Sayfalar

11 Ekim 2012 Perşembe

Herşeyi biliyormuş!!!

Bu sabah Semih formundaydı.

Kalktığında koşa koşa mutfağa geldi öptü, sarıldı, kucakladı,
"kahvaltıda ne var anne?" diye sordu: )
Havuç, domates, salatalık, zeytin, nutellalı ekmek ve ballı süt diye saydım, beğendin mi diye sordum?
Güzel, yiyebiliriz dedi!: )

Yarım yamalak tabağındakileri yedi, üstlerini giydirme sırasında babasına;

-Baba neden okula gidiyoruz?
-Birşeyler öğrenmek için...
-Zaten ben herşeyi biliyorum ki!!!

Biz birbirimize baktık ve daha bu yaşta noluyoruz olduk...

18 yorum:

  1. Evet yaniiii

    Semih herşeyi biliyor
    Boşuna gönderiyorsunuz okula :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi: )
      Biz de diyoruz okul neden yetersiz kalıyor çocuğa diye, meğer herşeyi biliyormuş: )))

      Sil
  2. :) Müthiş bir oğluşun var :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. : ) Teşekkürler...

      Ben de şimdi sana mail attım: )

      Sil
  3. hahaha :)) küçük adamım benim ;)
    o kahvaltıda aklım kaldı ayşegüüül :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. : )

      Çocuklara bilsen nasıl yedirdim, "hadi tavşanlar havuçlarını yesin" "hadi kızım zeytinini bitirsin" : )))

      Sil
  4. nasıl tatlı muhabbetler bunlar:)))

    YanıtlaSil
  5. ah sizin yine iyi, kendi aranızda geçmiş bu diyalog... Bizim kız 4,5 yaşında, iki senedir yuvada piyano çalanları görüyor ve piyano piyano diye ölüyor, piyano öğretmeni de yaklaşık bir buçuk ay önce artık yaşı uygun, bugün kendisiyle de konuştuk, öğrenmek istiyormuş, isterseniz başlayabiliriz , önümüzdeki hafta tekrar bir ön görüşmeye gelin, karar verelim dedi... Bir sonraki hafta işten izin aldım, okula gittim ve bizim kız yuvanın müdürü, sahibi, piyano öğretmeninin yanında ne dese beğenirsiniz? "Ben piyano çalmayı zaten biliyorum, birşey öğrenmek istemiyorum"... Sen bilirsin dedim.... Sonra mı ne oldu? Bugün 4. dersi var, ve hergün bana "piyano dersine kaç gün kaldı anne" diyerek uçuşa uçuşa piyano dersine gidiyor hanımefendi...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tahmin edebiliyorum, biz artık nasıl ne diyeceğimizi şaşırıyoruz.

      Sen de kız piyano çalmayı bile biliyor, ne gerek var derse: ))

      Sil
  6. Çok tatlııı Semih'li diyaloglara bayılıyorum :) büyümüş de küçülmüş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. : ) Sanırım çok konuşmaktan oluyor bunlar...

      Sil
  7. BAK BAK KÜÇÜK BEYİMİZE HERŞEYİ BİLİYORLAR ONLAR BİZ BOŞUNA OKULA GÖNDERİYORUZ BİŞEYLER ANLATIYORUZ BOŞUNA ZATEN:)
    EFEDE BAZEN HİÇ UMMADIĞIM BİRŞEYİ SÖYLÜYOR ŞAŞIRIP KALIYORUM.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. : ) Onlar herşeyi biliyor ve bizim bundan haberimiz yook:)))

      Zamane çocukları işte...

      Sil
  8. Cok sey biliyorlar, hem de nasil!
    Benim büyük oglan gecen sene aynen söyle dedi: Arabada gidiyoruz. Mesela kaza yaptik, ben öldüm dedi. Sonra ne yaptim yasamimda, okula gittim cogunlukla diyecegim. Yani niye okula gidiyoruz hic anlamadim dedi:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım ya, demek ki okul ne kadar etkili hayatlarında!... Hani ne olsa "okul"a bağlıyorlar durumlarını...

      Sil
  9. Çok tatlı maaşallah!:))

    Öyle çabuk büyüyorlar ki, bu hoşluklar anı olarak kalıyor bir gün ve koca adam ya da kadın oluveriyorler. Lütfen bu güzelliklerin her anının tadını çıkarın.. Onlarla olabildiğince kaliteli zaman geçirmeye bakın. Bunları deneyimli bir anne ve öğretmen olarak söylüyorum. Mutlu, sağlıklı ve güzel bir yaşamı olması dileği ile. Sevgiler, selamlar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. : ) Çok teşekkürler tüm iyi dilekleriniz için. Elimizden geleni yapıyoruz bakalım ne kadar başarabileceğiz...

      Sevgiler bizden de...

      Sil