Sayfalar

3 Eylül 2012 Pazartesi

Artık okullular: )

Hayat bir şekilde devam ediyor. Her yaşanan da yanına tecrübe. Artık yaşananlardan kim kendi payına ne çıkarırsa. Hamurunu nasıl yoğurursa, nasıl şekillendirirsek öyleyiz. Ne eksik ne fazla...

Henüz küçükler farkındayım ama bazen şartlar diyoruz ya, işte öyle bir durum. Şartlar Defne ile Semih'i okullu yaptı. Bugün ilk günleri idi. Gayet keyifli, mutlu, uyum içinde bir kaç saat geçirdiler. İnşallah sıkılmadan devam ederler.

Biliyorum ki /eğer ki okurlarsa/ ilerde okula gidecekleri çok yılları olacak. Çok günler gide/gele okul yollarını eskitecekler.  Bakalım zaman ne gösterecek.

Şimdi en bol fotoğraflı yazının fotoğrafları: )



 

 



 
















21 yorum:

  1. yerim sizi yaaa:)) çok tatlılaaarrr...göremeden büyüdüler ve okullu oldular :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. : ) artık ne demek lazım sana, sen daha iyi bilirsin, öpüyorum...

      Sil
  2. ya çok tatlı bunlar annesi, Allah bağışlasın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. : ) Teşekkür ederim, çocukların hepsi çok güzeldi bugün.

      Amin: )

      Sil
  3. Allah sağlık ve sıhhatle büyük muvaffakiyetler nasip etsin yavrucuklarına. Hepinize hayırlı olsun, resimler harika.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah Ececim. Hepimizin evlatlarına hayırlar nasip olsun.

      Fotoğraflar konusunda biraz çekindim, ama yayınladım walla: )

      Sil
    2. Kendileri gibi resimleri de Allaha emanet ederiz ve dileriz ki o korur..

      Sil
  4. Hayırlı olsuun, okullarıda güzelmiş, belkide erken başlamanın çok avantajını görecekler, hastalanmasalar kreşler çok faydalı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, çok çok iyi olduğunu düşünmüyorum ama şehir dışında oturduğumuzdan bulabildiğimiz, içimize sindiği en iyisi sanıyorum.
      Hastalık durumları beni de en çok düşündüren sorun. Umarım kazasız belasız atlatırız.

      Sil
  5. okulları hayırlı olsun ,sizin de yeni başlangıçlarınız hayırlı olsun canım.
    Defne oyunlara dalmış, Semih de oynamış, kaynaşmış .
    Dİlerim güzel günleri olur her ikisinin de.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolasın canım. Umarım onlar için iyi olur.

      Bu arada sen nasıl oldun?

      Sil
    2. iyiyim biraz daha toparlandım , öksürük kaldı bir tek,çocuklara bulaşmasın da tam okul açılacağı sıra :(

      Sil
    3. Çok geçmiş olsun.

      ben de en çok okulda hastalık bulaşmasından korkuyorum: (

      Sil
  6. Okullu oldunuz demek! Tüm aile için yepyeni bir dönem başlamış oldu, mutlu olsunlar, mutluluk getirsinler eve:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma Semi, evi görsen sabahları, tam evlere şenlik dediklerinden.

      Oğlum şunu giy, kızım şunu ye, oğlum ellerini yıka, kızım işe geç kaldım hadi gibi cümlelerimiz havada uçuyor: )

      İnşallah hep mutlu olsunlar, mutlu olalım: )

      Sil
  7. Ayşegülcüm hayırlı uğurlu olsun, eğitime başlangıçları... Daha büyük okullara , üniversiteye gidişlerine de şahit olalım inşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Lale abla. İnşallah diyorum, inşallah mutlu olacakları meslekleri seçerler.

      Sil
  8. Resimler dikkatimi çekti, güzel bir kreşe benziyor çocuklarınızın gittiği, sakıncası yoksa yerini ve adını öğrenebilir miyim ? bloğunuzu takibe aldım, bize de beklerimm...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana mail atabilirseniz size geri dönüş yapabilirim.

      Teşekkürler...

      Sil