Sayfalar

15 Kasım 2012 Perşembe

Akıllı oğlum, çiçek kızım: )

Son günlerde maaile hastayız. Mevsim geçişlerinden mi yoksa vucudumuzun savunma sisteminin çöküşünden mi bilmiyorum ama hastayız.

Nezle miyim, grip miyim henüz bilmiyorum, zaten ikisinin farkını  da çözemeyenlerdenim. Ondan ne desem bilemedim.
Çocukları da bugün okula göndermedik. Burunları akıyor, Semih öksürüyor. Doktoru okula başladıklarından dolayı sık sık rahatsızlanmaları doğal dedi. Öyle doğal karşılıyorlar artık hastalık durumlarını. Ki benim çocuklarım iki üç yaşlarına kadar bir kere bilemedin iki kere anca grip nezle olmuşlardır. Okula başlayalı iki ay oldu, ikinci oldu bu da. Hayırlısı diyoruz, bakalım nasıl kışı atlatacağız.

Son günlerdeki halsizliğimden dolayı da çocuklarla hiç oyun, boyama, etkinlik yapamıyoruz, ona da çok üzülüyorum. Anneme geçici süreliğine taşınma kararı aldık, orda en azından yatıp dinlenebiliyorum. Evimde iken evimi  toparlayamıyorum, ona da kafayı takıyorum. "Bırak dağınık kalsın'cılardan" olamıyorum: (





Bu fotoğrafta; çocukların okullarında kendi dolaplarına, çantalarına, ayakkabı dolaplarına ait bir simge seçmeleri istedndiğinde oğlumun "kalemi", kızımın da "çiçeği" seçmesinin resmi: )





Oğluma sordum neden kalem seçtin diye.
-"anne okula yazı yazmak, kitap okumak için gidiyorum, araba-çiçek-böcek seçecek değildim ya" dedi: )

Kızıma sordum neden çiçek seçtin diye.
-"ama ben de çiçeğim" dedi: )

Akıllı oğlum, çiçek kızım var, hastalıkmış, ev dağınıkmış varsın olsun, rabbim bana şükredecek neler neler sunmuş...

20 yorum:

  1. Çok geçmiş olsun canım, hemen iyileşin olur mu? Bırak evin dağınık kalsın:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Özlem, artık ilaç almaya başladım, başka türlü toparlayamacağım sanırım.
      Kaldı walla. Geçici süre servis dışı evimiz: )

      Sil
  2. Geçmişler olsun canım, ne tatlı çocukların var Maşallah, pek de akıllılar:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım.

      Huyları, gönülleri güzel olsun da gerisi nasılsa gelir: )

      Sil
  3. geçmiş olsun cnm. inş çabuk atlatırsınız.

    YanıtlaSil
  4. çok geçmiş olsun... ve evet... çok şükür varlıklarına...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim.
      Binlerce kere şükür...

      Sil
  5. Daha yeni başladınız pes etmek yok:)
    Küçükken hasta olmamaları çok normal.
    Okula gittiğim dönemlerdeki hastalıklarımı hatırlıyorum da bir su çiçeği olurduk, sürünürdük resmen. Artık öyle hastalıklar da yok. Daha doğrusu var tabii ama eskisi gibi değil. Çok daha hafif atlatılıyor. Doktorlar teşhis bile koyamıyor nerdeyse:)
    Hepinize çok geçmiş olsun:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha neler neler göreceksiniz gibi oldu bu: ))

      Garip garip adlandırmalar yapıyorlar ama hastalıklara, geçen gün duydum "el ayak hastalığı" olmuş bır arkadasın kızı...

      Teşekkür ederim canım.

      Sil
    2. Daha göreceksiniz ve göreceğiz:)

      Doktorların dediğine göre eskiye göre her türlü aşı yaygın olarak yapıldığından hastalıklar da eskisi gibi olmuyormuş. 5.hastalık diye bir şey var mesela: http://www.sagliklicocuk.com/sc01/crklr/file/cckhstlklr/besinci.asp
      (bir arkadaşımın oğlu olmuştu.)

      Sil
  6. NE diim Allah çaresiz hastalık vermesin.

    Bugunlerimizi aratmasın.

    YanıtlaSil
  7. okulun ilk günleri hatta ayları hastalıkla geçer Ayşegül, sonra ilköğretimde daha rahat bir kış geçiriyor insan..
    keşke hiç hastalanmasalar :(
    acil şifalar diliyorum hepinize..
    Semih kalem tutacak bu çok belli ;) Defne zaten bir çiçek ooyy çok öperim onları :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Goncacım, öyleymiş okul zamanları...

      Haklarında hayırlısı hepsinin...

      Sil
  8. Çook geçmiş olsun, valla biz de kurtulamadık hastalıklardan bayramdan beri, bir girdi mi zor gidiyor, yarıca ben de çözemedim nezle grip farkını :) en ağır hastalık nezle grip olsun inşallah! sağlıklı günler dilerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Nazlı.
      Sen de bendensin desene: )

      Bence de en kötüsü böyle geçsin diyelim.
      Size de çookk geçmiş olsun.

      Sil
  9. Gecmıs olsun canım aynen bızımde ılk sene cok fazla hasta oluyorlardı hatta okuldan ıkıncı sene boyle olmaz dıyorlardı ben ınanasım gelmıyordu sasırıyordum gecen sene ıkıncı senemız ılk seneye daha az hastalıkla gectı bu senede sezonu daha gec actık su anda okusuyoruz ama gecen seneye gore hıc olmaz baska ınsallah bagısıklık sıstemı yavas yavas guclenıyor canım ondan.
    Tabı cok sukur onların hayatımızdakı varlıkları herseyden onemlı o.Allah yokluklarını gostermesın bu gunler gelip gecer.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Derya.
      Umarım zamanla geçer sıklığı.

      Amin...

      Sil
  10. çok geçmiş olsun. İlk sene çok hastalanıyorlar giderek azalıyor bağışıklık sistemleri güçleniyor en azından ben öyle teselli buluyorum artık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim.
      TEsellilerimiz aynıymış: )

      Sil