Sayfalar

12 Kasım 2012 Pazartesi

Az gecikmiş yazılardan...

Aslında bu yazı cumanın yazısı idi amma bugüne nasip oldu. Gerek yoğunluktan gerekse yazılanları toparlayamamaktan yazılamadı, haftaya güzel başlangıç olsun: )

Perşembe günü izinliydim. Lalenin bahçesinden Lale abla, Baykuş gözüyleden Natali, Macera kitabımdan Özlem ve Özlem'in arkadaşı Rezzan hanım ile pek keyifli bir gün geçirdim. İyi ki tanıdım sizleri, nice buluşmalara diyorum: )

Alkım kitabevinden buluşma, Balkan lokantasında onca sıraya rağmen yenen lezzetli yemekler, Kaset cafede içilen likörlü kahveler bahane hoş sohbet muhabbet şahaneydi dercesine geçirilen gün...

Günün fotoğrafları Baykuş gözüyle blogundan alıntı...

Ve kızımın sınıfı için yaptığım uğur böcekleri. Farkındayım herşeyi Şevval'in sınıfı için yapıyorum ama Semih'in sınıfı 17 kişi. O sınıf seri üretime giriyor, onu da şimdilik gözüm almıyor. Neyse yine internet denen asrın nimetinde dolanırken gözüme takıldı bu uğur böcekleri. Kızımın sınıfının adı da uğur böcekleri. Hadi yapayım dedim. Bir arkadaşının da doğum günü idi, tatlı bir süpriz oldu: ) Lakin bunların üzerine yerleştirdiğim çörek otlarını önce domateslerin kabuklarından dolayı batıramadım.
Akşamı pes ettim yattım, yapmamaya karar vermiştim ama aklımdan da çıkmıyordu. Yapan nasıl yaptı? İşte tüm mesele bu, hani yapılmışsa vardır bir yolu.
Düşüne düşüne bi hal oldum: ) Şefe söylesem, düşünecek bunu mu buldun der bi ton dalgasını geçerdi benlen: )
Sonra aklıma kürdan ile önce delik açmak, açtığım deliklere de çörek otları yerleştirmek geldi ve sabah kalkar kalkmaz denedim. Ve oldu.
Kurabiye kalıpları ile tost ekmeğinden çiçek kalıbı çıkardım, üstüne krem peynir sürdüm ve üstüne başını zeytinden yaptığım domatesleri yerleştirdim.
Hatta güzel oldu, hatta okuldaki öğretmenleri ve öğrenciler bayıldı: )
Bence tek eksiği, tepsinin içine serseydim güzel olacağını düşündüğüm pasta altı desenli kağıtları idi, o da sabah telaşından aklıma gelmedi: (

Hadi herkese güzel haftalar olsun diyelim.

15 yorum:

  1. buluşma ve güzel sohbet haberini almış senin yazını merak ediyordum :) Lale hanımda okumuştum haftasonu ;)
    ne güzel keşke yakın olabilseydim size..
    pasta harika ötesi görünüyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepsi detaylı yazınca bana özet düşmek kaldı: ) Çok güzel bir gündü benim için...
      Keşke: )

      Teşekkür ederim: )

      Sil
  2. Sevgili Annemahsustan...iyi gez ve heryeri öğren..ben geldiğimde de aynı yerleri gezecez :D uğur böcekleri çok güzel olmuş :) bence seri üretime geç acilen..:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizim klavuzumuz Şamil biliyorsun: ) Bence sen yeter ki gel...

      Teşekkür ederim ama seri üretim için emekli olmam lazım, bu bünye fazlasını kaldırmıyor: )

      Sil
  3. çok cici olmuş böcükler bayıldım cnm :)

    YanıtlaSil
  4. Uğur böceklerine bayıldım.Ne güzel bir buluşma olmuş hoşuma gitti benimde.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim aslında mesela evde maydonoz olsaydı altına serpmek isterdim ama yoktu: ( Daha güzel olabilirdi...

      Çok güzeldi gerçekten.

      Sil
  5. Seni tanımak güzeldi arkadaşım:)
    Pasta muhteşem görünüyor, çok zevklisin, bulduğum çözüme de hayran oldum...
    Güzel bir hafta dilerim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. : ) senı tanımak da cok guzeldı, özeldi.

      Teşekkür ederim. Yatarken bin türlü şey dolanıyor aklımda, uykum ondan gelmıyor sanırım: )

      Sana da...

      Sil
  6. aaaa! dizimin dibinde buluşmuşsunuz :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizde mi Beşiktaştasınız? Ablamda orda oturuyor, sık sık gelıyoruz oralara: )

      Sil
    2. iş yerimiz ortaköyde. hafta içi gelecek olursanız bir öğlen görüşelim ;)

      Sil
    3. Hafta içi çok zor oluyor benım ıcın ama olursa haber ederım mutlaka: )

      Sil
  7. merhabalar:)))
    blogunuzu yeni keşfettim takibe aldım hemen:)

    Küçük bir not bildirmek istedim;
    Bloğumda içimden geldiği gibi,beğeneceğinizi düşündüğüm bir hediye ve bir çekiliş var ..
    Ziyaret etmeniz ricası ile,sevgiler.

    YanıtlaSil