Sayfalar

26 Aralık 2012 Çarşamba

Yılı erkenden kapatsak mı?

Bu da böyle olsun. Eski fotoğraflı yine: (

Fotoğraf makinam yokya, yazasımda yok.
Yaptıklarını cep telefonun ile çek diyen onca hayranıma sesleneyim bir kez daha: ) Benim cep telefonum bir tek konuşmaya arada da mesaj yazmaya yarıyor o kadar. Öyle müzik dinleme, internete girme, fotoğraf çekme gibi atraksiyonlu işleri bilmez. Zaten gerek de yok bilmesine.

Ne yalan söyleyeyim makinam ile aramda böyle derin bağ oluştuğunu hiç bilmiyordum. Bir eve gelsin sanırım Şef'ten önce ona sarılcam: )  Şaka bir yana evin adamı olmayınca zor oluyor. Sözde yarın akşam evde olacaktı ama olmadı ertelendi. Cumartesi hasretlik bitecek sanırım, yani inşallah. Zira 2 çocuk ile hem anne hem baba rolünü uygulamalı olarak üstlenmek çok zormuş. İşten eve gittiğimde daha oturamadan çekiştirmeye başlıyorlar sağlı sollu: )

Neyse çok mızmızlandım. Yılın son günleri, güzel güzel bir şeyler karalamak lazım ki, yıl güzel bitsin, yenisi de güzelinden başlasın.

Eskiyecek yılın muhasebesini yapmayacağım, çok şükür sağlığımız yerindeydi yetti bize.
Yeni yıldan da öyle aman aman taleplerim yok, son günlerde çokca ön plana çıkmış bebek olmayan göbeğimden kurtarsın beni yeter. Çocuklardan fırsat bulursam dileğim bir spor merkezine gitmek yada site içersinde sabah erkenden yürümeye başlamak. Bol sporlu yıl olsun diyeyim yada göbeksiz: )

Bir de gezmek istediğimiz yerler nasip olsun bizlere ve isteyen herkese. Öyle çok ki görmek istediğim yerler. Defterimde sayfalar olmuş.
Gittiklerimin üstünü çizsem de gitmediklerimle bakınıyoruz öyle. Mesela şöyle bir Edinburgh Kalesi’nden başlayan bir İskoçya seyehati nasip olsa, Walter Scott’un anısına tasarlanmış Scott Monument kulesindeki görkemin altında küçülsek, oraya kadar gitmişken Leith'e uğramadan dönmesek, Edinburgh Zoo 'da çocuklarla penguen geçit törenini izlesek falan filan diye gider: )

Herkes nasıl mutlu olacaksa öyle bir yıl olsun: )



19 yorum:

  1. dileklerimiz aynı bende göbekten kurtulmayı çok ama çok istiyorum bugün ilk adım olarak az yedim bakalım hedef olan 55'e ulaşabilecek miyim :)
    2013 yılı sana bütün güzelliklerin kapısını açsın seni iyi ki tanımışım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. : ) Walla gitmiyor bendeki yapıştı kaldı.
      Ben de seni iyi ki tanıdım, hepimize diyelim: )

      Sil
  2. Fotoğraf çekmek ve çekmeyi sevmek harika bir şeydir diye düşünenlerdenim Ayşegül'cüm.
    Ve evet yeni yıl ailemize, sevdiklerimize sağlık getirsin, iyi etsin. Veeee bol gezemeceli bir yılın olsun canım.

    YanıtlaSil
  3. Aynen öyle Ayşegülcüm ya,öyle çok misyon yüklemeye niyetim yok benim de yeni yıla...Güzel geçsin gitsin:)

    Ben fotoğraf makinemden, internete giremezsem, facebooka resim yükleyemezsem rahat edemem azık teknolocikmiyim ne:))


    Hepimizin gönlünce geçsin... O RESME DE BAYILDIM BU ARADA

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bendensin desene: )

      Lale abla, ben de hiç anlamıyorum teknolojiden. Ama mutluyum böyle: )

      TEşekkür ederim fotoğraf için. Ben de çok seviyorum bunu.

      Sil
  4. Dileklerin gerçek olsun, İskoçya`ya gitmek herkese nasip olsun:))
    West Highland Way yapmadan dönme sakın:))
    Biz başlamıştık ama ikinci hafta bırakmıştık, kale şato ne varsa gezmiştik:))

    Umarım şefine kısa zamanda kavuşursun. Çok zor bilirim, iki veletle tek başına uğraşmak...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amiiinnn diyerek başlıyorum: ) Demek dünya gözü ile görenlerdensin orayı. Ne yalan söyleyeyim kıskandım şimdi seni: ) İnşallah bu yıl biz de gideriz. WHW, bizim için şu an erken, çocuklarla sefil olmayalım: )

      Çok zor gerçekten, artık gelsin diyorum ama ben gelsin dedikçe o uzatıyor, acaba bu işin içinde bir iş mi var: )))

      Sil
  5. Gülşah ben de fotoğraf çekim tekniklerini öğrenmek istiyorum, son günlerde bayağı taktım buna. Umarım güzel güzel çekebilirim: )

    Kesinlikle sağlıklı ve bol gezmeceli bir yıl olsun hepimize: )

    YanıtlaSil
  6. umarım gönlünden geçirdiklerin bir bir gerçekleşir yeni yılda. bu arada bende de gitmek bilmeyen koca bir göbek var. :) ne yapmalı da kurtulmalı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepimizin diyelim, inşallah diyelim: )

      Ahh o göbekler, valla benim göbek çıkmakta haklı ondan kızamıyorum, yemeği seviyorum ben: ) En iyisi yediklerimden daha çok hareketle çözüme ulaşmak yoksa kalacak temelli: ((

      Sil
  7. offf benimde gezesim var ayşegül, öyle kısa mısa değil 2 haftalık sibirya transatlantik tren turu gibi bişey:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gülçinnn şimdi nasılsın çok merak ettim seni???

      Sorma o tren yolculuğunu da benim ŞEf oğlumla yapmak istiyormuş ama haberi yok ki kızım ile peşlerinden takip edeceğiz: )))

      İnşallah gönlünce bi yerler nasip olur yeni yılın ilk zamanları: )

      Sil
    2. İyiyim, tşk. maşallahım var:) Nasip olan yer şimdilik ev canım, kırdım kazığımı oturuyorum, benim bebek planlarımla gezme planlarım çelişiyor:))

      Sil
  8. amiinnnnnn diyorum Ayşegül en kocamanından :)
    2012 bana sizleri kazandırdı ;)
    2013 daha da güzel geçsin dilerim hepimiz için, sevgiler canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. : ) Hepimiz için.

      Kucak dolusu sevgiler de İstanbul'dan gelsin üstünüze...

      Sil
  9. tüm dileklerinin gerçek olduğu,
    sağlık huzur dolu gelsin yeni yıl sana ve sevdiklerine:)

    YanıtlaSil
  10. Yanıtlar
    1. Sana da, hepimize huzurlu mutlu yıllar olsun...

      Sil