Sayfalar

5 Kasım 2012 Pazartesi

Çocuklara şekerden kelebekler...

Eğer ki benim gibi bir yaş ara ile 2 çocuğunuz var ise, çocuklarla ilgili herbişeyi internet nimetinden yararlanarak bulabilirsiniz. Tabii ki bir de hevesiniz varsa böyle ıvır zıvır gözüken ama çocukların hoşuna gidecek işlerde.

Daha önce bunu pinterest'de görmüştüm. Çıktısını aldım...















Kızımın sınıfı da 6 kişi olunca onlara yapsam nasıl olur diye düşündüm. Oğlumun sınıfı 17 kişi. Hiç gözüm kesmedi seri üretimi: (
Öğretmenleri ile konuştum ki; işlerine karışıyormuş gibi olmayalım sonradan. Sonuçta tepkilerini bilmiyordum ki sandığımdan iyi tepki aldım: ) Güleryüz tatlı dille karşılandık ve hafta sonu yapmaya başladık çocuklar ile... Bu arada aldığımız yer soframızın üstünü de görmemezlikten gelmeyin. Sanatın her türlüsü icra edildi üstünde: )


Ortaya böyle güzel şekerli kebekler çıktı, onları keselere koyduk ve bu sabah okulun yolunu tuttular bizimle: )


Ve bunlar da benim çocuk işçilerim, çok emekleri var kebekler üzerinde, özellikle şekerlerini yerken hiç yorulmadılar: )

Herkese renkli haftalar olsun diyerekten yazıya son verelim.

20 yorum:

  1. valla çocuk işci çalıştırmak yasak biliyon Ayşegül::))

    Kelebekli şekerler süper, ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lale abla keşke tüm çocuk işçiler böyle masumane çalıştırılsalar: ((

      Teşekkür ederim: )

      Sil
  2. sigortaları neyin var de mi bu işçilerin? Hapı lolipop gibi yuttururlar valla ;-)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim gibi anaları, Şef gibi babaları var, başımızda da rabbim var, daha ala sigorta mı olur: )

      Ecem ya konunun özüne odaklansak mı dıyorum: )Hani oturdum kestim, kelebek yaptım, şekerle taçlandırdım, bebeleri sevindirdim falan filan: )

      Sil
  3. Sana da güzel haftalar diliyorum.
    Ne güzel çalışmış seninkiler:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler...

      Emeksiz ekmek olmaz değil mi: )

      Sil
  4. süper olmuş ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  5. çok güzel olmuşlar benimkilerinde arası bir yaş pipetten çiçekler yapmiştik şimdide bu lolipoptan gelebekleri yapalım .. paylaşım için teşekkürleerr sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilirsin o zaman sen de zorluklarını: )

      Hem keyifli hem de çok kolay. Deneyin epleneceğinize eminim...

      Teşekkürler.

      Sil
  6. fikir güzel, onları üreten minik eller şekerden tatlı daha ne olsun ,iyi haftalar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolasın Gonca'cım.
      Güzel günler olsun hepimize...

      Sil
  7. kelebekler ço ciciler miniklerin ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, beğenmene sevindim: )

      Sil
  8. çok güzel olmuş ellerinize sağlık.sizin ve küçük yardımcılarınız..

    YanıtlaSil
  9. Çok güzel olmuşlar hepinizin eline sağlık, sofranızın görüntüsü de çok tanıdık geldi bana :)
    Benim arkadaşlarıma niye yok demedi mi Semih :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. : )Teşekkür ederim.
      Bizimkinin üstü silinmiyor da, anısı kaldı tüm sanatımızın: )

      Dedi ama, seri üretim yapacak halim yoktu ki: ( Oğluma özel yaptık ama...

      Sil
    2. Aa neden silinmiyor acaba, bizimki siliniyor, yazıp yazıp siliyoruz ne güzel...

      Sil
    3. MDF bızım kı ve ustu cılalı degıl. Kaygan degıl yanı. Öyle kaldı tüm yazılanlar:)

      Sil