Sayfalar

12 Temmuz 2012 Perşembe

Sarı jeep: )

Sitenin bahçesinde bu sarı jeepten var. Arabanın fotoğrafını cekmek ıstedım ama cesaret edemedım: ) Kimin tabii ki bilmiyoruz, henuz sahıbı olan komsumuz ıle tanısamadık ama park halinde durdugundan, her sabah ve aksam hakkında konusmadan yanından gecmeyız. Bazen ustune branda gecırıyorlar. Sıtedekı cocuklar da ıcınde oynuyorlar. Biz de kendimizce Semih ile hakkında konuşuyoruz, daha doğrusu Semih hakkında bın bir türlü yorum yapıyor, ben de yerıne gore cevaplıyorum, yerıne gore guluyorum: ) Bunlar da ara ara konusmalarımızdan notlar: )

"anne bak bu arada ne ılgıncmıs, ustu fılan yok, uçtu mu acaba üstü?"
        -Yok canım bunun modelı boyle. Üstü açık spor bir jeep.

"anne bu arabaya bınınce kımse sana camı kapat demez: )"
        -Evet demez, sana da kımse kapı kilidinden elını cek demez degıl mı?

"anne bu araba ıle gıderken sıcakta başın yanmaz mı, şapka mı takarız?"
        -Guneş gecer tabıı kı de aksamları guzel olmaz mı, ruzgar eser hem de ılık ılık?
"o zaman da saçlarım bozuldu dersın belki de: )"
        -Sen bana al oyle bır jeep ben demem sana saclarım dagıldı dıye: )


Fotoğraf netten alıntı

18 yorum:

  1. bende hastasıyım bunların :) bizim ordada bunun ateş kırmızısı var. Nasıl güzel...
    Hahahaaaa bak saçlarım bozuldu dersen bindirmez o arabaya seni Semih :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. : ) Bızım sıtede de dıger arabaların yanında farklı oldugu ıcın cocukların dıkkatını cekıyor.

      O alsın da ben demem, ruzgarda saçlarımı salarak dolaşırım: )))

      Sil
  2. :)))
    Benimkiler Mini tutkunu ve benim bir Mini almam lazım:) O kadar param yok dedim bir gün. Ufaklık durur mu: eee sen de bizim gibi kumbaranda para biriktir dedi:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım Semih sadece değişik gordugu ıcın yorum/soru olayına gırıstı.
      Doğru demiş, kumbarada bırıktır kı boyle zamanlarda kullanabılesın :=))

      Sen aldığında haber et de Semih ile bir tur atarız artık: )

      Sil
  3. "Sen bana al oyle bır jeep ben demem sana saclarım dagıldı dıye: )

    :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haha vallahi ben demem :p

      Sil
    2. Ben hıc demem ama yanında da yazları kullanabılecegım tatıl beldesınde bır ev ayarlamalı kı tadı cıksın arabanın da: )

      Sil
  4. Arabayı görünce yabancı filmleri hatırladım birden onlarda ne çok kullanılır böle jepler harika olur ama benim de hayalerimi süsüleyen mini cooper bende kumbarada para biriktirsem :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. : ) Mini cooper benim de var hayallerımde ama onlarca kumbaram olsa yıne de tekerlegını alabılır mıyım bılmem: )

      Sil
  5. Yanıtlar
    1. : ) Teşekkürler, Alya ıle daha da guzellerı sızın aranızda olsun: )

      Sil
  6. Çocuk işte ya soruları bile ne kadar masum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle esim de aynısını söyledi;)

      Sil
  7. Amcamlar Besiktasta oturuyor, onların sokağında da aynı şekilde hiç yerinden kimildamayan aynı model bir sarı jeep vardı.Gelir gider bu kimin acaba hiç kullanmıyorlar mi acaba diye tasa yapardık kendimize.Yaklaşık 1 senedir yok o jeep meydanda, sizin siteye mi taşındı acaba sahibi :) Tanisirsan bir sor bakalım Besiktasta oturmuşlar mi hiç :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pınarrr kesin odur o: ) arada üstüne gri örtü örtüyorlarmıydı?
      Park yerini değiştirdiler son günlerde! Park yerlerimize yazan daire numaralarından da anlayamıyorum ki hangi dairede oturuyor: )

      Kısmet olursa sorarım: )))

      Sil