Sayfalar

19 Ekim 2012 Cuma

Dua kulun miracı...

Dua kulun miracı derler.

Gönülden, tüm samimiyetinle edilen dualar yerini buluyor.

Rabbim kulunu darda bırakmıyor, gönlünü ferahlatacak, ruhunun acısını az da olsa dindirecek sebepler çıkartıyor önüne.
Yeter ki kulu görmesini bilsin, yeter ki aynı hataları tekrarlamasın, yeter ki kime sığınacağını bilsin!...


Yolumuzu, yönümüzü daraltma...



Işığımızı azaltma...



Gönlümüzü karlı dağlar kadar soğut, ferahlat...



Engelleri hatasız aşmamıza yardım et...



Karanlıkta bırakma, kalbimizi köreltme...



Yolumuzu ışıklandır...




Tek galip allahtır bilirim, biliriz, doğru yoldan şaşırtma...


Ne zamandır yaptığım bir "hata"nın arlanmasındaydı gönlüm...
Dün yüreği benim yüreğimden daha yangın yeri olandan gelen su serpintisi ile ferahladı az da olsa gönlüm.

"ibadet edip, allah a sığınırsak gönlümüz daha hafifler, böyle yapmalı."  dedi...
Kendi yangını yetmezmiş gibi benim yangınıma su serpmeye çalıştı, çalıştık... 

Duaların rabbime ulaşıyor olmasına binlerce kere şükürler olsun...

Bugünlükte, bu cuma gününde de böyle olsun istedim...

11 yorum:

  1. aMİNNN.Çok güzel bir dua.ALLAH KABUL ETSİN DUANIZI DUALARIMIZI.

    YanıtlaSil
  2. Ben çok inanıyorum duanın gücüne..

    Rabbim kabul etmiş çok şükür..
    İnşallah arlanan hata birdaha sebep olmaz sıknıtıya.
    Geçsin
    Bİtsin..

    YanıtlaSil
  3. Allah kabul etsin inşallah hepimizin dualarını, kimsenin yüreğini yangın yeri bırakmasın, hastalara şifa, dertlilere deva, borçlulara edalar versin. Amin.

    YanıtlaSil
  4. Ayşegül yav, bir kez daha anladım ki seni bir başka seviyorum, bu nasıl gönülden bir duaydı, nasıl duygulanırdı beni. Tüm duaların, dualarımız kabul olsun.

    Çok öptüm seni

    YanıtlaSil
  5. Amin.Rabbim ellerimizi boş çevirmesin inşallah .duaları kabul olanlardan eylesin

    YanıtlaSil
  6. hele de böyle bir günden sonra, amin

    YanıtlaSil
  7. Hakkımızda hayırlısı ne ise o olsun :)

    YanıtlaSil
  8. Aminn... Agzina saglik, cok guzel bir dua olmus...

    YanıtlaSil
  9. Hepinize teşekkürler, Allah doğru yoldan ayırmasın ne diyeyim, yolumuzu şaşırtmasın...Birşeyler sebep olsun da özümüze dönebilelim... Dularımız kabul olanlardan olabilelim... Amin...

    Lale abla ben de seni çokça, bir başkaca seviyorum: )

    Ecem inşallah daha iyisindir...

    YanıtlaSil