Sayfalar

17 Ağustos 2012 Cuma

Erken bayram kutlaması böyle olur!...

Dün izinliydim.

En çok izinli olduğum günlerde seviyorum çalışmayı yada çalışıyorken çalışmamış olmayı!

Yapılacak onca iş vardı bayram üstü. Sağolsun eve her hafta gelen yardımcı kadın, oruçtan dolayı rahatsızlandığını son anda telefon ile beyan edince iş başa düştü.
Dün öğleden sonraya kadar kakılmış modunda dolandım durdum. Yooo benim değil annemin evinde. Benim ev allahlık şimdilerde ama umutluyum arife günü tekrar kakılmış moduna gireceğim. Kakılmış ile farkımızı da farkettim, onun itilmişi her daim evdeydi: ) Benim ki ekmek parası peşinde. Onca yorgunluğun üstüne iftar için birşeyler hazırlamak da pek mümkün gözükmedi halime. Belim error vermeye başlamıştı çoktan. Hemen teyzemi aradım. "İftara bizi davet etmeye ne dersin?" teklifime kabul aldım: )

Perşembe akşamı çocuklara aldığım bayramlıklar da Semih efendiye büyük gelince onların değişimi için şehre inmek zorunda olmam beni iyicene bunalıma soktu diyeyim. Biran önce bitmesi lazımdı herşeyin. Hem iftara yetişecektik, hem de iftar sonrası değişim için mağazaya gidecektim. Ve bir ara evet evet iftardan önce, onca işin arasında kendim için de bir saç boyama faslı sıkıştırdım ki araya, beyaz teller derin ohh çekti.

Zira bunlar bitecek ki düşündüğüm yaprak sarma/kuru patlıcan-biber dolması/ haşhaşlı çörek ve baklava bayram sabahı için yapılabilsin.


Bunlar da benim onca iş arasında çocukları oyalama tekniğim diyelim! İş makinaları ile çakıllı yol ve inşaat yapıyorlarmış...


Tüm bu tatlı yorgunlukların, tüm bu yorgunluklara sebep, binlerce kere şükredilecek nice güzel bayramların yaşanacağı günler nasip olsun bizlere.





Erken farkındayım ama bayramdan sonraya kadar yokum şu sanal alemde: )

Herkesin şimdiden bayramını kutlarım.


32 yorum:

  1. sizlere de iyi bayramlar :)
    işler güçler hep cumartesiye sıkıştı bizim :(
    olsun :)
    Defne'yi yere basan çıplak ayaklarından,Semih'i de şu ensesinden öper koklar, kutlarım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sana da canım.
      Hehehe annem der ki bir sensizn her işi son dakkaya bırakan, gelsin de okusun bak tek değilim: )))

      Ben de İrem'i sımsıkı kucaklar, öperim.

      Sil
  2. Allah yardımcın olsun cnm, insan temizlik yaparken bi yardımcı istiyo temizlik yapsın diye değilde yoldaş olsun diye :)
    kaç çocuk var sende, çok ciciler Allah bağışlasın. iyi bayramlar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, halimize şükürlerdeyiz, baksana bende de var iki yoldaş: )

      2 tane, 1 yaş ara ile: )"Yorumlara açığım bu konuda: )"

      Senin de bayramını kutlarım.

      Sil
  3. İyi bayramlar olsun, kolay gelsin...
    Ben bu bayram serdim herşeyi, bir ilk gün akşam yemeğine gelecek çocuklara yemek hazırlayacağım, geri kalan ahali bana pasaklı diyebilir:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sana da Nurşen ablacım. Çocuklarınla güzel bayramlara: )

      Bence senin pasaklı halin benim temiz halime bilmem kaç basar: )

      Sil
  4. iyi bayramlar. yakışıklılarla mutlu mutlu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Size de: )
      Yakışıklılarla kısmında "eşim ve oğlumu" düşündüm diğeri kız da: )

      Sil
  5. Ayşegülcüm bu bayram ben de bir rehavet bir rehavet sorma gitsin. Henüz ne temizlik yapıldı ne de yemek. Allah kerimdir.
    Ben de senin bayramını kutluyorum sevdiklerinle birlikte huzurla , sağlıkla kutlayacağın nice bayramlara...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu sene herkes de var o haller, sanırım iftarın geç vakit olmasından???

      Çok teşekkürler Lale abla, nice güzel bayramlara hep beraber.

      Sil
  6. Çakıllı yol ve inşaat yaparlarken kimbilir nasıl hayaller kuruyorlar:) Mutlu bayramlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yapıların hakkında konuşamadık yoğunluktan: ))

      İyi bayramlar...

      Sil
  7. İyi bayramlar,tatlı telaşlar bunlar,Allah daim etsin:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin: )

      Senin de bayramın kutlu olsun canım. Nice tatlı telaşlı bayramlara: )

      Sil
  8. İyi bayramlar. Bayram benim için sadece tatil demek uzun zamandır
    Yİne de bayramınızı kutlarım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Size de hayırlı bayramlar.

      Ben yine herzaman ki gibi bayramları tatile çeviremeyenlerdenim: )

      Sil
    2. Yanlış anlaşılmasın. Çalışan olunca bayram tatilinden dolayı tatil :))
      Yoksa bayramlarda tatillere giden/çıkan kesimden değiliz :P

      Sil
    3. : ) yok canım neden yanlış anlaşılsın, ben o anlarda bile fırsat bulamayan çalışan kesimdenim desem anlar mısın halimi??

      Bence fırsatını bulmuşken tadını çıkarın, darısı başıma diyeyim: )

      Sil
    4. Direkt anlarım :) bende o kesimdenim aslında. Ev sınırları olan her yer tatil. Ama o sınırların içinde yaşadıklarım gerçekten "tatil" mi. Orası muamma :)

      Sil
    5. Yalnız değilim, yalnız değilsin o zaman: )
      Walla o çocuklar 7/8 yaşlarına gelene kadar/iş hayatında varolduğumuz anlar bitene kadar tatil kavramını unutalım bence.

      Sil
  9. Nice güzel bayramlarda , ailen ve sevdiklerinle olman dileğiyle :)

    YanıtlaSil
  10. bayramınızı şimdiden kıutlarım ,minkleri benim yerime öpün,ikiz gibi büyüyorlar işte ne güzel.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler...Ben de kutlarım ve öperim: )

      Sil
  11. Sağlıkla, huzurla nice bayramlara...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım, sana da...

      Sil
  12. Benden gecikmiş bayram kutlaması:)
    Umarım güzel geçmiştir bayramın, sevdiklerinle, aile büyüklerinle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. : ) Senin de.
      Güzeldi, senin de umarım güzel geçmiştir: )

      Sil