Sayfalar

1 Kasım 2012 Perşembe

Kasım mı?

Kasım çok kasvetli ay sanki. Anlamı ile sanki hiç özdeşleşmiyor.

Bu kasvetli havada "aşk başka" diye filmler çekiliyor, şarkılar yazılıp söleniyor "yine aylardan kasım" diyerekten...

Sanki gelecek soğuklara kapı açtığından seviyorum bu ayı.


Sonra gökyüzü grileşiyor, o grileşme anını ömür boyu izleyebilirim sanırım. Deniz mavilikten çıkıyor, laciverte dönüyor. Sonra ben o lacivert denize bakıp hayaller kuruyorum en olmazlarından...
Sonra gri gökyüzünden yağmurlar başlıyor dökülmeye lacivert denize... O sesi de dinleyebilirim saçlarımın ıslaklığından hiç şikayet etmeden. Hiç hayıflanmam burnum üşüdü diye.
Yeter ki o sesi duyabileyim, o gökyüzünü görebileyim, o denize elimi uzatabileyim. O yağmurda yanaklarım ıslansın. Sabahın ilk saatlerinde çimlere düşen çiğ taneleri gibi olsun yanaklarımda damlalar.

Ben dalıp giderken yine en olmazından hayallere, uzun uzun bakabildiğim için yeniden bir kere daha şükredeyim hallerime.

23 yorum:

  1. Ben de tam tersini rica etmiştim Kasım'dan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepimize istediğini verir bence, cömert olduğunu düşünüyorum: )

      Sil
  2. Kasim en sevdigim mevsimin en güzel günleri, kuskusuz...
    Cok güzel yazmissiniz, yüreginize saglik...

    YanıtlaSil
  3. her mevsimin tadı başka.. hüznü,mutluluğu başka oluyor.. kasım bana kaybettiklerimiz hatırlattığı için biraz kasvetli gelir sadece..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgi, kasım bana da kasvetli gelir, ağırdır, hüzünlüdür. Taşıması zordur sanki bu ayı.
      Ama sanırım ben seviyorum tüm bu duyguları herşeyimle kendimde taşımayı...
      Her kaybediş özüne dönüştür aslında...

      Sil
  4. Seviyorum kasım ayını:)) Bak bugün ne güel bir hava var ama ben evdeyim malesef...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de: )
      Yarın acısını çıkarırsın. Bugünden güzel olsun o zaman yarın...

      Sil
  5. Ben de kasım çok farklı geçsin istiyorum yazmışım az önce :D
    Kasıma çok yüklendik ama olsun :))
    özlemişim ,sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. : ) Kasım kasım olalı böyle eziyet görmedi desene: )

      Sevgiler, benim yorumum geldi mi sana?

      Sil
    2. gelmiş, cevapladım bile ki :)
      sorun çözüldü sanırım ?

      Sil
  6. Ben sevsem de hüzün kaplar içimi, en sevdiğim mevsimin bitiş ayı aynı zamanda kışa kapıdır. Kışı çok sevmemde.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben kışı sevdiğimden çok severim kışı karşılayan ayları. Serin havaları: )
      Sevgiler...

      Sil
  7. Kasım benim doğduğum ay, nasıl sevmem?Zaten Kış hayranı bir insanım:))
    Yazını çok beğendim, fotoyu da...yağmurdan sonra güneş açar ya işte o an fotoğrafı;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eşimin de doğum günü bu ay: )

      Ben de ille de kış diyenlerdenim...

      Çok teşekkür ederim, çok sevindim beğenmene...

      Sil
  8. Bende kasımda doğanlardanım hatta 10 kasımda ama sonbahar sevmeyenlerdenim.
    çok güzel bir yazı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim: )

      Sonbahar sevilmez mi? Sen sev bak nasıl güzellikler sunacak sana: )

      Sil
  9. Ben kışıda sevmiyorum gerçi en çok ilkbahar yaz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bak hele ki kış, nasıl sevilmez: )

      Ben de yazı hiç sevmiyorum. Çok sıcak, istediğini yapamıyorsun falan fılan. Pek bana uymuyor: (

      Sil
  10. çok duygusal çok güzel bir yazı olmuş, ben de her mevsim bir sonrakini özlerim, şimdi de kışı özledim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nazlı senin durumun daha iyiymiş: )
      Böylece her mevsimi sever olmuşsun ama ben yazları çok bunalıyorum. Nefes almakta güçlük çekiyorum...

      Teşekkür ederim...

      Sil