerini de Allah hayra çıkarsın, bende de var garip haller, o hallere girdim mi sabahları uyanışım bir garip oluyor.Memnun olmuyorum sabah olmasından, sende de oluyor mu?
    Mailine cevap vermedim bir türlü kusura bakma, yazacağım inşallah uygun bir fırsattai vakit ayırıp yazdığın için çook teşekkür ederimmm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Pınar. Boyası çıkmıyorsa denenebilir. Önemli olan boyasının çıkmaması.

      Amin diyelim ikimiz içinde!
      Ben son günlerde hem evin anası hem de babası rolünü üstlendiğimden sabahı akşamı ayırt edemez oldum iki çocuk ile!

      Ne kusuru canım, asıl ben sana yardımcı olabildi isem ne mutlu: )

      Sil
  4. böylede güzel olmuşlar :)ilk fırsatta bende yapacağım
    temizlik konusuna gelince o hırsın 10 kat fazlasının bana gelmesi için dua ediyorum çünkü çok ihtiyacım var eve gitmek bile istemiyorum çünkü beni bekleyen yığınla iş var :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım. Efe'nın hoşuna gider yap bence de.

      O bekleyen işler bende de mevcut merak etme, mesela hafta sonu 7 çamaşır makina yıkandı, hepsi ütülencek: ((


      Sil
  5. ispirtolu kalem olabilir cnm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Denendi ve boyası çıktı soyarken: (

      Sil
  6. akşama ölecek gibi olsan yatıp dinlenirdin herhalde. sanırım sen akşama misafir gelecek gibi temizlik yapmışsın... nedir bizim bu temizlik hırsımız bilmem ki? :/ o kalem sanırım small, mediumu daha iyi olabilir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Annem hep der ki; evden çıkarken evini derle topla öyle kapını çek, nolur nolmaz, başına bişey gelse evine girenler arkandan konuşmasın: ) Ben öldükten sonra konuşsalar nolur ama hep bu laf aklımdadır ve hep evden yorgun çıkmışımdır dışarı nolu nolmaz diye: ))

      Kadınların çilesi işte, temizlik yap, evlen, çocuk doğur, yetmez çalış para kazan, çocuk büyüt, yemek yap: )))

      Kalınlarından alacağım, teşekkürler...

      Sil
  7. Ev hanımlığı en nankör en zor ve hiç bir sosyal güvencesi olmayan tek meslek yap yap arkanı dön helede evde yaşları yakın iki erkek çocuk varsa offfff offff yani öpüyorum canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım o kadar da vahim değil durumumuz: ) Biraz da kendimizde bitiyor sonuçta herşey.
      Benim evde hiç derli toplu olmaz mesela, çocuklar bi yanda boyama yapar, bı yanda kızım kıyafetlerını gıyer cıkartır pek toplamaz: ) Ama dagınıklıgı o kadar umursamıyorum. Pis olmasın yeter!

      Sil
  8. merhaba Ayşegül, özledim sizi de bilesin :)
    yumurta ile pek aram yok ,İremin de öyle bu yüzden karşıdan sevdim yaptıklarınızı :))
    kalem önerisi yapacakken baktım aynı kalem masadaki bilemedim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. : ) Hoşgeldın.

      Bizim de yoktur ailecek, cocuklarıma alışsınlar dıye turlu turlu seyler denıyorum.

      Sanırım bugun kalın uçlusu işe yarayacak. Deneyınce yazarım: )

      Sil
  9. güzel olmuş, sanırım biz bir ara keçeli kalemlerle yapmıştık bir deneyin...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, keçeli kalem sanki boya dağıttı. Acaba farklı kalemlerden mi bahsediyoruz_?

      Sil
  10. bir mail dolaşmıştı bir ara...
    ölmek üzere olan bir kadının yazdığı satırlar,
    "şimdiki aklım olsaydı,
    ev işlerini hiç abartmaz,
    zamanımı sevdiklerimle harcardım"özetinde...
    bulup iletmeyi isterdim sana:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İletmiş kadar oldunuz;)

      Haklı aslında!

      Sil
  11. Çok tatlı olmuş yumurtalar, cocukla ne kadar yaratıcı olunuyor degil mi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, google amcadan araştır çok güzel boyamalar yapmışlar, Alya için denersin: ) Ben kalemin ince uçlu oluşundan pek beceremedim. Ama daha güzellerini yapacağım kreş için: )

      Sil