Sayfalar

17 Aralık 2012 Pazartesi

Fotoğraflanamayanlar...

İnsanın fotoğraf makinası olmayınca çok zor oluyormuş gerçekten. Ki ben hiç anlamam fotoğraf çekmekten. Işığını, kadrajını  ayarlamaktan filan. Ama yine de insan çekmek istediği anda yanında yoksa bir tuhaf oluyor. Meğerse ben alışmışım makinamıza. Ellerimden kayıp gidince anlamışım değerini de! Hele bir gelsin, evde orda burda sürünmesine de izin vermicem, hele bir dönsün vatanına yurduna, yamacımdan ayırmayacağım: )

Aslında niyetim 2012 en'lerini yazmaktı ama bunun için önce biraz düşünmem lazımmış. Öyle paldır güldür olmuyormuş anladım, artık bir sonraki konu da bu olsun blog için... Hani bir önceki yazımda dedim ya dilek ve şükür defteri diye! Şimdi yazacağım mesela dileğimi, aklımdan geçirirken bile gülüyorum ben kim nasıl kabul etsin bu dileğimi diye yazmaktan vazcayıyorum: ) Ki Allah korusun birinin eline de geçerse kim bilir ne dalga konusu olurum diyerekten erteliyorum yazmayı, o zaman da diyorum ki ne anlamı kaldı dilek ve şükür defterinin???
Neyse bir yazıp iki silmeli olur benimkisi de en güzelinden: )

Hafta sonu Kaset cafe'nin yeni açılan ikinci yerinde idim. Beşiktaş barbaros bulvarında, çok güzel çok nezih bir mekan. Birincisine göre bence daha nezih daha elit duruyor. Hem kocasız hem de çocuksuz, sanki üniv.yıllarımdaymışım gibi iki üç saat geçirdim. Cumartesi akşamı da film müzikleri gecesi varmış. Öyle güzel filmlerin müziklerini çaldılar ki, insan içine çıkmayı özlemişim dedim: ) En sondaki masayı özellikle seçtim, ordaki kalabalıktan sıyırdım kendimi, bir başka alemdeydim sanki. Özlem'in hediyesi Kış günlüğünü okudum, bira, çerez ve o güzelim müzikler eşliğinde. Evet tektim: ) Ve ben o anı fotoğraflayamadım: (
Sonrasında iki güzel kız eşlikçim oldu ama onlar gelene kadar ben tadına varmıştım herşeyin...

Şimdi eskilerden bir kaç kare ekleyeyim: )






6 yorum:

  1. Hepsi güzel duyuluyor: Film müzikleri, bira, çocuksuz, kocasız!
    "Herkese arasıra lazım" türünden bir gün geçirmişsin.
    Fotoğraf makinesi al kendine bir tane, kocayı rahat bırak:)
    Öyle çok profesyonel bir takıntın yoksa Nikon, Samsung gibi markaların minikleri var. Fena da çekmiyor. Biz geçen sene büyük oğluma doğum günü hediyesi aldık. Malum okul gezilerine gidiyorlar ve lazım oluyor.
    Evde bizim makine yoksa, onunkine sulanıyorum:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzeldi çokk...
      Kesinlikle her anneye hatta her çalışan anneye lazım böyle anlar: ) Evde oturanları katmadım bak:P

      Ben aslında bu işi biraz öğrensem diyorum, hani hangi açıdan nasıl çekilir filan. Biraz netten araştırıp irdeleyeceğim önümüzdeki günlerde, sonra da nasıl bir makına alacagıma karar verecegım.

      Sil
  2. Fotoğraflamak güzel anları ne güzel... en kısa zamanda kavuşursun inşallah Ayşegül hem beyine hem fotoğraf makinesine :)))
    bazen tek başına yapılan keyifler ne güzel değil mi?
    İyi geceler, iyi haftalar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hep anısı kalıyor işte yaşananların...

      Çok güzel Gülşah en iyi sen bilirsin bu durumu: )

      Sana da canım.

      Sil
  3. özlemişim ben seni ;)
    ne güzel keyf yapmışsın bayıldım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. : ) Gonca fotoğraf makinam yok ve ben psikolojik olarak blog konusunda mutsuzum: )
      Teşekkür ederim...

      Sil