Sayfalar

10 Aralık 2012 Pazartesi

Eminönü ve Kadıköy çıkartması benden: )

İstanbul'un anadolu tarafını pek bilmem. Gittikçe gezdikçe güzelmiş diyorum şimdilerde: ) Herkes yazmış ama bir de ben yazayım istedim.

Perşembe günü doktor kontrolüm sonrasında arkadaşlarla buluştuk ve eminönünün altını üstüne getirdik. Teyzemin gelini ve teyzemin kızı birkaç haftaya doğum yapacaklar, aklımda onlara yapacağım hediyeler vardı eksik olan sadece malzemeleri idi, onlar da alındı: ) Şimdi yapması ve kargosu kaldı: )


Fotoğraf yine Natali'nin bloğundan: )

Cuma günü de onlarla olmaktan mutluluk duyduğum blogcular vardı: )
Lale Abla( Lalenin Bahçesi), Natali (Baykuş Gözüyle), Hayata dair (Gülşah), Özlem (Macera Kitabım) Rezzan Abla, Didem( Didemin Güncesi), Zeynep( Düşlerin Rengi) ile Kadıköy'de Seyhan Cafe'de buluştuk.  Ben daha eminönüne varmadan içimden; "bir benim bu havada vapura binecek herhalde diye" geçiriken, vapurun dolu olmasını görünce "beni yalnız bırakmayan eminönü-kadıköy vapuru yolcularına teşekkür ettim": )  Vapurdan iner inmez iskele karşısına bakınmaya başladım ve Seyhan cafeye ulaştım...
Rezzan ablanın getirdiği aşureden yedik, çaylarımızı içtik. Lale ablanın poşetine daldırdığımızda elimize gelen çoraplarla mutlu olduk: ) Natalinin defterleri ve ayraçları ile sevindik.
Daha önceleri lahmacunda meşhur olduğunu duyduğum Borsam'da lahmacun yemeğe gittiğimizde her ne kadar lahmacunu güzel olsa da soğuk çorbası ile bendeki tüm namını yitirdi Borsam.
Kahve içmek için gittiğimiz Fazıl Bey'in cafesini beğendim. Daracıktı ama genişti mekan. Şef geldiğinde ona orda kahve borcum olsun: )

Sizlere hayatıma kattığınız güzellikler için teşekkür ederim: )


Ve cumartesi günü skype den babası ile konuşan Semih tüm hafta sonuma şu sözü ile damgasını vurdu!

"Baba Mısır ne tarafta? Haritada aşağıda mı yukarıda mı?"

19 yorum:

  1. İyi ki yollarımız kesişti...Çok güzel bir gündü, nicelerine:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi ki: )
      Nicelerine diyorum ben de, inşallah o gün kaçabilirim: )

      Sil
  2. ne güzel, bir gün benim de yolum hepinizle kesişse diyorum içimden :)no hoş olurdu..
    sevgiler canım .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Insallah bır gun kesişir seninle de. Seni görmeyi ben de çok isterim...

      Sil
    2. Keşke Gonca. Olur da İstanbul'a gelirsen haberimiz olsun :)

      Sil
  3. Gezmek yaramış:))
    Üstelik bir de blog dostlarıyla tadından yenmez:)
    Bienale gitmediniz mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blog yazmama vesile olan Lale abla: ) Ondan yeri başka bende.
      Diğerleri de böyle dupduru insanlar, hani sevdim ben: )
      Seninle de görüşelim geldiğinde yada geldiğimde?

      Gitmez miyim, 2 gün kaçmışım şirketten nereye bölüneceğimi şaşırdım. Ama ne yazacagımı nasıl yazacagımı bılemedım. Fotograf da yok:(

      Sil
  4. Selam Ayşegül. İyi ki sizinle de tanıştım. Ogün çok keyifliydi.
    Borsam'a bende kızgınım, eşime de söyledim. Gittiğim ilk fırsatta Borsam'a şikayetimi dile getireceğim. :)
    İyi haftalar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gülşah, Lale abla sayesinde birini daha tanıdım: ) İyi ki tanıdım diyorum şimdilerde: )

      Dile getir bakalım, bir daha kimseye soğuk çorba servis etmesinler...

      Sil
    2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    3. Bende iyi ki sizleri tanidim Ayşegül. Lale Ablaya çok teşekkürler buradan tekrar.
      Gittigimde söyleyeceğim. Opuyorum iyi geceler canım benim

      Sil
  5. sizlerle olmak çok güzeldi Ayşegül...Çikolataların çoğunu ben götürdüm çaktırmadan,aşureyi de ben yedim... Diyetin kuyruk kısmındayım yeni:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Afiyet olsun: ) 21 Aralık geçsin başlarsın yeniden diyete: )

      Yazmıştım ya notumda da geçenlerde; hayatımdaki şükür nedenlerinden birisin diye!...

      Sil
  6. her şey çok güzelmiş...
    ama...
    beni son cümle çarptı:)))
    Semih'i benim yerime kucakla ve öp lütfen......

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzeldi...

      Tamam kucaklarım,öperim: )
      Normalde çocuklar "seni özledim" filan der, bizimki de böyle sorar işte: )

      Sil
  7. Cok guzel bir gun gecirdim bende :) Otobusteki kisa sohbetimizde cok keyifliydi :)
    En kisa zamanda tekrar gorusuruz umarim !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de: )
      Çok kısaydı ama güzeldi.

      Bir sonraki buluşma tarihinde umarım kaçabilirim: )

      Sil
  8. AMA AMA KIZLAR NİYE BANA HABER SALMADINIZ MARTILARLA ÇOK ÜZÜLDÜM :((((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir dahakine desem uzulmekten vazgeçer mısınız?

      Sil