Sayfalar

20 Temmuz 2012 Cuma

İlk sahurum/uz: )


Dün geceki ilk sahur yemeğim/iz.  Sahur da ben ne yapacağımı şaşırıyorum açıkcası. Hele ki yalnızsan yada iki kişiysen pek tadı çıkmıyor. Bazı şeyler kalabalıkta daha zevkli olur. Sanırım iftarlar/sahurlar da onlardan. Eskiden annem, babam, kardeşim, teyzemler hep beraber hem eğlenir hem de yer içerdik. Genelde annemler hamur işi yapardı. Bendeki göbeğin temelleri o zamandan atılma: ) Şimdilerde o günleri çok özlüyorum.


Herkese hayırlısı ile, ağzımızn tadı bozulmadan bir ramazan geçirmeyi diliyorum...

12 yorum:

  1. sofra çok güzel görünüyo. hem de hafif. tostu saymassak, ilk günden o kadar da olsun dimi :)
    sana tamamen katılıyorum. ailece olunca daha bi güzel oluyo. hayırlı ramazanlar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler ve sana da hayırlı ramazanlar Selma, tostu zaten sayma, tost ekmegınden yaptım, ıncecık bısı oldu: )

      Sil
  2. sizinkiler de siz yetişip büyüyene kadar azınlıktaydılar ama ;)
    sofra çok güzel. severim kahvaltı sofralarını çok :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet orası da var: )
      Teşekkürler, ben de çok sevıyorum kahvaltı sofralarını...

      Sil
  3. ımm bayılırım sahur sofralarına. :D

    YanıtlaSil
  4. Hayırlı ramazanlar. Bende çokk özlüyorum kalabalık iftar/sahur sofralarını....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayırlı ramazanlar Gülşah, ben de çok ama çok özlüyorum o günlerimizi.

      Sil
  5. bence tam sahur sofrası olmuş afiyetler olsun:))

    YanıtlaSil
  6. Hayırlı ramazanlar

    Ben de blogumdakı çekılışe beklerım.
    http://myshimizu.blogspot.com/2012/07/ann-yvette-ile-2-kisiye-200-tl.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Size de.
      Çekilişlerde pek şansım olmaz ama bakarım: )

      Sil