Sayfalar

5 Eylül 2012 Çarşamba

Kardeşlik...

"Bugün okulda 3. günleri."


Sabahtan bıraktım ve "ben işe gidiyorum, sizi almaya geleceğim" dedim Semih'e. 

"Tamam" dedi.

Tabii ki gidemedim okulun kapısından. Onlara gözükmeden bahçesinde/kapısının önünde bekledim. Biraz öğretmenleri /yöneticileri gözlemledim, biraz velilerle sohbet ettim.

Çocuklar yemekhanede kahvaltılarını yapıyorlardı. Uzaktan izlemeye başladım. Diğer çocuklar bir bir annelerini aramaya başladılar. Annesini arayanların yanına getirdiler çocukları.
Semih de; "ben Şevval'le kahvaltı yapmak istiyorum, o da gelsin" demiş. O kadar içerledim ki, benim orada olmadığımı düşünerek kardeşini istemiş yanında. Normal de sınıfları ayrı ayrı.

Şükür etmek için ne çok nedenim olduğunu düşündüm yine. Biz olmasak bile yanında/yakınında kardeşinin olduğunu bilmesi ne büyük bir lütuf.








20 yorum:

  1. Hayatta hep beraber mutlu olsunlar

    YanıtlaSil
  2. kardeş ne kadar önemli değil mi? hele de yaşları yakın olunca daha da güzel olur inşallah:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok önemli. Bazen kardeşimle birbirimizi yiyoruz resmen ama hiç kıyamıyoruz birbirimize, beş dakkaya kalmadan yine birlikteyiz: )

      İnşallah: )

      Sil
  3. olsun bak iki kardeş birbirlerine destek olabileceklerini ne güzel öğrenmişler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bak hiç böyle yaklaşmamıştım: )

      Teşekkürler.

      Sil
  4. Çok duygulandım inan. Aferin Semih'e
    Senide tebrik ederim çocuklarına bu bağı aşılamış olduğun için.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir de beni düşün: ) Çok duygulandım, içlendim.

      Kendim için de kocamanından teşekkür: )

      Sil
  5. Çok güzel
    Allah ayırmasın onları inşallah

    YanıtlaSil
  6. Kardeş desteği çok önemli allah hiç ayırmasın onları ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle. Amin, inşallah böyle devam ederler.

      Sil
  7. Canım benim ya maşallah hep böyle olsunlar inşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah, çok teşekkür ederim: )

      Sil
  8. can bunlar can..
    çok şanslılar..

    YanıtlaSil
  9. Benimkiler aklıma geldi:)
    Benim ufaklık başladığında büyük oğlanın sınıfından çıkmazdı. Yemeklerde yanına giderdi.....
    Destekliyorlar birbirlerini ne güzel:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten çok önemli birbirlerine destek olmaları.
      Umarım devamı gelir: )

      Sil
    2. Allah ayırmasın ne güzeller
      hayırlı olsun okulları
      öpyüorum onları

      Sil
    3. İnşallah Maviannem, teşekkürler: ) umarım iyi olur onlar için.

      Sil