Sayfalar

13 Ağustos 2012 Pazartesi

Pizzaya ne dersiniz?

Geçtiğimiz cuma gününden, hafta sonu yapacaklarımı düşündükçe hafta sonu gelmese mi diyordum. Gelmeyi bırak, ezdi geçti de. Tabii ki hiçbirşeyi yetiştiremedim: (
Zamane kadınları gibi hiçbirşeyi yetiştiremiyorum serzenişlerinde bulunmak isterdim, o durumdayım fakat bunu yapmayacağım.
Eski zamanların kadınlarını düşünüyordumda; ne tarla/bahçesi kalıyormuş, ne ev işleri ne de onca kalabalık aile fertlerine yemek yetiştirememe kaygısına düşüyorlarmış. Hepsi de oluyormuş. Nasıl? İşte şimdilerde bizler yada benim gibiler nerde yanlış yapıyor?

Neyse hafta sonuma damgasını vuran da; dün akşam o eşsiz yağmur altında yapmaya çalıştığımız yada yapamadığımız iftardı. Bu sene babamın rahatsızlığından ve biraz da benim tembelliğimden dolayı kimseyi iftara alamadım. Kimseye de gitmedim. Bari ramazan bitmeden dışarda iftar yapalım dedik. Süleymaniye de açık havada tam çorbaları içerken, bastıran yağmur, koşuşturan insanlar, masaları terk edenler. Tabii ki biz de sığınacak köşe aramadık değil. Allahın hikmetinden sual olunmaz lakin iftar bitseydi dedim içimden. Sonra da vardır bunda da bir hikmet deyip geri döndük evimize.

Semih'in "pizzaya ne dersiniz?" teklifi ile evde gecikmiş iftarla afiyetlendik: )



Ve;
Bir ara hangi blogu açsam bir mim yazısı çıkıyordu karşıma. Son zamanlarda pek olmasa da yada bana denk gelmese de ve pek bundan haz etmesem de davete icabet etmek sünnettir diyerek giriş yapalım. Huzurlu eve teşekkürler...

Çaresi bulunmayan bir hastalığa yakalandınız ve bunun sonucunda yaklaşık 1 yıllık ömrünüz kaldı.Kalan 1 yılınızda ne yapardınız:
Sadece okur/gezerdim. Hani 1 değil 1000 yıl ömrüm olsa yine okur/gezerdim: )

Bir sabah kalktınız ve dünyada hiçbir insan olmadığını öğrendiniz, ne yapardınız?
Sanırım o sessizlikte ben de yok olurdum...

Dünya'yı dolaşmak isteseniz hangi ülkeden başlardınız, neden?
Sanırım Alaska'dan başlardım, sağdan sağdan ilerlerdim: ) Dolanması kolay olsun diye.

İtiraf edin prens/prensese dönüşür diye kaç kurbağa öptünüz?
Ne sen sor ne ben söyleyeyim! Böyle soru mu olur arkadaş?

En son yaşadığınız küçük düşürücü, unutamadığınız olay?
Sanırım 12/13 yaşlarındayken, evimize karşı komşumuzun kızı gelmişti. Anneme prova yaptırmaya. Elektrikler gidince, bana mumu tutma ögrevi bahşedilmişti. Ben de mumu düşürmüştüm. Annem de "bir mumu tutmayı bilemiyor musun?" diye arkadaşın yanında söylenmişti. Çok acıydı. Şimdilerin ezikliği işte o zamanlardan kalma diyerek olaya biraz daha ajitasyon ekleyelim: )

Sanırım çocuklarıma başkalarının yanında ezici laf söylemem, ama evde acısını çıkarırım: )

Asla yanınızdan ayırmadığınız 3 şey?
Öyle şu olmadan asla diye takıntım hiç olmadı. Elini kolunu sallayarak dolananlardanım.

Hayatınızın bir kitap/film olmasını isteseydiniz hangisi olmak isterdiniz?
"Baba" kitabında Michael Corleone'nun ilk eşi olabilirdim.
Sonu pek acı olsa da: (
O aşk yaşanmaya değer...

En yakın arkadaşınızın bir uzaylı olduğunu ve sizi ilk denek olarak kendi gezegenine götüreceğini öğrendiniz, ne yapardınız?
Giderdim sanırım. Başka seçeneğim varmıymış?

İsviçreli bilim adamları görünmezlik hapını buldu ve siz bu hapı kullanan ilk kişisiniz. Hapı kullandıktan sonra yapacağınız ilk iş ne olurdu?
hmm bu soruya doğru yanıt vermem sonum olabilir: )
Kendimizi kötü hissettiğimizde yaptığımız şeyler?
Değişkenlik gösteririr, bazen susarım, bazen çok konuşurum, bazen ağlarım, bazen salaklığa vururum, bazen bazen bazen bazen....

8 yorum:

  1. Pizzaya evettt derim, ben de okur gezerdim ama ömrümüz çokkk uzun olsun canım :)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim cevaplarınız çok hoş, aslında biraz çekinerek mimlemiştim blog yazarlarının çoğu mimleri sevmiyor biliyorum neden olduğunuda ben ilk mimde anladım aklınızda olmayan sorular birden karşınıza çıkıyor ciddi mi olayım biraz yumuşak güzel şeyler mi yazayım diye düşündüm yarım saat uğraştım.
    Eski zaman kadınlarının başka şansları yokmuş pizza gibi bir de çekirdek aile olmadığı için itaat edecek büyüklerle bir arada olduklarından veya kalabalığında bir bereket olduğundan ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek keyifle yazdım: )

      Kalabalığın bereketine ben de inanrırım.

      Sil
  3. Ben de Alaska'ya gitmek isterdim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah kısmet olur diyelim o zaman: )

      Sil
  4. pizzaya kim hayır diyebilir Semihcim :)

    iftarınız kabul olsun, berekettir diyelim bu yağmurlara, hoş İzmir'de damla dahi görmedik ama..

    bu arada pizzaya hayır diyen birini tanıyorum aslında ben baş harfi İrem , ilginç çocuk işte..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa İrem sevmiyor mu?

      Çok ilginçtir benim çocuklarım peynir yemezler ama pizzaya bayılıyorlar, kendimiz de yaparız ara ara.

      Sil