Sayfalar

25 Temmuz 2012 Çarşamba

Muzlu süt vermeyi unutma: )

“Şu namaz da, oruç da, hac da, cihad da hep inanca tanıklık eder / Şu zekat vermek, armağan sunmak, hasetten vazgeçmek de içteki gizli şeye tanıklık etmektedir / Oruç der ki: Bu kişi, helâlden bile çekindi, harama nasıl el atar? / Zekat der ki: O kendi malından ayırdı da yoksula verdi, din ehlinin malını nasıl çalar?”

Mevlana'yı, sevdiğim birinin mesnevinin eski basım birinci ciltini bana vermesi ile okumaya başladım ve çok sevdim.  Tabii ki altı cildini hatmetmiş değilim ama seviyorum arada açıp okumayı.

Dualarda sınır olmadığına inandığımdan, dua ederken sınırlandırmıyorum. Nasıl olsa Allahın hazinesi bol. Hiçbir zaman evim olsun, arabam olsun, çocuklarım olsun diye dua ettiğimi hatırlamıyorum. "Benim için ne hayırlısı ise onu bana nasip et " demenin ötesine geçmedi dualarım. 

Bugün babama kalp pili takılacak ve ben çok heyecanlıyım, bir o kadar da tedirginim. Duam babam için şimdilerde. Tez zamanda sağlığına kavuşur inşallah.


Ve Semih'i akşam dua ederken dinliyorum; 
"Allah'ım bana sabır ver"!!!
Semih başka şeylerde dileyebilirsin diye sesleniyorum;
"Allahım o zaman kardeşimle bana muzlu süt vermeyi hiç unutma" : )

21 yorum:

  1. güzel haberlerini bekliyoruz canım burda. Tüm dualarımız bugün babacığınla. İnşallah başarılı bir operasyon geçirecek...
    Kendinize iyi bakın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sağol canım, sen de çok dikkat et...

      Sil
  2. Ayşegülcüm, baban ile yapacağın tatile odaklan, bugün nasılsa geçecek de...
    Babacığına sağlıklar diliyorum tez azamanda sevdikleriyle sağlıklı günlerinde ki gibi olsun.

    Semih'in muzlu sütleri hiç bitmesin:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Lale abla. İnşallah diyelim.

      Bitmesin tabii, onları sakinleştirmenin yada gönüllerini fethetmenin tek yolu muzlu sütten geçiyor: )

      Sil
  3. Allah şifa versin Ayşegül Hn. Ne güzeldir dualarımız değil mi? Mesnevi okumayı seven biri olarak 6 cildide okumanızı naçizane tavsiye ederim.
    Semih'in duası ne güzelmiş. İnşallah diyelim. :)
    İyi haberlerinizi bekliyoruz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. İnşallah kısmet olur da okurum...

      İnşallah muzlu sütlerimiz eksik olmaz: )

      Sil
    2. İnşallah. Ve rica ederim. :)

      Sil
  4. Babacığına acil şifalar, duaların kabul olsun Ayşegül'cüm...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, amin diyelim: =)

      Sil
  5. Bütün dualar bugün babanızın olsun. Çok geçmiş olsun. Tabi Semih'in duası da önemli onu da unutmayalım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim her ikisi için de: )

      Sil
  6. merhaba
    bayram kartı etkinliğinde gördüm isminizi,blogunua takibe aldım.
    babanıza acil şifalar diliyorum ,
    muzlu süt duasına çok tatlı .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, hoşgeldiniz o zaman: )

      Çok teşekkür ederim.

      Sil
  7. geçmiş olsun, acil şifalar diliyorum...

    YanıtlaSil
  8. Çok geçmiş olsun babanıza inşallah her şey yolunda gider, sapasağlim kalkar ayağa. Semih'in duasına çok güldüm, Allah neşelerini daim etsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. İnşallah.

      Ben de çok gülmüştüm :=)

      Sil
  9. babacığına acil şifalar diliyorum
    Allah gönlüne göre versin herşeyi
    muzlu süt isteği çok şeker

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, hepimizin gonlune gore olsun...

      : ) Muzlu sut olmadan olmaz: )

      Sil
  10. baban nasıl oldu canım. Merak ettim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hıc sorma canım, garıp garıp terslıkler oldu ama ıyı.

      Bır sonrakı postta yazacagım... Herşeyin hayırlısı dıyelım.

      Sil