Sayfalar

16 Ekim 2012 Salı

Davulumdan masallar ve haftasonusu...

Hafta sonu kendimce güzel gün geçirdim.
Cumartesi ilk blog etkinliğine gittim. Birbirinden güzel simalarla tanıştım. Defne'nin peşinde koşturmaktan pek oturamasam da çok güzel bir gündü. 

Üsküdar manzarası ne kadar güzelmiş, sanki elimi uzatsam kız kulesine dokunacaktım.

Biz ana kız takıldık, Semih de babası ile.

Semih ile yıldız parkına gitmişler ve çok güzel bir tesadüf yaşamışlar. Semih'e hediye olarak o sopavari şeylerden vermiş Serkan Kırmızı. /Adı ne bilmiyorum onların ama Semih davul çalmak istiyor: )/


Davulumdan masallara konuk olmuşlar yıldız parkında...
Şef çok beğenmiş, muzik, ses tonu, çocuklara yaklaşım, onları toparlayışı filan. Henüz ben şahit olamadım, sadece çektiği videoyu izledim ve netten biraz araştırdım fena gözükmüyor.
Bu haftasonu planları bu şekilde imiş, belki ilgilenen olur...


"Herkese güzel bir hafta sonu dileğiyle;
Davulumdan Masallarda bu hafta sonu ne var derseniz;

20 Ekim Cumartesi

10:30 Şişli Feriköy Organik Pazar
12:00 Abbasağa Parkı
14:00 Yıldız Parkı
16:00 Ulus Parkı
18:00 Bebek Parkı
İstanbul
Var."



Facebook sayfaları var. Bir de çok detaylı olmasa da bir web siteleri var.

Ve burda da Serkan Kırmızı ile yapılmış bir söyleşi var...

Görseller netten alıntı...

27 yorum:

  1. Üsküdar manzarası süperdir gerçekten, uzun zaman oldu Kız kulesi mazarasında, halı kaplı merdivenlerde oturup çay içmeyeli :( İyi yapmışsın gitmekle, sevindim senin adına...

    Davulumdan Masallar hakkında hep güzel şeyler duydum, merak da ediyorum. Yıldız Parkında derken bedava etkinlik tarzında mı yapıyorlarmış yoksa kayıt mı yaptırmak gerekiyor, olayı biraz aç Ayşegülcüm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de çok güzelmiş. Kız kulesine gitmiştim ama Üsküdar'a gitmemiştim, ne ayıp değil mi: (

      Aslında Semih ve diğer çocuklar ile oynarken Şef'in çektiği videoyu yükleseydim daha net anlardın ama ipadde kaldı o video.
      Parklara gidiyormuş ve orda davulunu/sopalarını çıkartıp müzik eşliğinde masallar anlatıyormuş, çocuklarda etrafına toplanıyor, çocuklarla oyun oynuyorlar. Kayıt filan yok parklarda, ama diğer mekanlarda var sanırım. Semih çok eğlenmiş. Ve takip etmeyi düşünüyoruz biz: )
      Aklıma sen geldin hemen, eğer ki bu cumartesi müsait olsaydık sana abbasağa yada yıldız parkında buluşalım diyecektim: )

      Sil
    2. Hmm anladım canım :) 12:00 de Yamaha olmasa Abbasağaya giderdik.. muhtemelen Yıldız Parkına gidebiliriz Yamaha sonrası , gelebilirseniz görüşürüz orada :) Yıldızda nerede bulacağız peki bu masalcı abiyi, onu biliyor musun :)

      Sil
    3. : ) sen Yamaha'yı ertelemedin mi?

      İnan ki o kısmını hiç sormadım, sorar sana yazarım... Olmadı Yıldız parkında nerde bir davul sesi duyarsan o tarafa doğru gidersiniz: )

      Sil
    4. Yok canım gidiyoruz hala, 1 aylık para verdik yansın mı :) Bu hafta son, geçen hafta Mickey yüzünden gidemedik zaten :)
      Tamam güvenlikçileri sorarız olmadı buradan davulla geçen oldu mu diye :) Fareli köyün kavalcısı gibi peşinde bir dolu çocuk vardır zaten muhtemelen :)

      Sil
  2. Blog etkinliği mi ? kimlerle tanıştın merak da ettim :)
    davulumdan masallar 'ı ilk kez duyuyorum ama görünen o ki, çok sevilen bir etkinlik.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hmm aslında yazıp toplu fotoğraf ekleyecektım ama izin almadım diye ekleyemedim...
      Ben sana blogları ile mail atsam: )

      Gonca çok sevdi oğlum, eminim Defne'de bayılacak... Takip edeyim, katıldığımız ilk etkinliği yazarım buraya: )

      Sil
  3. Davulumdan masallar etkinliğine Çekmeköy küçük şeyler anaokulunda bizde katılmıştık bir defasında,gerçekten çok güzel bir etkinlikti,çocuklar bayılıyor sopalarla davula vurup ritim tutmaya.ben tekrarını dört gözle bekliyorum hala :)
    Üsküdar bir başka güzel kız kulesi bir başka güzel olur her mevsim.Biz oğlumla sık sık vapurla geziler yaparız sırf o güzellikleri unutmamak adına.Size de tavsiye ederim.
    Sevgiyle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa ne güzel. Etkinlik olurda haberimiz olmaz ise bizi haberdar eder misiniz: ) Semih'in sopası da hazır zaten: ))

      Kesinlikle artık Üsküdar'da oturabilirim diyorum, anadolu yakasında hiç oturamam gibime geliyordu yıllardır... Defne biraz o vapurun düdüğünden korktu ama oğlum bayılıyor martılara simit atmaya: )
      Sevgiler...

      Sil
  4. yaa bende çok merak ettim ama hepsi de avrupa yakasında yahuuu :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. : ) Aslında biz Avrupa yakasındakileri araştırıyoruz desek daha doğru olur...

      Sil
  5. Hep böyle güzel geçsin hafta sonları inşallah. DA, şefin aldığı dikiş makinesi n'oldu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah: )))

      Hmm oralara hiçç girmeyelim Ecem çünkü, ne zaman dikişe başlasam çocuklar başıma üşüşüyor ve iğnelerden makastan çok korkuyorum. Boşta kaldıkça başındayım ama makinanın: )
      Emekli olursam çocuklar okulda iken bol bol dikerim artık: )

      Sil
  6. ayarlayabilir miyim acaba? Tibet'i çok uzun zamandır davulla tanıştırmak istiyordum. hafta sonu güzel olur mu ki? aaaa! bak heyecanlandım şimdiiii! :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah hava güzel olur ve siz de gidebilirsiniz: ))
      Ben de çok heyecanlanıyorum ilk karşılaşmamızı, kesin kızım korkacak : (

      Sil
  7. Güzel bir etkinlikmiş.Gitmek lazım aslında

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de... Takip ediyorum, bakalım bu cumartesi bayram öncesi zamansızlığından dolayı gidemicem ama çok istiyorum ben de...

      Sil
  8. Aktivite peşinde koşan biri olarak ben de çok merak ettim bu davulları ama daha erken sanki bize ne dersin?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Alya belki müziğinden hoşlanabilir ama erken sanki. Yine de araştır derim.
      Mesela dün akşam 17:30 da koşuyolundalarmış... Face den üye ol sayfalarına, takip açısından kolay olur...

      Sil
    2. 17.30a yetişemezdik tabi am abiz de acıbadem'de oturuyoruz! Yanımıza gelmişler yani :)

      Sil
    3. Senin o tarafta oturdugunu bıldıgımden yazdım sana: ) Ama geç akıl ettim yazmayı: ((
      En azından görürdün, belki hoşuna giderdi Alya'nın...

      Sil
  9. Blogumda sana bir ödülüm var beklerim

    YanıtlaSil
  10. Üsküdar manzarası seninle güzelleşti tatlım :) seni ve kuzuyu görmek beni
    çok memnun etti hep göreyim inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. : )) Seninle/sizinle de...
      İyi ki seni tanıdım... İnşallah diyorum.

      Bir dahakine çocuk ile gelir miyim bilmiyorum: )

      Sil
  11. Değişki geldi Davulumdan masallar bana:)

    YanıtlaSil