Sayfalar

26 Kasım 2012 Pazartesi

Kes yapıştır tren...

Semih trenlere çok meraklı. Oldum olası tren peşinde dolanmıştır. En çok duman çıkaran tren ister, baktı bulamıyor, göremiyor etrafında elektriklisine de razı olur: ) Yeter ki rayları olsun...

Bu kes yapıştır trenin şablonunu Pınar'ın blogunda görmüştüm. Hemen çıktılarını aldım. Bir Defne bir de Semih için ayrı ayrı çıktı aldım.
Defne çok zorlandı, hatta yapmak istemedi, özellikle Semih trenin tekerleklerini keserken Defne çok içerledi. "Ben yapamıyorum" dedi, makası bıraktı elinden filan. Sanırım Defne'nin yaşına göre değildi bu etkinliğimiz.

Semih tren sevdasının vermiş olduğu tam gaz ile kesti, yapıştırdı, boyadı. Babasından da trenine isimlerini yazmasını istedi: ) Pencereye de çöp adamlardan bizleri çizdi: )
Okuluna götürdü, panoya asmışlar, bir sevindirik dolanıyor ki etrafta o biçim: )

Tren şablonunun çıktısını almak için ; http://cuckooforchoochoos.wikispaces.com/Shape+Train+Construction adresine başvurun: )

10 yorum:

  1. Oooo süper olmus Semih'in treni,çizimler boyama harika, hele Çöp adamlara bayıldım :) Eline sağlık, tebrik ediyorum akıllı kuzuyu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. : ) Teşekkürler Pınar...
      Takipteyiz aktivitelerini: )

      Sil
  2. Çocuklar iki isimlerini de kullanıyor mu?
    Semih çok düzgün kesip yapıştırmış, mıncıkla onu benim yerime:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şevval ve Defne'yı kullanıyoruz.
      Semih diyoruz genelde. Bir tek Defne abisine Mehmet der, konuşmaya başladığından beri herkes Semih dese de o Mehmet der: )

      Elinden geleni yaptı: )

      Sil
  3. merhabalar iade yi ziyaret yapayım dedim çokhoş şeyler çıktı karşıma..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldın, nasıl haber alabıldınız mı?

      teşekkürler: )

      Sil
  4. çocuk olmak ne güzel bir şey:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle, süper ötesi birşey: )

      Sil
  5. Boyamaları kendi mi yaptı? Çok güzel olmuş; aferin oğluşuma :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kendi yaptı, orjinal ile arasında fark var: ) Bire bir yapmazmış beyfendi: )

      Teşekkürler...

      Sil