Sayfalar

10 Eylül 2012 Pazartesi

Hayır o torba değil çanta desem de: )

Haftaya gülümseten işler ile başlamak daha da gülümsetir mi acaba gelecek günleri: )


Defne'nin öğretmeni okulda uyku saatleri olacağından pijama takımı istedi. Ben de pijamalarını koyması için böyle bir çanta diktim.

Şef pek bir dalgasını geçti, 2 gündür bu torba ile mi uğraştın diye ama bence güzel oldu: )
"Üstelik hayır o torba değil çanta" desem de pek beğendiremedim.


Siz gülümseten işler blogundan bir bakın bakalım, beğenecek misiniz?

14 yorum:

  1. Bence pijamalar için gayet uygun bir çanta :) hem de çok sevimli.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaten ben de amacına uygun yapmak istedim o çantayı: )

      Teşekkürler.

      Sil
  2. ellerine sağlık ben çok beğendim :)
    ismi işlemek için bile 2 saat iğne iplik tutan ben 'im için harika bir eser zaten , ayrıca çok şirin hem de o bir çanta ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım: )

      Tabii ki bir çanta, inanmayanlar olsa da: )

      Sil
  3. Çok sevdim :)) Ellerine sağlık...
    Güle güle kullansın Defne'cim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin, nerelerdeydin?

      Beğenmene sevindim. Çok teşekkür ederim: )

      Sil
  4. ELERİNE SAĞLIK ŞAHANE OLMUŞ

    YanıtlaSil
  5. Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, bence de güzel: ))

      Sil
  6. El emeği, göz nuru :) Eline sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi: ) Teşekkür ederim canım.

      Sil
  7. Bayıldımmm, şahne olmuş ellerine, emeklerine sağlık canım ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahhh Cook teşekkür ederim, çok sevindim begenmenize;))

      Sil