Sayfalar

21 Kasım 2012 Çarşamba

Erkenden öğretmenler günü hediyeleri!...

Aklıma birşey düşmeye görsün. Onu yapmadan mümkün değil günler geçmiyor, kendimi birşeylere veremiyorum. Aklımda fikrimde o şey dolanıp duruyorum.

Bu defa da öğretmenler günü için aklıma nasıl bir paket yapacağım düştü. Sanki paketlerin içine ne koyacağımı düşündüm, aldım da paketi kaldı: )
İnternet denen asrın nimetinde girmediğim sayfa kalmadı, hediye paketleri ile ilgili.
Zaten oldum olası hediyelerin mağaza paketleri ile verilmesinden haz etmem, azıcık el emeği değsin isterim. Ama güzel ama değil, yeter ki emek verilsin. Hele ki ünlü mağazaların reklamları ile yapılan hediye paketlerine ayrı hasta olurum. Hediyenin bile el yapımı makbuldur: )



Neyse efendim, ben de çocuklarımın hayatlarındaki ilk öğretmenleri için birşeyler yapayım dedim. Çokca gezdim, fotoğraflara bakındım, bazen kopya çektim, bazen fikirler ürettim, bazen kendileri yapsamı diye düşündüm. Hatta zamanım olsaydı çocuklara istedikleri resimleri pastel boyalar ile yapmalarını isteyecektim paketlerin üstüne.

Derken akşam bunlar çıkıverdi ortaya. Belki uğraşacaklara fikir olur: ) Küçük mandallar ile de öğretmenler günü kutlu olsun mesajları yazılı notları iliştirdim.
Bugün kızımın öğretmen görüşmesi var, fırsat bu fırsat deyip erkenden veririm... Umarım beğenirler: )

28 yorum:

  1. Bence bu paketi görünce içinden hamamböceği bile çıksa beğenirler. Ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. : ))) Öğretmenim çok teşekkür ederim...

      Sil
  2. Paketlerin içi boş mu şimdilik Ayşegül? Bayıldım, çok hoşlar:))))

    YanıtlaSil
  3. : ))) Özlem çok güldürdün beni, yok aldım içine koydum hediyeleri de.
    Ama paketleri nasıl yapacağımı düşünmeye başladığımda hediyelerin ne olacağı belli değildi...

    Teşekkürler: )

    YanıtlaSil
  4. Oooo öğretmen olmak varmış:)))
    Mağaza paketlerini ben de sevmem, bir de poşetle hediye uzatmam kimseye. Yurt dışında birine poşetle hediye vermek kabalıktır. Hediye mutlaka hediye verenin yanında açılır, teşekkür edilir.
    Hediye almak-vermenin de bir adabı var yani.
    En sinir olduğum şeydir, hediyeyi alır, kaldırır koyar bir köşeye. Turşusunu kuracak sanki:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin yaptıklarının yanında bunlar ne ki diyeyim: ) Beğenmene sevindim.

      Kesinlikle ben de hemen açsın isterim verdiğim kişi, ben de hemen açarım, zaten dayanamam, çatlarım meraktan ne var diye: )

      Ben bir de çiçek götürdüğümde masanın üstüne bırakanlara da takmış durumdayım...

      Sil
  5. Bu ne maharet arkadaş. :) Çok beğendim, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tülay: ) Çok teşekkür ederim de maharetlik bişi değil, sar iplikle, kes kağıtları, yapıştır, boya üstlerini oluyor: )

      Sil
  6. harika olmuş, uğraşlarına değmiş:) Öğretmenlerin bence hayatlarında aldıkları en güzel hediye ve paketleri olacaktır:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Natali: )

      Umarım öyle olur, buna çok sevinir mutlu olurum: )

      Sil
  7. Ah ne de güzel olmuş ellerinize saglık ;)) ne kadar düşüncelisiniz ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler: )

      Beğenmene sevindim: )

      Sil
  8. ellerine ve fikrine sağlık :) çok güzel olmuşlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çookk teşekkür ederim canım. Daha güzelleri size hediye gelsin: )

      Sil
  9. Bayıldım ellerine sağlık
    Bana da boş paketlerden yolla valla hediye yerine sayarım :)
    İçine bişeye gerek yok yani o derece güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. : ) Sabah sabah ne güzel yorum bu.

      Beğenmenize çok sevindim. İnşallah kısmet olur da bir gün yollarım.

      Sil
  10. Paket değil sanat yapmışsın:)
    İçine bir şey koymana da gerek yak gibi görünüyor.
    Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim.
      Dün bir arkadaş gördü fotoğrafları, çok amatörce olmuş dedi. Biraz moralim bozuldu: ( Ben zaten profesyonelce birşeyler yapmıyorum ki, kendim de mutlu olduğum için uğraşıyorum...

      Çok sevindim beğenmenize: )

      Sil
  11. Ellerine sağlık çok güzel düşünüp çok güzel yapmışsın

    YanıtlaSil
  12. beğenilmeyecek gibi değiller ki:))

    YanıtlaSil
  13. Ellerine sağlık çok güzel olmuşlar hani geçenlerde yazmışsın ya çocuklarının öğretmeninin senin için yazdıklarını ne kadar haklı olduğunu bir kez daha kanıtlamışsın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay Şerife, canım ya. Çok teşekkür ederim. Walla çok mutlu oldum.
      Öperim sizi: )

      Sil
  14. Aklıma bişey düşmeye görsün....
    Ben de öyleyim, içim pırpır ediyor o aklımdakini gerçeğe dönüştürene kadar, içimden, hayalimden yapıp yapıp defalarca bozuyorum ;)
    Hepsi çok güzel de o kuşlu olan ayrı bir harika ;)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. : ) İşte huy mu desek bilemedim ki... Düşün hediye almadan paketler bitmişti bile: )

      Çok teşekkürler...

      Sil